Hm, tendle článek je fuckt hodně dobrej a jsem rád, že se diskusím o herních časácích konečně někdo "oficiálně" věnuje. Chtěl bych jen říct, že letošní vzestup Levelu-hlavně u trochu pokrytečtější a hardwarovější veřejnosti-byl způsoben hlavně přestupem hromady skvělých redaktorů, kteří dříve dělali Score. Přesto že se nová(dříve Zvelebilova, dneska Tučkova) redakce vážně snaží a do časopisu vnáší hromadu supr humoru(10 her které bychom nikdy nehráli atp) a skvěle zvolených tematických článků(MODifikace 3d her, optimalizace woken), stejně na ně čtenáři rozhořčení odchodem svého oblíbeného Rybky a Andreje akorát nadávají, a i když mají ve většině případů pravdu (viz aféry s podrazáckými soutěžemi), nedokážou uznat že jejich styl psaní a netradiční témata vnáší do poněkud zatuchlé herní scény konečně světlo a přestože jejich HW a recenze nejsou tak profesionální jako např skvělé Rybkovy výplody, dokážou se strefit běžnému pařanovi, kterého přece jen více zajímají grafárny a procáky než nějaké exotické hudební přehrávače a 3Dbrejle, do vkusu. <b>Redaktoři Levelu</b> se mi zdají trochu moc "samostatní", každý si pracuje na své rubrice a nenechá si do toho kecat. Někdy mi přijde, že Rybka by se měl trochu zamyslet, jestli by nebylo lepší, kdyby některé své hodně specificky zaměřené články psal radši pro časopisy jako PCWorld nebo Chip! Znám kamarády ze svého okolí, mnozí z nich čtou Level dost často, ale nemyslím si, že by z některých témat v HW něco měli... Co se týče <b>plných her</b>, chápu, že všichni se snaží dát na své CD nějakou pecku, kterou by si zasloužili uznání a ohlas bohužel stále se zvětšující skupiny "čtenářů", kteří jen dychtí po nějakejch těch demech a pařbě a nechápou, v čem je pravá hodnota časopisu a že to není nic lehkého a levného sehnat nějakou hru na CD. Když plné hry na CD začínaly, Score myslelo i na početnou skupinu pařanů ze "staré školy" (Zatímco Level všecky válcoval skvělými českými Fallouty a hnedle nasadil další nejnovější pecky;)kteří dokážou ocenit vydání starých klasik, jako Dungeon Master či Battle Isle3 a i když tím vůbec nenadchli malé pařánky dychtící po 3Dakceleraci, věděli že někteří lidé budou mít větší radost než kdokoli jiný a jsem rád, že dneska dávaj k normální plné hře pro komerční konzumaci i dvě staré klasiky, aby herní veřejnost úplně nezapomněla na začátky. Nechápal jsem čtenáře, kteří kdysi po odchodu <b>Karla Papíka</b> ze Score ihned začali psát dopisy, jak to bylo hrozné a jak jsou strašně rádi, že je Andrew a Ice zpátky, mě to s Papíkem nepřišlo špatné, ale asi to bylo tím, že jsem nestih těch prvních pár desítek čísel ještě s Icem a Andrewem, než je vystřídal Mrkvička a Papík...:-\ To žonglování s redaktory bylo (a je) fuckt hrozné a způsobilo to jen, že jsou všicni naštvaní (Andrej vs Zvelebil) a promítá se to i v jejich recenzích, např Iceho asi dost štve, že mu kamarádi odešli do Levelu a mám pocit, že si zlost vybil v zoufale neobjektivní recenzi na celkem dobrou-byť trochu bugovou-hru Heavy Metal:FAKK2... Ehm taxem se dostal asi do poloviny proudu mých hlubokých myšlenek a zbytek nechám asi na jindy, aby to někomu příliš nezahltilo input/output:)