Syndicate by dopadl lépe, kdyby na něj měli tvůrci více času

I když jsou ve Starbreeze na finální produkt hrdí, stále mají pocit, že to mohlo být ještě lepší.
Syndicate by dopadl lépe, kdyby na něj měli tvůrci více času

Práce na novodobém Syndicate skončily, nyní nezbývá než čekat, jak si hra povede u hráčů a kritiků. Ve Starbreeze jsou na finální produkt náležitě hrdí, ovšem jak přiznal Lars Magnus Lang, hlavní co-op programátor, dopadlo by to zřejmě lépe, kdyby mělo studio pár měsíců navíc.

Na otázku, zda-li měli na vývoj dost času, odpověděl: "Řeknu to takhle: Na konečný výsledek jsem opravdu hrdý, ale nejsem superspokojený. Chtěl jsem toho udělat více, ale tenhle pocit máte vždy."

syndicate02.jpg

Obrázek ze hry Syndicate

"Dokud někdo neřekne 'dobrá, stačilo, musíte to vydat,' bude vývoj pokračovat víceméně do nekonečna nebo do chvíle, kdy to ostatní přestane bavit. Vývoj trval dlouho; je fajn, že jsme hru nakonec dokončili, ale zároveň si vždy říkáte, že kdybyste měli půl roku navíc, dopadlo by to ještě lépe."

Syndicate vychází 24. února pro PC, Playstation 3 a Xbox 360.

Zdroj: CVG
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce | Futuristická FPS
Výrobce: Starbreeze Studios | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 24. února 2012
  • Zábavné střílení
  • Povedená kooperace
  • Skvělá cyberpunková atmosféra
  • Slabší příběh
  • Poměrně krátké
  • Hluchá místa v kampani

Nejnovější komentáře