Star Citizen překonal hranici 141 milionů, odhaluje plány na letošní rok

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 6

Diskuze k článku

Xzx  |  13. 01. 2017 01:07

Ajaj tu niekto bude ronit krvavé slzy naliali sa do toho milióny ktoré skončia niekde na Seycheloch ale pochvala za marketing takto odrbat ľudí na to treba talent

 |   |  Odpovědět
alien5  |  09. 01. 2017 16:18

Prubezne info zde : https://www.youtube.com/watch...

 |   |  Odpovědět
Všehomír  |  09. 01. 2017 09:06

Myslím, že si ani jeden z vás absolutně neuvědomuje obsáhlost a komplexnost takového projektu, samozřejmě chtějí přitáhnout co největší počet lidí, takže proto i FPS, prostě chtějí se zavděčit všem, což uznávám, že nedopadá většinou dobře.
Mě například láká hlavně to, že hra pujde hrát jak FPS tak jako simulátor.
Bohužel když byla akce kdy to šlo hrát free, cca 2 měsíce zpět... Hra byla v tak katastrofálním stavu, že si řikám kam ty prachy cpou... :D

 |   |  Odpovědět
Owad  |  08. 01. 2017 17:35

I tuto hru se zajímám asi poslední měsíc a popravdě pořád úplně nevím o co má vlastně jít, jestli o vesmírnou střílečku, nebo o klasickou fps střílečku nebo o co vlastně. Ale nejvíc mě zaráží jak dlouho se už na hře pracuje a kolik už jim lidi poslali peněz a to ještě pořád není ani jisté jestli hra vůbec vyjde?! Jedním slovem -lol! Divím se že jim lidi ty peníze vůbec posílají

 |   |  Odpovědět
chris  |  08. 01. 2017 23:00

Roberts se mel vykaslat na nejaky fps prvky a udelat obycejny remake wing commandera a uplne by to stacilo. ted z toho bude kockopes a diky tomu se to cele jen protahuje..

 |   |  Odpovědět
Green.  |  09. 01. 2017 22:27

Remake Wing Commanderu už ti dávno udělali fanoušci... mrkni na google...

A Star Citizen je víc zaměřený na Space Combat a FPS prvky tam jsou proto... protože když se nalodíš na kapitálku, tak je přece pr**el vystřílet posádku a obsadit loď pro sebe... x)

Hra obsahuje několik modulů... primárním je PU, což je vlastně vesmír se stovkami soustav, kde lítáš s ostatními hráči jako např v Elite Dangerous. Máš zde obchodování, mise, vesmírné boje a stejně jako v ED přistávání na procedurálních planetách a zkoumání povrchu (s tím rozdílem, že nemusíš platit dalších x dolarů, aby jsi tam mohl přistávat). Ještě rozdíl oproti ED je, že nebude obsahovat miliradu soustav, ale jen pár set. Vy-jímka je v tom, že jsou částečně generované a částečně ručně dělané, takže bude spousta planet, kde najdeš velká města, která budeš moci prozkoumávat zevnitř i vně lodě. Jinak FPS je tam proto, aby jsi si právě vybraná místa mohl prohlédnout do detailů a "ručně" si vše osahat, případně svým kvérem odstřelit nebo někoho okrást. (Možná si to trochu troufnu přirovnat ke GTA5). Nebudou chybět také RPG prvky... sbírání surovin, těžba, stavba vlastních základen atd.

Další moduly je něco jako módy misí v GTA5 s tím, že ti nesráží žádné negativní prvky z PU např Star Marine nebo Arena Commander jsou módy, kde máš TDM, CTF, Domination atd... standart z jiných her, kde si maximálně kazíš skóre, ale když tě zabijí v PU, má to určitý vliv na tvou postavu (ztráta reputace, šrámy na těle, úplná ztráta lodě, itemů, carga, dokonce i možnost úplné smrti [PU není vázano na postavu, ale na majetek])

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor