SWAT 4 - postřehy z multiplayeru

Před pár dny vydal vývojářský tým Irrational Games multiplayerovou beta verzi jednoho levelu z taktické akce SWAT 4. Test byl uzavřený a mimo jiné se jej zúčastnili i redaktoři HomeLanu, jenž nelenili a zveřejnili své dojmy:

  • Chůze je pomalejší než u většiny akcí.
  • VIP tentokráte nebudou umírat ihned, strategičtější je dvě minuty počkat a zabíjet je až poté.
  • Level se odehrával ve vymyšlené vládní budově, kde SWAT tým musel doprovodit VIP přes parkoviště a dvě kancelářská patra, až na střechu k helikoptéře. Naopak nepřátelský tým se musel VIP zmocnit.
  • Ze zbraní byly k mání tyto: samopaly, brokovnice, pistole, kouřové granáty, výbušniny, ale také nesmrticí zbraně - pepřový sprej.
  • O grafiku se stará modifikovaný Unreal engine. Hodně detailně jsou vypracovány postavy a zbraně.
  • Nepříjemně ovšem překvapila malá interakce s prostředím. Fyzikální engine se projevoval hlavně při smrti postav - díky takzvanému fyzikálnímu modelu "hadrové panenky" nepřátelé efektně padají.
  • Zda bude konečná hra hitem, nebo propadákem, si redaktoři zatím netroufají tipnou. Vývojáři totiž mají do dubna ještě dostatek času vše zlepšit.

  

Zdroj: HomeLan

Váš názor Další článek: Half-Life 2 - jak je to s bugovou AI?

Témata článku: ,