Větší nemusí nutně znamenat lepší.
Cyberpunk 2077 se bude odehrávat v jednom velkém městě a přilehlém okolí, takže je pochopitelné, že velikost mapy a světa jednoduše nemůže odpovídat Zaklínači 3 a jeho rozlehlým krajinám. CD Projekt má ale jiný plán.
V rozhovoru pro GamesRadar se producent projektu Richard Borzymowski rozpovídal o tom, že vývojáři při tvorbě a vymýšlení herního prostředí Cyberpunku přemýšleli trochu jinak, než v případě dřívějších her studia. Herní svět totiž bude až po uši nabitý detaily, výzvami a dalšími maličkostmi.
"Když se podíváte na čistou kilometráž, Cyberpunk 2077 je pravděpodobně o něco menší než Zaklínač 3. Je ale mnohem nabitější z hlediska obsahu. Je to jako byste vzali a přilepili k sobě města a vísky Zaklínače, bez přírody a lesů," řekl Borzymowski.
"Night City se považuje za duši hry, bylo velmi důležité trefit estetiku prostředí a jeho propojení," dodal. "Město je stěžejním prvkem hry, vlastně by se dalo považovat za samostatného protagonistu. Je plné života."
To ostatně bylo vidět už v prvních záběrech ze hry a příští týden by měly dorazit další, které naše domněnky jistě potvrdí. Cyberpunk 2077 bude velký a dorazí na jaře příštího roku.