Studio DICE stále upřednostňuje PC před novými konzolemi

Karl Magnus Troedsson, viceprezident studia DICE, zahraničnímu magazínu GameInformer odpověděl na pár zajímavých otázek ohledně nových next-gen konzolí.
Studio DICE stále upřednostňuje PC před novými konzolemi

Švédské studio DICE vyvíjí jednu z nejlépe vypadajících next-gen her jménem Battlefield 4, která bude poháněná Frostbite 3 enginem, a ten patří bezesporu mezi ty nejnáročnější, hlavně díky velkému množství pohyblivých částic. Proto určitě spousty hráčů zajímá, jestli nová generace konzolí dokáže utáhnout hru bezproblémově a jaký mezi nimi máme čekat rozdíl.

Magnus na otázku, jaký je rozdíl mezi 8 GB GDDR5 RAM, s nimiž disponuje PS4, oproti 5 GB operační paměti DDR3 u Xbox One, odpověděl následovně: "Více paměti, více GPU nebo CPU, více je prostě lépe, a to obzvlášť pro hru, kterou vytváříme my. Jsme potěšeni výkonem nových konzolí, jsou totožné s dnešními výkonnými PC, ale za čas opět začnou ztrácet. PC je prostě PC."

Battlefield 4 poběží s rozlišením 1080p a rychlostí 60 fps

Battlefield 4 poběží s rozlišením 1080p a rychlostí 60 fps

Dále v rozhovoru taktéž potvrdil podporu kamerky Kinect u Xbox One. Nemáme ovšem čekat žádné pohybové ovládání. Battlefield podle jeho slov vyžaduje velmi přesnou kontrolu nad věcmi kolem vás a řízení pohybem nemá proto žádný smysl. Jsou ale prý jiná místa, kde hra Kinect využije. I když více neprozradil, je skoro jasné, že se bude jednat o hlasové příkazy.

Po tomto rozhovoru patří DICE po Bungie mezi další velká studia, která nepřímo potvrdila o dost výraznější výkonovou sílu Playstationu 4 před Xbox One.

Zdroj: Gamepur


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejkrásnější konzolové hry: když na výkonu nezáleží (galerie)

Nejkrásnější konzolové hry: když na vý…

Kdo říkal, že na hezké hry potřebujete jen to nejvýkonnější PC?

15.  7.  2018 | | 5 N/A
DOOM: Desková hra - akční nářez na vašem stole (recenze)

DOOM: Desková hra - akční nářez na vaš…

Na poli počítačových her je DOOM skutečnou legendou. V této recenzi se ale podíváme na jeho mladšího deskoherního sourozence. Nutno říct, že rodinné jméno se mu ve světě deskových her podařilo adaptovat se ctí.

7.  7.  2018 | | 6 N/A
Rozšíření do KC Deliverance opět láká na krásy českých lesů

Rozšíření do KC Deliverance opět láká …

Je čas vrátit se do českých luhů a hájů a okusit krásy našeho středověku.

12.  7.  2018 | | 2 N/A
V Minecraftu postavíte cokoliv, podívejte se na Paříž z 19. století

V Minecraftu postavíte cokoliv, podíve…

Minecraft nás svými možnostmi nepřestává překvapovat. Nejzajímavější projekty jsou však stále ty, které simulují reálná města.

17.  7.  2018 | | 6 N/A
KC Deliverance: From the Ashes: znáte Jindru, všechno spraví! (recenze)

KC Deliverance: From the Ashes: znáte …

První DLC do Kingdom Come: Deliverance konečně spatřilo světlo světa a neslibuje málo. Máte se stát rychtářem a spravovat vlastní vesničku. Přesto nás DLC vůbec nenadchlo.

10.  7.  2018 | | 5 N/A