Srovnání PC a Xbox verzí Dead Rising 3 poukazuje na špatnou optimalizaci

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 3

Diskuze k článku

OCELOTR  |  10. 09. 2014 07:26

No nevim jestli zrovna CAPCOM jsou špatní při portování na PC. Jejich hry mi vždycky jedou jako blesk. To spíš UBISOFT, ten má ty správný "trháky" (obrazu).

 |   |  Odpovědět
Smash!  |  08. 09. 2014 17:56

PC verze vypadá velice slušně, v očitém porovnání s verzí pro Xbox One nevidím zase až tak markantní rozdíly.
Xbox One verze má (ostatně jako vždy) sice mnohem lepší vyvážení barev i odstínů, ale krom tohoto poznatku nejsou nijak zvlášť viditelné jiné rozdíly.
Dokonce i ve srovnání s mnoha jinými hrami pro Playstation měl Xbox vždy mnohem přirozenější barevné pojetí, a hlavně tmavší stíny, tomu tak vždy bylo, kdo nesouhlasí, nemá zkušenosti.
Osobně jsem viděl mnoho multiplatformních her, z nichž mnohé např. pro Xbox 360 byli vždy tmavší oproti těm z PS3. Myslím že doba vydání jednotlivých titulů zde nehrála takovou roly, hra která totiž původně vyšla pro PS3 byla ve výsledku stejně tmavší pro Xbox 360, ve všech případech.
Rozdílná kabeláž nebo TV vstupy sice stojí za zmínku, stejně však nehrají takovou roly, dle mého názoru dělají výsledné rozdíly spíše rozdílné grafické karty obou konzolí.
PC verze má naopak viditelnější, větší rozlišení. A myslím že zobrazení barev, by šlo alespoň trochu upravit, ztmavit atd. Jako majitel PC verze Dead Rising bych si tedy rozhodně nestěžoval.

 |   |  Odpovědět
Smash!  |  09. 09. 2014 13:20

Souhlasím / nesouhlasím. . pravda se špatně poslouchá že.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor