Svět už je někde jinde a musíme jít s dobou, říkají tvůrci remaku RE2

Capcom zvažoval, že by remake Resident Evil 2 mohl mít původní ovládní a fixovanou kameru, ale nakonec padlo rozhodnutí překonat nostalgii.

Každý fanoušek prvních tří dílů Resident Evil určitě vzpomíná na to, jak frustrující byla statická kamera s mnohdy zcela nepochopitelnými úhly a nemotorné ovládání. Capcom se k téhle variantě vrátil už v předělávce Resident Evil a teď o tom přemýšlel i u druhého dílu. Nakonec ale zvítězila myšlenka toho, že hra by měla být pro širokou veřejnost a použití principů, které u série zpopularizoval Resident Evil 4. Prohlásil to provozní ředitel Capcom Europe, Stuart Turner.

"Hodně jsme o tom diskutovali a zkoušeli několik přístupů v průběhu vývoje. Testovali jsme statickou kameru i pohled z první osoby, ale nakonec se nám nejvíce osvědčilo použít pohled ze třetí osoby. Svět už se posunul jinam a pokud bychom použili zastaralé techniky, fanoušci by mohli být zklamaní z výsledku, který by neodpovídal jejich očekávání," řekl Turner.

"Samozřejmě jsme měli trošku obavy z toho, jaké budou reakce a jestli to fanoušky nerozdělí. Věděli jsme, že naše hra bude dobrá, ale první dojem může fanoušky mnohdy rozčílit. Nakonec jsme ale byli velmi mile překvapení z toho, jak pozitivní byly reakce," pochvaloval si Turner přístup fanouškovské základny.

Remake Resident Evil 2 dorazí už 25. ledna 2019 a těšit se na něj mohou hráči na PC, PS4 a Xboxu One.

Diskuze (1) Další článek: Kratos mohl mít v novém God of War pivní pupek, prozradil Barlog

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,