Spintires: zážitek na pár okamžiků (recenze)

rozhodne mi to prijde zajimavejsi nez treba nove MotoGP http://zabitcas.cz/motogp-14-motorky-ktere-j...

|   |  Odpovědět
OCELOTR  |  30. 06. 2014 09:05

Je to fajn hra. Dobrejch dvacet hodin jsem na tom strávil, což se třeba multimiliónovýmu Assasin's Creed nepodařilo.

|   |  Odpovědět
Mojmec  |  02. 08. 2014 20:04

Hra je rozhodně lepší a hratelnější,než pan autor článku píše.Objevování /odkrývání mapy rozhodně není bezcílné ježdění.Musíte se umět orientovat i potmě v lese a vybrat si tu správnou cestu a vozidlo.Musím říct,že Bus simulator se s tímhle nedá srovnávat.Ani Eurotruck simulator 2 nenabízí nic jiného než jen ježdění a vožení nákladu a přece má hodně hráčů a fandů.Spintires 2014 je rozhodně lepší hra,než jak se může zdát za prvních pár minut hraní a napsání rychlé recenze.

|   |  Odpovědět
=Cimba  |  30. 12. 2015 16:26

Máš stoprocentní pravdu,práce v lese někdy taková je, a v rusku a v americe je taková místy dodnes.Zpracované je to suprově,někdy sice nadávám na kameru,ale dá se zvyknout.Dřevo,pokud nejsem sám dřevo, si můžu naložit sám,Ets hraji do dnes,ale jen někdy,nebaví mne to,tahání návěsu sem tam,po dálnici,realitě neodpovídá ani umístění měst,natož podoba,fyzika žádná,náplň hry žádná,většina příznivců se baví tím, že si sami dělají a upravují mody.Mám rád i RYg n Roll,auta se poškozují,smyk,dostaneš jedna dvě,počasí jak v realu,téměř real mapa,chodci, stačí jet u chodníku a už uskakují.Hraji ji bez příběhu,ale i tak se dá hrát a vyhrát i bez závodění.Také mne nebaví třeba fotbal,ale nepíši na něj recenzy.

|   |  Odpovědět
roman z.  |  10. 08. 2014 02:03

hrál jsem cca před rokem jen nějaké demo, ale poměrně mě to bavilo a i když tam bylo jen jedno auto a malá mapa, bavilo mě tam jezdit a řešit jak se dostat z bahna a přes úzký lesní cesty. Je to opravdu lepší než tady recenze popisuje, není nic lepšího než si na odreagování dát půlhodinku několikrát týdně, to se rychle neomrzí a za nějakou zlevněnou cenu na steamu je to opravdu super koupě.

|   |  Odpovědět
xten  |  19. 10. 2014 12:52

K autorovi recenze lze rict jen jedno : to je debil .....to je debil. A k vedeni redakce .... v novinach se k zapasu sparta vs slavie standartne nevyjadruje politickej komentator.. tohle diletanstvi vasemu casopisu rozhodne neprospiva

|   |  Odpovědět
Hanis_CZ  |  15. 02. 2015 16:38

Zdá se mě, že autor si před psaním článku řekl, že hru shodí a to taky udělal. Srovnání s německýma simulátorama za 99kč je úplně MIMO, protože Spintires je fenomenální hra.
Druhý výstřel do tmy je srovnání s need for speed, to snad nemá cenu ani komentovat!
S každým patchem je hra lepší a lepší, proto by bylo na místě článek aktualizovat nebo napsat nový a objektivní.
Pokud teda uvažujete o této hře, pusťte si radši nějaký gameplay nebo zkuste demo, protože tento článek je tak mimo, až to bolí

|   |  Odpovědět
milan  |  23. 04. 2015 21:01

zdravim mam dotaz jde to nejak udelat aby sel ve hre zvuk ?

|   |  Odpovědět
Stojan Jakotyč  |  14. 05. 2015 12:15

Pro začátek bych připojil a zapnul repráky. Zbytek záleží na hře, OS, ovladači, ani jedno jste neuvedl.

|   |  Odpovědět
Stojan Jakotyč  |  14. 05. 2015 12:13

xten: Mnohem spíše mi jako debil připadá člověk, který nerozezná standard od standarty. To je totiž zřejmý fakt. Na druhou stranu, hodnocení hry je čistě subjektivní záležitost, která toho s IQ zas tak moc společného nemá.

