Square-Enix nepracoval na Final Fantasy XIII-2 sám

Čí jména ještě uvidíme v závěrečných titulcích?
Square-Enix nepracoval na Final Fantasy XIII-2 sám

Na Final Fantasy XIII jsme si museli pár let počkat, jeho pokračování si však cestu klestí mnohem rychleji. Důvod? Je toho více - vývojáři mají zkušenosti s hardwarem, naučili se efektivněji používat vývojářské nástroje, používají materiál z předchozí hry... Tím to ale nekončí.

Jak totiž vyšlo najevo, spolupracovalo na hře také studio Tri-Ace, které můžete znát například díky sérii Star Ocean. Na svém Twitter účtu to prozradil jejich programátor, Yuichiro Kitao, podle něhož Tri-Ace vypomáhalo s herrním designem, uměleckou složkou hry a programováním.

V Japonsku si Final Fantasy XIII-2 užívají už od minulého týdne, my si budeme muset počkat do března příštího roku. Snad se čekání nakonec vyplatí.

Zdroj: Siliconera
Dostupné pro: X360, PS3
Žánr: RPG | JRPG
Výrobce: Square Enix | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 3. února 2012
  • Nelinearita průchodu hrou
  • Výborný soubojový systém
  • Chytání příšerek
  • Výtvarná stránka
  • Nelogičnosti
  • Příliš jednoduché
  • Naivní dialogy

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

8 největších herních zklamání roku 2017

8 největších herních zklamání roku 201…

Minulý rok přinesl hromadu skvělých her, bohužel však také mnoho zklamání. Těchto osm nás zamrzelo nejvíc.

9.  1.  2018 | | 9 N/A
10 největších herních překvapení roku 2017

10 největších herních překvapení roku …

Každý rok nás něčím zklame, zároveň však mnoha věcmi příjemně překvapí. Rok 2017 byl pro herní svět plný překvapení.

11.  1.  2018 | | 3 N/A
PC v roce 2018: nejočekávanější herní pecky platformy

PC v roce 2018: nejočekávanější herní …

Je tady další várka her, kterým byste v letošním roce měli věnovat pozornost. Bude toho vycházet věru hodně. Zahrajeme si na piráty, upíry nebo třeba stavitele pravěkého parku. A co takhle to celé završit tandemovým útěkem z vězení?

včera | | 8 N/A
Nejprodávanější hry roku 2017, které provětraly peněženky

Nejprodávanější hry roku 2017, které p…

Zajímá vás, které hry byly v loňském roce co do prodejnosti nejúspěšnější? My jsme to zjistili za vás.

15.  1.  2018 | | 3 N/A
DAKAR 18 budou pouštní závody v otevřeném světě pro PC, PS4 a Xbox One

DAKAR 18 budou pouštní závody v otevře…

Pokud jste fandové světového závodu Dakar a rallye vám také není cizí, rozhodně zaostřete na připravovaný projekt.

12.  1.  2018 | | 4 N/A
PlayerUnknown

PlayerUnknown's Battlegrounds: v jedno…

Když ze zkušeností v herní branži vycucáte geniálně jednoduchý koncept, občas to může fungovat. Občas až tak, že se z vašeho projektu stane nejhranější titul na světě. Skoro.

12.  1.  2018 | | 8 N/A
6 tipů na originální sci-fi pařby, u kterých se nebudete nudit

6 tipů na originální sci-fi pařby, u k…

Sci-fi žánr se opět vrací do formy, a to takovým tempem, že zombie nákazu zahnal do kouta. Jaké vesmírné pecky nás potěšily během posledních pár let?

10.  1.  2018 |
Jak by vypadaly současné herní hity v minulém století? (galerie)

Jak by vypadaly současné herní hity v …

Napadlo vás někdy, jak by vlastně vypadaly současné hry, kdyby byly vytvořeny v dobách dávno minulých? My už odpověď známe!

16.  1.  2018 | | 1 N/A