Spore expanduje do všech směrů

Že je Spore po všech stránkách úspěšným titulem, myslím, netřeba nikomu zdůrazňovat. Důkazem budiž miliony prodaných kopií, stejně jako skutečnost, že za pouhých 18 dní od uvedení do prodeje stvořili hráči více "živočišných" druhů, než kolika disponuje matička Země. Je tedy vcelku logické, že má společnost EA s hrou velké plány i do budoucna.

Spore21.jpgSpore22.jpg

První vlaštovkou předznamenávající příchod dalších rozšíření bylo Spore: Creepy & Cute Parts Pack, jež hráčům zprostředkovalo desítky nových částí těl, z nichž je možné vyprodukovat další zástupy neuvěřitelných potvůrek. Zmíněný titul by se však dal označit spíše za zpoplatněné DLC, než za plnohodnotný datadisk, a tak se vývojáři z EA Maxis rozhodli přijít s něčím větším.

Slovo dalo slovo, a na začátku tohoto měsíce byl představen add-on s podtitulem Galactic Adventures, jenž by se měl soustředit především na herní vesmír a vše s ním spojené. Jeho součástí by se přitom měly stát rovněž nástroje umožňující tvorbu vlastních planet a dobrodružství, které bude možné sdílet s ostatními hráči.

Spore31.jpgSpore32.jpg

Vydání onoho rozšíření je naplánováno ještě na letošní rok, avšak mnohem zajímavější je skutečnost, že by se nemuselo jednat o jediný Spore datadisk tohoto roku. Podle slov samotných tvůrců bychom se letos měli dočkat celkově čtyř titulů rozšiřující herní univerzum. Vývojáři přitom nešetřili informacemi, a tak alespoň v hrubých obrysech už nyní víme o co půjde.

Vězte, že na cestě je ještě Spore: Creature Keeper, standaolne datadisk, jenž bude cílen především na mladší zájemce z řad majitelů PC. Prý by se mělo jednat o něco jako "mini-Sims". Další na řadě je pak Spore: Hero, který dotáhne populární značku na Nintendo Wii. Poslední oznámenou hrou je Spore: Hero Arena, jež pro změnu zavítá na handheld DS. Vypadá to, že se máme skutečně na co těšit.

Zdroj: CVG

Dostupné pro: PC, Wii, PSP, 3DS
Žánr: Strategie | Bláznivá strategie
Výrobce: Maxis | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 5. září 2008
  • Úžasné editory
  • Stylová grafika
  • Systém motivace v některých fázích
  • Smysl pro detail
  • Občas stereotyp
  • Chudé herní prvky
  • Nevyvážená obtížnost
Související články
  1. Prodejnost krabicových PC her klesá

Nejnovější komentáře