Na internetu se objevilo nové interview o RPG The Witcher. Co všechno v něm zaznělo, se nyní dozvíte:
- Na hře pracují polští CD Projekt Red Studio. CD Projekt založil Red Studio, aby si splnil svůj sen - tvorbu her.
- Zaklínač využívá modifikovaný engine Aurora od BioWare, vývojáři se původně rozhodovali mezi čtyřmi enginy, ale po otestování zjistili, že Aurora jim vyhovuje nejvíce.
- Mnohé jistě potěší, že Zaklínač obsahuje i erotické prvky a černý humor.
- Svět bude co nejvíce živý. Střídá se den a noc, mění se počasí. Na to rovněž reagují NPC postavy. Ve dne budou rybařit, prát, prostě se věnovat své práci, ale večer ulehnou, popřípadě se vydají do místní putyky. V neposlední řadě také v noci mimo město (tam udržují pořádek stráže) vylezou ze svých nor monstra.
- Hlavní skilly budou: kouzlení, hbitost, síla, výdrž + zvláštní schopnosti (omráčení, atd.).
- Ve světě Zaklínače se nachází dvě velká města, vesnice, pevnosti, kobky.
- Celkem půjde dosáhnout cca 20-ti levelů. Zajímavostí je, že zkušenostní body přibývají i v závislosti na tom, jak probíhal boj - čím více přesných zásahů, tím více zkušenostní přibude.
- Boj má být dynamický a těžký, před každým soubojem si bude muset hráč připravit dobrou taktiku, aby rozdával co nejefektivnější zranění, ale aby zároveň nepřítel neměl šanci využít své schopnosti + vše musí být řádně načasováno.
- Vývojáři chtějí, abychom při hře i filosofovali, tudíž se setkáme se situacemi, které nepůjdou z morálního hlediska lehce rozhodnout. Mnohdy se rovněž ukáže, že v honbě za dobrem jsme zhřešili. Například zachráníme princeznu, abychom posléze zjistili, že jsme ji nezachránili od únosců, ale naopak jim ji dovedli.
- Ve hře je šest zaklínačů, jež mohou kouzlit, mezi ně patří Aard a Igni. Pokud si k sobě přibereme například Aarda, získáme značné taktické výhody, třeba budeme v jeskyni, kde přebývají loupežníci a jeskyň bude osvětlovat svítilna na zdi. Aard svítilnu odhodí díky svým magickým schopnostem pryč a díky tomu, že náš hlavní hrdina má schopnost vidět ve tmě, budeme rázem masakrovat loupežníky, kteří nás nevidí, a tak nás nemohou ani ohrozit.
- Hra by měla vyjít příští rok.
Zdroj: RPG Codex