To je jen dobře, do teď si pamatuji jak lidé doslova "plakaly" a vyhrožovaly vývojářům když CyberPunk 2077 několikrát posunul svůj termín vydání. Hra nakonec vyšla i tak ve špatném stavu, a teprve až po jednom roce se jí jakš-takš podařilo docílit seriózního hratelného stavu bez výraznějších chyb. Vždycky si ťukám na čelo, když slyším jak si hráči stěžují na odklad termínu vydaní. Kdyby záleželo jen na mě, dal bych dané hře vždy tolik času kolik si vyžaduje k tomu aby byla kompletní a pokud možno co nejméně chybná, ale to je jen hezký sen na který se dnes stejně nehraje. Na druhou stranu když se zase podívám na Halo: Infinite, které odložilo svoje vydání dokonce o jeden rok. . stále nevidím výrazný pokrok v kvalitě. Halo Infinite je nejhorším pokračováním z celé dosavadní série a ani dodatečný rok navíc na tom ve výsledku nic moc nezměnil. Hlavně že tu hru tvořili dlouhých 6 let, výsledný produkt je nakonec stejně nedopečený a postrádá dokonce i obsah který u předchozích dílů nechyběl. Hanba a ostuda zároveň, Microsoft by se měl stydět!