Studio DICE stále upřednostňuje PC před novými konzolemi

Karl Magnus Troedsson, viceprezident studia DICE, zahraničnímu magazínu GameInformer odpověděl na pár zajímavých otázek ohledně nových next-gen konzolí.

Švédské studio DICE vyvíjí jednu z nejlépe vypadajících next-gen her jménem Battlefield 4, která bude poháněná Frostbite 3 enginem, a ten patří bezesporu mezi ty nejnáročnější, hlavně díky velkému množství pohyblivých částic. Proto určitě spousty hráčů zajímá, jestli nová generace konzolí dokáže utáhnout hru bezproblémově a jaký mezi nimi máme čekat rozdíl.

Magnus na otázku, jaký je rozdíl mezi 8 GB GDDR5 RAM, s nimiž disponuje PS4, oproti 5 GB operační paměti DDR3 u Xbox One, odpověděl následovně: "Více paměti, více GPU nebo CPU, více je prostě lépe, a to obzvlášť pro hru, kterou vytváříme my. Jsme potěšeni výkonem nových konzolí, jsou totožné s dnešními výkonnými PC, ale za čas opět začnou ztrácet. PC je prostě PC."

Dále v rozhovoru taktéž potvrdil podporu kamerky Kinect u Xbox One. Nemáme ovšem čekat žádné pohybové ovládání. Battlefield podle jeho slov vyžaduje velmi přesnou kontrolu nad věcmi kolem vás a řízení pohybem nemá proto žádný smysl. Jsou ale prý jiná místa, kde hra Kinect využije. I když více neprozradil, je skoro jasné, že se bude jednat o hlasové příkazy.

Po tomto rozhovoru patří DICE po Bungie mezi další velká studia, která nepřímo potvrdila o dost výraznější výkonovou sílu Playstationu 4 před Xbox One.

Zdroj: Gamepur

Diskuze (2) Další článek: Grand Theft Auto V ve spršce oficiálních obrázků

Témata článku: , , , , , , , , ,