Sorcery demonstruje nadřazenost Move nad ostatními ovladači

Se hrou se Sony snaží oslovit především hardcore obecenstvo.

Podle Briana Uptona, creative directora chystaného PS3 titulu Sorcery, je Move kvalitnějším zařízením než Wii Remote a Kinect a právě jeho hra to prý dokazuje. Oslovit s ní hodlá především hardcore hráče, kteří jinak pohybové ovládání zavrhují pro jeho jednoduchost a přímočarost.

"To, o co se snažíme... na hardcore hráče je to zaměřené více než jiné hry využívající pohybové ovládání," řekl Upton pro Industry Gamers. "Pohybové hry bývají určené hlavně pro občasné hráče. Skoro vždy je vedou za ručičku. Chtěli jsme vytvořit něco, co by oslovilo hardcore obecenstvo a co by bylo o dost komplexnější."

VIDEO: 5175 'Sorcery - Gameplay trailer'

"Jde nám o ty detaily, které vážnější hráče zajímají. Ne, aby si řekli 'Eh, můžu se tudy proklestit cestu zběsilým mačkáním tlačítek'. Naopak, když se celý systém naučím používat, budu si připadat jako mocnější hráč. Právě díky přesnosti Move můžeme vytvořit hru, která se zaměřuje na techniku a dovednosti."

"Myslím, že tento titul jednoznačně ukazuje, proč je Move lepší než jiné pohybové ovládání na trhu. Je přesnější, jednodušší - podle mě takovou hru na Kinectu a Wii prostě neuděláte. Nemyslím, že na to z technologického hlediska mají."

Zdroj: Industry Gamers
Dostupné pro: PS3
Žánr: Adventury, Akce
Výrobce: Sony Computer Entertainment
Začátek prodeje: 23. května 2012
Diskuze (16) Další článek: Natočte video z Battlefield 3 a vyhrajte zájezd do studia DICE

Témata článku: , , , , , , , , , ,