Jestli věříte v toho mrzutého pána nad námi, který má ve zvyku odpouštět, otočte oči v sloup a pořádně mu poděkujte. Bez jeho zásahu by v Left 4 Dead dost možná místo hladových zombíků poletovaly přesládlé růžovoučké víly. Alespoň to tvrdí lidé z Valve.
Ti se nedávno sešli s redaktory PC Gameru, jimž povyprávěli jak to s dnes již sérií zpočátku vypadalo. "Vývoj Left 4 Dead znamená mimo jiné i pár nepovedených začátků," rozpovídal se Doug Lombardi. "Tím myslíš tu verzi s létajícími pohádkovými vílami?" vložil se do toho Gabe Newell.
"Bylo to hrozné," rozčísnul to Erik Johnson. "Až jsme se sami sebe ptali, jak jsme mohli něco tak otřesného vůbec vytvořit." Hra byla původně podle všeho směsicí akční adventury a RPG, kdy jste s prapodivnými postavami sesílali různá kouzla v závislosti na stisknutých klávesách a tlačítkách myši.
Údajně šlo zpočátku jen o nástřel fantasy hry, která neměla žádný příběh a hrozně špatně se ovládala. Je téměř zázrak, že z toho nakonec vykrystalizovalo Left 4 Dead tak jak ho známe nyní.
Zdroj: PC Gamer
- Atmosféra hororového filmu
- Reagující AI
- The Director
- Replayabilita kampaní
- Nezapomenutelný koop
- Vyvážený Versus mód
- Rychlá akce
- Jenom čtyři kampaně (zatím)
- Problémy s pingem