Sorcery demonstruje nadřazenost Move nad ostatními ovladači

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 16

Diskuze k článku

Bubla  |  23. 12. 2011 14:56

Pro děti skvělá věc, na chvíli je to zabaví

 |   |  Odpovědět
xxx  |  17. 12. 2011 11:27

..v sony su KOKOTI !!!! ze vraj hardcore....heh..

 |   |  Odpovědět
blbecjsity  |  17. 12. 2011 12:51

kokota mas na hlave

 |   |  Odpovědět
ůůů  |  17. 12. 2011 18:00

Spíše v hlavě

 |   |  Odpovědět
Geledriel  |  16. 12. 2011 22:58

Nevím proč by tohle nezvládl ovladač od wii

 |   |  Odpovědět
neuron  |  17. 12. 2011 16:19

ten pan co to rika se asi nepodival na novou zeldu.

 |   |  Odpovědět
Reactt  |  17. 12. 2011 23:23

No ono totiž tomu tak opravdu je. To co dokázala sony je až neuvěřitelné.. Na jednu stranu jediný opravdu precizní ovladač s perfektní odezvou, díky které hra dělá na 2ms to co zrovna děláte vy díky patentu, který dalších pár let jen tak někdo nepřekoná a na druhou pak naprosté selhání v podobě nedostatku her.. Celé mě to připomíná souboj COD vs BF3.. Kde Cod je roky laděná věc, která drží a kde je BF3 technologicky daleko lepší, ale svůj potenciál naprosto nevyužívá..

 |   |  Odpovědět
avatar
19. 12. 2011 08:33

Wii Motion Plus (doplněk pro původní ovladač Wii Remote, případně integrováno v nových ovladačích Wii Remote Plus; uvedeno Nintendem v roce 2009, používají např. hry Wii Sports Resort, Red Steel 2, Virtua Tennis, Zelda: Skyward Sword a další) obsahuje ty samé gyroskopické senzory jako Sony Move. Přesnost a odezva jsou úplně stejné.

 |   |  Odpovědět
Luco  |  23. 12. 2011 18:20

Wii mám doma a vím, co občas dělá, zatím jsem Move neměl šanci vyzkoušet, ale rozhodně si nemyslím, že by byly shodné, už jen díky tomu, že Move využívá kameru a ne sensor bar jako Wii (který, co si budeme nalhávat, mě moc neuchvátil) ;)

Nicméně k někomu kdo psal, že Move má slabou podporu her -> Heavy Rain, Killzone 3, inFamous 2, LBP 2, MAG, nový GoldenEye nebo třeba UFC Personal Trainer? Nemluvě o MotorStormech a No more heroes. A dokonce i další Counter-Strike, Resistance 3 nebo Bioshock Infinite...rozhodně jich nejsou stovky jako na Wii, ale asi 80 určitě.

 |   |  Odpovědět
Malypivko  |  16. 12. 2011 17:20

A já doufal v podobnej styl čarování, jako měl například Arx Fatalis. Dodnes marně čekám na líp zpracovanou magii...

 |   |  Odpovědět
Kobzol  |  16. 12. 2011 16:23

Nepřipadá mi to hardcore, zato mi to hodně připomíná Harryho Pottera... Zajímalo by mě jak to nakonec dopadne.

 |   |  Odpovědět
Clarkie  |  16. 12. 2011 15:04

Nevím, co si představuje pod hardcore hráči, oproti Skyrimu ta hra vypadá hrozně dětsky.

"Datum vydání Q4 2010"?

 |   |  Odpovědět
Kamil  |  16. 12. 2011 15:52

A Skyrim je snad hard-core hra?:D

 |   |  Odpovědět
16. 12. 2011 19:47

Datum jsem změnil hned po dopsání článku, akorát vždy chvíli trvá, než se změna projeví. Proto tam na moment zůstal starý údaj.

 |   |  Odpovědět
Rappix  |  16. 12. 2011 20:42

Náhodou, já jsem na hru zvědavý. Oproti tomu jak hra vypadala když ji poprvé prezentovali na E3 tak je to hodně znatelný pokrok. Jak grafický, tak hratelností. A hodně se mi líbí ta polo-cell-shadingová grafika.

 |   |  Odpovědět
avatar
19. 12. 2011 08:28

Ona se snad určuje, jestli je hra hard-core, podle jejího vzhledu? Nabídnu ti desítky her, které jsou co se týče hratelnosti těžce hardcore a přitom vypadají přímo dětsky. Třeba Donkey Kong Country Returns.

Jinak Sorcery neznám a nehodnotím.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor