PC

Swigridova kletba

Návod.
Autor: Ing. Miroslav Moucha

Na louce seber čutoru a první ovečce zvonek. Jdi dozadu k domku.Z hromady dříví vytáhni klíč, odemkni si a jdi dovnitř. Na peci vem nůžky, z police nůž, na stole ovčí sýr a na stoličce stříbrňák . Zamkni a vrať se na louku. Nůžkami ostříhej první ovečku a jdi doprava k potoku. Zkus sáhnout do potoka, po rozhovoru se žábou jdi nahoru do vesnice . Poslechni si bubeníka a promluv s ním. U trhovce si kup pivo a najdeš v něm mouchu . Prodej mu vlnu a usmlouvej cenu na jeden stříbrňák. Trtovkyni vlevo prodej ovčí sýr za stříbrňák.Vrať se k potoku a dej mouchu žábě . Vytáhni z potoka škebli , nožem ji otevři a máš perlu . Ve vesnici ji prodej trhovci za tři stříbrňáky a odejdi vpravo. Promluv se žencem a dole si utrhni slunečnici (i když nevím proč). Jdi doprava k přívozu. Použij ovčí zvonek na rybník, nastup do loďky a nech se převézt na druhou stranu.

Seber hrnek a utrhni si doutník. Jdi nahoru k ohništi. Utrhni si šípky z keře vpravo, dej je do hrnku a uvař na ohništi šípkový čaj. Ještě si připal doutník a jdi vlevo nahoru k bráně.Vstřícnějšímu strážnému dej čaj,čímž si ho zavážeš. Jdi doleva a nůžkami si prostříhej díru v živém plotě. Prolez dírou,promluv se zahradníkem a pokračuj dolů (kteroukoliv ze tří cest).Prozkoumej fontánu a jdi dál doprava. Včely vykuř doutníkem a z prostředního úlu vezmi klíč. Na záhoně utrhni květinu , klíčem odemkni dveře a vejdi . Uvnitř vezmi modrou lahvičku z police , někde v rohu budou černé holinky a z hromady pytlů brambor si vem jeden prázdný pytel. Jdi doleva. Projdi dál doleva temnou chodbou, v osvětlené části chodby seber netopýří trus a pokračuj do místnosti se sloupem.Jdi dozadu doleva.Vedle truhly najdeš sekeru a na zábradlí nahoře čepičku.Vstup do dveří. Strážnému dej čichnout ke květině a seber pochodeň na zdi vedle strážného.Vrať se do tmavé chodby a použij pochodeň. Objevenými dveřmi projdi k vězení. Prozkoumej zadní dveře a promluv si z vězněm za nimi. Jdi do místnosti se sloupem a odtud dolů do jídelny. Ze stolu seber šunku, kus masa, sýr, cukr a vidličku. Vrať se do vězení,dej vězni skrz dveře šunku a dozvíš se o klíči a začarovaném alchymistovi. Jdi do místnosti se sloupem a prozkoumej dlaždici vlevo od dveří a najdeš klíč . Jdi doprava do místnosti s mnoha dveřmi. Vidličkou z největší trofeje vydloubneš oko - první podivný kámen . Odemkni si dveře (klíč se bude hodit jenom k jedněm) a vejdi.Prozkoumej knihu na stole. Do misky vlož netopýří trus a jdi zpět až k bráně, kde ti strážný poví o modrém pírku a dá ti něco na nalákání ptáčka. Jdi doprava na ochoz, použij návnadu a získáš modré pírko. Vrať se k začarovanému alchymistovi a dej do misky pírko. Klikni na alchymistu a řekni formuli a odčaruješ ho.Důkladně ho vyzpovídej, dostaneš rukavici a můžeš odejít. Nyní se vrať až k přívozu a vstup na dřevěné molo. Vodník opět vyleze, dej mu holinky a dostaneš od něho leknínová semínka pro zahradníka. Jdi k zahradníkovi , dej mu semínka a budeš si moci vzít kýbl. Jdi do obrazovky s včelími úly, do kýblu naber vodu ze sudů vlevo od dveří , vrať se k fontáně a použij na ní kýbl s vodou. Rybka ti dá klíč. Jdi nahoru do věže (kde jsi uspal strážného květinou), použij klíč a projdi do klenotnice. Rukavicí seber ledový krystal na polici a jdi dolů k vězení. V pravé stěně objevíš průval. Projdi jím a potkáš dvě strašidla. Vlez si do pytle od brambor, a můžeš opatrně přejít na druhou stranu.

V lese. Dej strace sýr a získáš od ní lesklý kroužek.Jdi dolů po cestě. Medvědovi dej kus masa a prozkoumej jeho noru . Máš další podivný kámen. Jdi dál po cestě.Dej cukr do lahvičky a použij ji na mraveniště - máš nachytané mravence. Pokračuj po cestě. Na další obrazovce potkáš nešťastného trpaslíka bez čepičky a dáš mu - kupodivu - čepičku. Dostaneš třetí podivný kámen. Jdi dál po cestě. Promluv si s hejkalem, dej mu lesklý kroužek pro jeho starou a dostaneš láhev pálenky. Odejdi doprava k vodopádu. Použij na něj ledový krystal a potom si sekerou prosekej cestu. Jdi dál po cestě přes hory. Až ti bude zima, lokni si pálenky. Až dojdeš k bráně Swigridova hradu, použij na strážného lahvičku s mravenci. Jdi dál, projdi druhou bránou a nad schodištěm, které hlídá obrněnec se zlatým mečem se dej doprava. Podívej se na prostřední sousoší. Socha straky má v zobáku zrcátko, seber ho . Vrať se ke schodišti a jdi doleva do obrazárny. Prozkoumej mizející obrazy , pod jedním najdeš nečitelné klikyháky. Použij zrcátko a získáš kouzelnou formuli.Vrať se pod schody a formuli použij na obrněného rytíře s mečem . Ten se rozplyne a ty můžeš projít do místnosti , kde se skrývá čaroděj Swigrid. Rychle na něj použij všechny tři podivné kameny a ...vyhráno jest, je tady KONÉÉÉC

Diskuze (4) Další článek: Screenshoty: Theme Park Inc.

Témata článku: ,