Zvažuji, že si hru koupím, bratr po ní vyloženě touží. Zajímalo by mě (ideálně od někoho, koho hra chytla a baví a má s ní tedy zkušenosti), zda je ve Spin Tires nějaká (byť třeba chabá) kampaň (posloupnost úkolů, cokoli, co dává hře směr), nebo je opravdu celá hra o odemykání nových lokací, nových aut a volném ježdění. Za případnou odpověď předem děkuji.

|   |  Odpovědět
=Cimba  |  30. 12. 2015 16:32

Je to arkáda, odemikají se mapy,auta atd.Hra se hraje i v multiplayeru.

|   |  Odpovědět
Anonymous  |  09. 06. 2015 18:56

Je hra kompatibilní na notebooky?

|   |  Odpovědět
Juklajs  |  15. 11. 2015 14:23

Ano je.

|   |  Odpovědět
Ivan M  |  29. 01. 2017 08:19

Autor recenze se evidentne ani neobtezoval zjistit o cem ta hra vlastne je, chvili si pojezdil a napsal tenhle blabol.

Nejedna se o zadne bezcilne jezdeni, ukol je sice na kazde mape stejnej ale jasnej: odvozit pozadovane mnozstvi dreva z tezebni oblasti na pilu. K tomu potrebujete odpovidajici vozidlo (tezky tahac), ktere je potreba na mape nekdy najit ..... dojet k nemu malym jeepem -uazem. Obcas je ovsem to vozidlo poskozene , nebo uplne bez paliva. To znamena vypravit opravarenske vozidlo (lehky nakladak) dojet k nemu a opravit ho pripadne s cisternovym nakladakem najit na mape cerpaci stanici , naplnit cisternu, opet dojet k vozidlu a dotankovat ho. Pak je dobre si odemknout na mape dalsi garaze ( kde se pak daji vozidla opravovat, menit jim nastavby atd. ) tim ze k nim dopravime pomoci jine nastavby na nakladak pozadovany pocet "garage points". Samozrejme je potreba si odkryt mapu ( dostupna je cela od zacatku, ale " zacernena" tim ze dojedeme na nekolik bodu vozidlem a tim danou cast mapy zviditelnime. Pak naplanovat trasu dopravy dreva ( pripadne vic tras - neb obcas po prvnim prujezdu tezkeho tahace je cesta v takovem stavu ze jet tudy podruhe tak si koledujete akorat tak o definitivni uvaznuti v bahne) , urcit v kterem miste budeme tem tezkym tahacum se drevem pomoci cisteren doplnovat palivo, pripadne je opravovat a teprve potom se muze zacit vozit drevo. A zacina poradna sranda. Jak nekdo muze napsat neco o meditaci .... Spis konstantni predinfarktovej stav a nervak jak blazen. Ve chvili kdy jsem po nekolika hodinach jel s posledni furou dreva, kousek od pily na naklonenym svahu polevil v ostrazitosti, najel kolem na balvan schovanej v hlubokym bahne, nakladak se zacal prevracet a tech nekolik sekund kdy nebylo jasny jestli se prevrati nebo spadne zpet na kola bylo nekonecnych a nemel jsem daleko k infarktu.

Proste je to specificka hra, ale v ramci zanru spicka. A souhlasim s nazorem ze recenze by meli psat vyhradne odbornici na danej zanr.

|   |  Odpovědět
Vojta  |  29. 06. 2017 11:44

Nemyslím si, že je to mizerná hra, která nadchne jen na chvíli. Naopak je neskutečně zábavná a přesně jak psal Ivan, srovnávat ji s hrami jako je například Need for Speed, je nesmysl. Tohle je přece offroad a ne nějaké zběsilé závody. Spintires rozhodně nenabízí jen práci těžkých strojů při tahání dřeva. Kdo tomu moc neholduje, může se do terénu vydávat třeba i v nějakém džípu na velké průzkumné výpravy, při kterých se dá opravdu vyřádit. A to že hra nabízí i možnost zajezdit si s přáteli, je podle mě jedno velké plus. Navíc to zpracování povrchů, jejich členitost a deformace vlivem vašeho průjezdu, je opravdu propracovaná do detailu stejně jako efekty bláta a vody. Člověk chvílemi doslova zapomíná, že je ve hře. Natolik je to reálné. Takže za mě je to rozhodně super simulátor, který jen tak neomrzí.

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor