Osekání počtu misí v kampani z 29 na 20 mají na svědomí prý samotní hráči.
Zní to jako hloupost, proč by chtěli hráči méně zábavy? Ale prý to tak je. Řekl to pro Kotaku během letošního BlizzConu senior designer Jonny Ebbert jako odpověď na otázku, proč bude kampaň v Heart of the Swarm kratší než ve Wings of Liberty. „Ve skutečnosti jsme dostali spoustu stížností na to, že je Wings of Liberty moc dlouhé. A to jako opravdu spoustu. Podívali jsme se na získané achievementy a poměr splnění šel pěkně dolů [v originále Ebbert zašuměl ústy v naznačení masivního propadu].“
Údajně si nestěžovali jen hráči, ale vedly se o tom intenzivní interní diskuze – vývojářům z jiných týmů se kampaň též zdála zbytečně dlouhá. Nicméně i když bude kampaň v Heart of the Swarm kratší, bude prý stejně zábavná. „Vždycky jsme se bavili o koncentrování „cool“ obsahu, takže jsme se rozhodli to zkomprimovat z 29 na 20 misí. A když jsme kampaň zkoušeli hrát, říkali jsme si ‘Jo, funguje to dobře’.“ No, a pokud to prý fungovat nebude, mohou se vrátit k původní délce v Legacy of the Void, třetí části Starcarft 2. Co vy, dohráli jste kampaň ve Wings of Liberty? Zdála se vám moc dlouhá?
- Výborně nadesignované mise
- Zajímavý příběh
- Podpora komunity
- Vylepšená AI
- Občas možná trochu moc béčkové
- Některé změny nedocení občasní hráči