Úplně zcestné myšlení managementu. Pokud studio dělalo hry, které kupovalo specifické publikum, zavřením studia a přesměrováním zdrojů na "populárnější hry" prostě jenom přijdou o to jisté publikum, a budou muset soupeřit o publikum obecné, které hrami zásobuje milion studií.
Tohle je obecná nemoc managementu nadnárodních firem - vidíte to u automobilek, nebo třeba výrobců smartphonů a další elektroniky. Místo toho, aby pracovali na tom, aby specifické produkty uspokojující specifickou poptávku byly výdělečné, tyto produkty úplně zruší a nabízejí jen produkty "pro všechny". To, co je "pro všechny" jim navíc nakuká vypatlané marketingové oddělení, které své znalosti trhu bere ze sociálních sítí. A výsledkem je, že zákazník musí koupit to, co výrobce nabízí, a poptávka je uspokojena jen velmi omezeně, protože zákazníci poptávají různé kombinace valstností, ale nabízí se pouze jedno a totéž.