Studio DICE stále upřednostňuje PC před novými konzolemi

Karl Magnus Troedsson, viceprezident studia DICE, zahraničnímu magazínu GameInformer odpověděl na pár zajímavých otázek ohledně nových next-gen konzolí.
Studio DICE stále upřednostňuje PC před novými konzolemi

Švédské studio DICE vyvíjí jednu z nejlépe vypadajících next-gen her jménem Battlefield 4, která bude poháněná Frostbite 3 enginem, a ten patří bezesporu mezi ty nejnáročnější, hlavně díky velkému množství pohyblivých částic. Proto určitě spousty hráčů zajímá, jestli nová generace konzolí dokáže utáhnout hru bezproblémově a jaký mezi nimi máme čekat rozdíl.

Magnus na otázku, jaký je rozdíl mezi 8 GB GDDR5 RAM, s nimiž disponuje PS4, oproti 5 GB operační paměti DDR3 u Xbox One, odpověděl následovně: "Více paměti, více GPU nebo CPU, více je prostě lépe, a to obzvlášť pro hru, kterou vytváříme my. Jsme potěšeni výkonem nových konzolí, jsou totožné s dnešními výkonnými PC, ale za čas opět začnou ztrácet. PC je prostě PC."

Battlefield 4 poběží s rozlišením 1080p a rychlostí 60 fps

Battlefield 4 poběží s rozlišením 1080p a rychlostí 60 fps

Dále v rozhovoru taktéž potvrdil podporu kamerky Kinect u Xbox One. Nemáme ovšem čekat žádné pohybové ovládání. Battlefield podle jeho slov vyžaduje velmi přesnou kontrolu nad věcmi kolem vás a řízení pohybem nemá proto žádný smysl. Jsou ale prý jiná místa, kde hra Kinect využije. I když více neprozradil, je skoro jasné, že se bude jednat o hlasové příkazy.

Po tomto rozhovoru patří DICE po Bungie mezi další velká studia, která nepřímo potvrdila o dost výraznější výkonovou sílu Playstationu 4 před Xbox One.

Zdroj: Gamepur

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Project NVRX: Grand Theft Auto 5 ještě nikdy nevypadalo lépe

Project NVRX: Grand Theft Auto 5 ještě…

Grand Theft Auto 5 dostává grafické modifikace takřka každý měsíc. Nyní máte před sebou špičku současné tvorby - Project NVRX.

4.  11.  2017 | | 10 N/A
Need for Speed Payback: nedostatečně rychle a zběsile (recenze)

Need for Speed Payback: nedostatečně r…

Po menší přestávce jsme se konečně dočkali dalšího dílu série Need for Speed. Prospěla závodům pauza stejně, jako novému asasínovi? To se dozvíte z naší recenze.

12.  11.  2017 | | 17 N/A
Call of Duty: WWII - válka se nikdy nezmění (recenze)

Call of Duty: WWII - válka se nikdy ne…

Call of Duty se po dlouhé době opět vrací na domácí půdu, přitom se ale snaží zůstat moderní. Jak mu to vychází?

6.  11.  2017 | | 9 N/A
Městská akce Watch Dogs je na PC zdarma, stahujte!

Městská akce Watch Dogs je na PC zdarm…

Pokud jste ještě nedali prvním dílu této série šanci, nyní už nemáte žádný důvod akci nevyzkoušet.

7.  11.  2017 | | 2 N/A
Playstation trofeje začínají mít smysl, dostanete za ně kredity

Playstation trofeje začínají mít smysl…

Pokud patříte mezi lovce trofejí na konzoli Playstation, vaše snažení dost možná nabere výraznější obrysy.

6.  11.  2017 | | 10 N/A
Microsoft rozjíždí časově omezenou nabídku bundlů konzole Xbox One S

Microsoft rozjíždí časově omezenou nab…

Slevová mánie začíná.

12.  11.  2017 |
Wolfenstein II: The New Colossus - natrhněte náckům sandál (recenze)

Wolfenstein II: The New Colossus - nat…

BJ je zpět. Brutálnější, naštvanější...a na vozíku. To vás ale nezachrání pane Adolfe!

3.  11.  2017 | | 3 N/A
Cosplay: Když se z holek stávají vysněné krásky z videoher

Cosplay: Když se z holek stávají vysně…

Svět videoher se již dávno vymanil ze svého virtuálního rámce a čím dál tím více se prolíná s naším reálným životem a to v mnoha ohledech. Je ve vzájemném propojení s literaturou, filmovou či hudební tvorbou a ovlivňuje též intersociální vztahy. Jedním z pozoruhodných fenoménů v tomto ohledu je stále populárnější cosplay.

9.  11.  2017 | | 31 N/A