Současná obchodní strategie Steamu je neudržitelná, tvrdí Ubisoft

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 5

Diskuze k článku

01. 09. 2019 10:13

no to rikaji ti pravi

 |   |  Odpovědět
daxy  |  30. 08. 2019 09:26

nejak sem si nevsim že by hra byla na uplay levnější než na steamu že by jim vlastně nešlo o prodeje ale o prachy ? Nevim za me urcitě prodavá odpovidajici cena . A služky steamu pro hry ktere to umi vyuzit zatim nikdo jinej nema :)

 |   |  Odpovědět
Heliodor  |  29. 08. 2019 18:58

Ubisoft nicméně zároveň považuje za "udržitelné" prasárny typu globální (nejen) in-game změny při uvedení R6S na čínský trh. Lovely.

 |   |  Odpovědět
Frittol  |  29. 08. 2019 10:36

30% je sice opravdu hodně ale je třeba si uvědomit co všechno za 30% steam nabízí (workshopy, podporu, ... )

 |   |  Odpovědět
siddhi  |  30. 08. 2019 01:01

Problém je v tom, že to co nabízí Steam navíc nezaplatí zákazník, ale dodavatel - tedy vydavatelé a vývojáři.
Na podobném principu fungují supermarkety. Když jsi třeba pěstitel brambor máš dvě možnosti - prodávat sám, objíždět trhy, domlouvat se s menšíma obchodníky - na každém prodaném kilu vyděláš víc, ale pokud toho chceš prodávat opravdu hodně, nezbude ti nic jiného, než uzavřít nevýhodnou smlouvu se Supermarkety. A tu vysokou marži Supermarketu (kde konečná cena produktu je často nižší) nezaplatí zákazníci, ale pokryješ ji ty jako dodavatel.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor