Square-Enix nepracoval na Final Fantasy XIII-2 sám

Čí jména ještě uvidíme v závěrečných titulcích?
Square-Enix nepracoval na Final Fantasy XIII-2 sám

Na Final Fantasy XIII jsme si museli pár let počkat, jeho pokračování si však cestu klestí mnohem rychleji. Důvod? Je toho více - vývojáři mají zkušenosti s hardwarem, naučili se efektivněji používat vývojářské nástroje, používají materiál z předchozí hry... Tím to ale nekončí.

Jak totiž vyšlo najevo, spolupracovalo na hře také studio Tri-Ace, které můžete znát například díky sérii Star Ocean. Na svém Twitter účtu to prozradil jejich programátor, Yuichiro Kitao, podle něhož Tri-Ace vypomáhalo s herrním designem, uměleckou složkou hry a programováním.

V Japonsku si Final Fantasy XIII-2 užívají už od minulého týdne, my si budeme muset počkat do března příštího roku. Snad se čekání nakonec vyplatí.

VIDEO: 5165 'Final Fantasy XIII-2 - Guided tour'

Zdroj: Siliconera
Dostupné pro: X360, PS3
Žánr: RPG | JRPG
Výrobce: Square Enix | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 3. února 2012
  • Nelinearita průchodu hrou
  • Výborný soubojový systém
  • Chytání příšerek
  • Výtvarná stránka
  • Nelogičnosti
  • Příliš jednoduché
  • Naivní dialogy

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Hráči fotí zážitky z Anglie: AC Valhalla je opět grafickým skvostem

Hráči fotí zážitky z Anglie: AC Valhalla je opět g…

Jestli něco Ubisoft umí, pak jsou to pestré světy, lákající k focení.

16.  1.  2021 | |11 N/A
Daniel Pánek
Assassin's Creed ValhallaGalerie
Tipy na 7 překvapivých herních hitů, od kterých nikdo nic nečekal

Tipy na 7 překvapivých herních hitů, od kterých ni…

Od následujících her si hráči příliš neslibovali, přesto všechny dokázaly překvapit.

12.  1.  2021 | |10 N/A
Ladislav Novák
Téma
10 největších překvapení minulé generace, která nás potěšila

10 největších překvapení minulé generace, která ná…

Končící éra Xbox One a PS4 přinesla mnoho velkých změn. Jaké nás nejvíce překvapily?

18.  1.  2021 | |6 N/A
Vojtěch Matušinský
Téma