PC

Tajemství Oslího ostrova

Návod.
Autor: Ing. Miroslav Moucha

Začínáš na pláži ostrova. Nejprve se dej doprava na pobřeží. Tam sebereš prázdnou láhev a ústy nabereš trochu mořské vody. Pak jdi k chatě. Z hromady dřeva před chatou vezmeš pár polen a pod nimi pádlo. Uvnitř chaty pak najdeš na zdi nad truhlou tupou dýku a kapkou vody uhasíš oheň v krbu. Pak obejdeš chatu zezadu, vylezeš na komín a spadneš dolů, na půdu.V hromadě harampádí najdeš starý měch (víckrát prohledat) a stiskneš tlačítko pod oknem. Otevřou se padací dveře a spadneš dolů k oslovi alchymistovi. Když se vzpamatuješ, přijme tě za pomocníka a dá ti 4 úkoly: přinést mléko plodu, pralesní vůni, mořskou smrt a lesk oceánu.

Teď dojdi k sopce a natrhej si jetel a potom k velkému stromu.U něj najdeš kámen, kterým si nabrousíš nůž. Půjdeš doprava, nožem nařízneš kůru kaučukovníku a vytékající hmotu nachytáš do láhve. Kytky si zatím nevšímej a vrať se do mapy. Pak pokračuj do džungle a dále doleva k oslovi Barumovi. Dej s ním řeč, za jetel ti nabídne několik výrobků z kaučuku.Vyber si nafukovací člun. Nezapomeň se ho důkladně vyptat na všechno o 'Oslím ostrově', bude se to hodit. Ještě si nech od něho spravit měch,pak jdi ke stroji nalij do něj kaučuk z láhve a dole ti vypadne nafukovací člun. Vrať se do mapy a na pobřeží. Tady nafoukni člun (použij měch na člun), potom použij pádlo na člun a oboje připrav k použití na mořské hladině u pobřeží. Nastup do člunu a až tam vletíš po hlavě, pádluj k malému ostrůvku. Zatřes palmou.Až spadne ořech, máš dvě možnosti. Můžeš ho sežrat a třást palmou znova, nebo si ho schovat (mléko plodu).Jdi dál doprava ke kostlivci. Na náhrobku si přečti,že je to kapitán Kid a pak se s ním můžeš dát do řeči.Mluv s ním tak dlouho, až ti dá červený krystal. Pokud ti ho nedá, asi jsi dost nevyzpovídal Baruma - vrať se k němu a zkus to znova. Pak ještě seber kotvu vedle kapitána Kida a můžeš se vrátit do chaty a dát ho alchymistovi (promluvit na něj). Dostaneš za něj první svitek - otvírací.

Jdi k velkému stromu a přečti ho (jinde ne !! ). Na stromě se objeví páka, za kterou zatáhneš a otevře se tajná cesta dovnitř stromu.Na vrcholu stromu utrhni liánu vpravo od kmene a promluv si s ptáčkem v hnízdě. Dozvíš se proč jsi ztroskotal a dostaneš list. Slez dolů ze stromu a dej se doprava k nafoukané kytce. Zdvořile se představ a vychvaluj její vůni. Pak si nech na památku naparfémovat list a máš další ingredienci - pralesní vůni.

Vrať se do chaty, odevzdej ho alchymistovi (musíš list předtím prozkoumat (okem a rukou)) a dostaneš magický svitek s kouzlem nad stromy. Jdi do džungle ke zvláštnímu načervenalému stromu a přečti pergamen (jinde ne - přečte ho špatně a ještě se pergamen definitivně zničí). Až strom obroste snaž se vyskočit pro buřty. Skákej tak dlouho, až se ti to povede . Pozor!! Ne abys je sežral, tím bys skončil. Pečlivě uložit a jdi na pláž.Přivaž liánu ke kotvě,pak obojí spoj s buřtama. Musíš použít věci na buřty a ne obráceně. Jakmile dáš použít buřty, je konec. Máš akorát gábl. Pak všechno přivaž na palmu a dělej, jako kdybys chtěl odejít. Na provizorní maxiudici se chytne žralok jako z Čelistí. Jdi k němu a zkus ho prozkoumat (okem a rukou). Tak se dostaneš až k jeho hlavě, seber mu zub a máš mořskou smrt.

Dobře zub prozkoumej (okem), vrať se k alchymistovi a dej mu ho. Dostaneš magický svitek s rybím kouzlem. Jdi na mys, přečti svitek a narostou ti žábry. Seber balvan a spadni do vody. Ve vodě seber perlu (lesk oceánu) a truhlu,pusť balvan a vypluj na hladinu. Vrať se ke kouzelníkovi, dej mu perlu a tím končí tvoje služba u něj. Dostaneš poslední magický svitek - K.P.Z.

Jdi k velkému stromu,vylez na něj a polož truhlu na strom.Truhla spadne a rozbije se. Slez dolů a seber modrý krystal. Jdi k sopce.Do proudu žhavé lávy naházej polena a po nich rychle přejdi k oslímu chrámu. Tam vlezeš nosní dírkou. Nad oběma otvory si přečti neúplný nápis. Ulož pozici. Do levého otvoru vlož červený krystal, do pravého modrý. Pak projdi dveřmi,které se otevřou na pravé straně. Vyjdi až na vrchol oslího chrámu. Narostou ti křídla abys mohl letět domů. Pak zmizí a ty spadneš do kráteru sopky.

Tady ti nezbývá nic jiného, než použít kouzlo K.P.Z.,které ti přičaruje některé další předměty. Kladivem rozbij skálu v místě, kde je tmavá skvrna a prolez do místnosti. Když se pokusíš projít dveřmi vpravo,přijde kapitán Legek. Chvíli se s ním bav - zdvořile, ve snaze odvrátit ho od úmyslu, že tě zabije... Až se otočí a začne na tebe volat zombiáka Jeronýma,hoď po něm nejdřív kladivo a pak nůž. To nepomůže, kapitán se otočí a bude s tebou znovu mluvit. Dej mu balíček (dar). Pak si chvíli budete navzájem přehazovat bombu... PRÁÁÁÁSK, a můžeš si vychutnat závěrečnou sekvenci. KONÉÉÉC!

Váš názor Další článek: Swigridova kletba

Témata článku: , , , , ,