Syndicate - cyberpunková akce (recenze)

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 4

Diskuze k článku

Roman  |  11. 03. 2012 21:17

Tak horšiu hru som už naozaj dlho nehral, našťastie to bolo krátke lebo inak by som vyhodil počítač von oknom, schopnosti hlavného hrdinu sú o stláčaní dvoch tlačítok a za celú hru ich nemusíte vobec použiť, príbeh je maximálne nevyužitý vrámci potenciálu ktorý legenda ako Syndicate ponúka, málo zbraní a celkovo sú málo variabilné napr. načo 3 pištole keď sú všetky rovnaké a za celú hru nevyužijete ani jednu. Hra obsahuje hromadu textu s ktorými sa chce tváriť ako Deus ex ale je to prach sprostá doomovka aneb pár nepriateľov a rozdiel je v tom koľko nábojov do nich treba vystrielať a musím povedať že dosť (čo je naprosto nelogické). Obtiažnosť nevyvážená a sekvencie typu stáčaj space ktoré neviem odkial prišlo len podtrhujú čoraz konzoloidnú detinskosť. Asi už som na hry starý (22) ale od Ačkového titulu a zvučného mena už očakáviam viac. Asi si nainštalujem System shock 2 aby som na túto skúsenosť zabudol. 8/10 je smutný žart ktorý len poukazuje na úpradok dnešného herného štandardu. Aby som sa však krátko vyjadril k samotnej recenzí tak nerozumiem tomuto: Temné stránky: poměrne krátké, hluchá místa v kampani... Keď je hra krátka a ešte sú tam hluché miesta čo potom može hra ponúkať aby dostala nadpriemerné hodnotenie, recenzent prepáč ale týmto si protirečíš, keď už je hra krátka na 8 bodov sa očakáva že bude aspoň našlapaná (obľúbený trik Call of Duty)

|   |  Odpovědět
AA  |  11. 03. 2012 13:23

na starou dobrou hru Syndicate, kterou jsem hral na Amize a to byla pecka, toto je jenom vykradacka nazvu, ale s tou starou hrou to nema nic spolecneho. Skoda.. :(

|   |  Odpovědět
Jirrrka  |  10. 03. 2012 12:18

Pan recenzent má asi nízké nároky, hodnocení 8 se dalo např. Crysis 2 a přirovnávat tyto dvě hry k sobě je jako nepovedený vtip. Za mě, i když hru ještě nemám dohranou, maximálně 6. Je mi úplně ukradené, co se v té hře děje, příběh mě vůbec nevtáhl, střílení králům žánru nemůže konkurovat a i ty speciální schopnosti začnou rychle nudit. Jiné recenze, které jsou mnohem více kritické, mi příjdou výstižnější.

|   |  Odpovědět
Jirrrka  |  10. 03. 2012 12:19

*přirovnávat tyto dvě hry k sobě kvalitou