Starfield odhalil detaily. Bethesda si připravila téměř hodinový rozbor plný záběrů z očekávaného sci-fi RPG

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 9

Diskuze k článku

avatar
13. 06. 2023 10:14

Bethesda zkopla No Man Sky?

 |   |  Odpovědět
13. 06. 2023 09:51

Tech tisic proceduralne generovanych planet me desi.
Z toho se velmi snadno stane ukrutna nuda.

 |   |  Odpovědět
13. 06. 2023 11:20

vůbec nemusí. Konceptem se to podobá tehdejší sérii Parkan, ale to bylo ještě před příchodem TESIV a obecně otevřených světů. Na tu dobu šlo o skvělý koncept mix RPG s RTS. Hlavně věci nebyly neměnné a pevně naskriptované takže ikdyž šlo o stejnou frakci tak cennosti se nacházely vždy někde jinde a autoři se snažili vyvarovat obecné chyby kdy schéma budov/lodí dané frakce je stejné, takže hráč pak chodí po paměti a nudí se.

 |   |  Odpovědět
13. 06. 2023 14:16

Jej, doufam, ze to nebude tak hrozne, jako Parkan. :D
Tenhle rusky bastl mel tenkrat vic problemu, nez kladu. Ale uznavam, ze koncepcne predbehl dobu, to rozhodne ano.
Ale nejsem pritel obrovskych lokaci (nebo obrovskeho poctu lokaci) ve hrach, ktere tam jsou proto, aby vydavatel ohromil cisly, ale hrac tam nema nic smysluplneho/zabavneho k hrani.
Opakovane, stejne lokace jsou samozrejme take k nicemu, jak pises.

Tady si jeste navic predstavim obrovskou herni rozlohu zaroven s tradicne obrovskym poctemu bugu v Bethesda hrach a jimaji me mrakoty uz dopredu. :)

 |   |  Odpovědět
13. 06. 2023 22:58

tak první Parkan byla prvotina ale na to a na svou dobu hodně překvapil. Hlavně šel pohodlně hrát na klávesnici - i vesmírné boje. Samozřejmě s dneškem se to nedá srovnávat, ale dal se hrát i na Pentium 200 a Cirrus Logic a přitom už to na tehdejší dobu zajímavě vypadalo, nejen grafika ale i reakce frakcí a robotů.
Ale mile mě překvapilo že se tu vyskytl někdo kdo ty hry zná. Já dvojku mám ještě originálku v šuplíku a plánuji se k ní vrátit.

 |   |  Odpovědět
15. 06. 2023 10:50

Skyrim i Fallout maji taky generovanou mapu .. prisly ti jako nuda ?
IMHO to mnozstvi rucne vytvoreneho obsahu bude podobne jako driv .. jen to bude vic rozprostreno .. misto abys jako ve falloutu musel nekam minutu jit pesky, budes muset minutu letet raketou.
Plus vesmir nejakou tu prazdnotu proste potrebuje. Par planet kde neni fakt nic. Ja se naopak obavam, ze to bude nacpane jako No man sky ..

 |   |  Odpovědět
host  |  12. 06. 2023 16:45

Pořád to vypadá strašně lenivé

 |   |  Odpovědět
GUEST  |  13. 06. 2023 16:05

Tak to je super, to je presne pro vas.

 |   |  Odpovědět
host  |  14. 06. 2023 15:29

to byla chytrá odpověď

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor