Systém obrany v Jedi: Fallen Order bude podobný jako u Sekiro

Prokousat se obranou nepřátel nebude žádný med. Když už se to ale podaří, pošlete je do věčných lovišť hned další ranou.

Star Wars Jedi: Fallen Order už od svého představení vypadal velmi lákavě a ještě lákavější bude poté, co se podíváme na fungovaní systému obrany, který bude hra mít. Její bojový systém se nám předvedl na E3 a pozorní diváci určitě vyčetli alespoň zhruba jak bude vypadat schopnost obrany, kterou budou mít vaši silnější nepřátelé.

Později se nám ale tato funkce trošku osvětlila. Respawn se rozhodl najít rovnováhu mezi tím, aby se hráči cítili nesmírně mocní díky využívání Síly a výzvy, kterou jim hra nabídne díky pokročilejším mechanikám. Základní storm troopeři tak umírají po prvním zásahu, a to i v případě, že jejich střely odrazíte proti nim. 

Purge Troopeři, které jsme mohli vidět v E3 demo ukázce už ale tak snadno nepadnou a budou schopní vaše útoky efektivně vykrývat. Všichni nepřátelé, kteří toto dokáží budou mít ukazatel obrany hned pod indikátorem zdraví, přes který se budete muset dostat. Pokud se vám obranu podaří prolomit, nemusíte je už sekat tradičním způsobem a ubírat jim postupně životy. Místo toho je zničíte jediným úderem. Hráči Sekiro: Shadows Die Twice si zajisté v této mechanice přijdou na své. 

Star Wars Jedi: Fallen Order dorazí na PC, Xbox One a PS4 15. listopadu a přinese nám singleplayerovou kampaň, která nemá zklamat svojí délkou. Navíc se do ní nemají míchat žádné mikrotransakce a podobné nepříjemnosti. 

Váš názor Další článek: Gears 5 nebudou mít Season Pass, DLC mapy budu zdarma

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,