Take-Two reaguje na kritiku

Nedávno jsme vás informovali o petici proti vydání hry Bully a dnes tu máme vyjádření viceprezidenta Take-Two k problému násilí v jejich hrách. "Samozřejmě je frustrující, když se lidé se nesnaží pochopit to, co děláte, a nechtějí se poučit," řekl viceprezident Dan Houser pro New York Times. "Každý, kdo hraje nějakou z našich her a chce ji kritizovat, přičemž ji hrál, zažil a přemýšlel o ní, tak samozřejmě může udělat. Ale když velký počet lidí kritizuje něco aniž by to vyzkoušeli, je to frustrující. Existuje obrovská část populace, která žije v relativním ignoranství a jen slyší děsivé příběhy o tom, co jsme udělali," dodává.

Houser se odmítl vyjádřit o GTA a NY Times slíbil interview s podmínkou, že se budou věnovat pouze jejich poslední hře The Warriors. O té se vyjádřil: "Je to bojovka pro ty, co neměli rádi předchozí bojové hry. Sám tyto hard-core hry shledávám nehratelnými. Nechcete být omezeni jen na 15 letého šprta s neuvěřitelnou koordinací oko-ruka," tvrdí Houser. "Lidi od her odrazují neustálé neúspěchy, protože přesně takový je i zbytek jejich života. Nechtějí hrát hry, aby prohrávali a to my musíme pochopit," řekl Dan Houser. Dále se vyjádřil, že se nezajímají o sci-fi a fantasy hry a předpokládá, že do 5 až 10 let se hry stanou nedílnou částí lidské kultury. Dokonce převezmou hlavní roli nad filmy, stejně jako to samé udělal Hollywood knihám na počátku dvacátého století.

Doupě komentuje: Hra The Warriors je takřka hotová, a tak si Take-Two udělali tímto interview docela pěknou reklamu v prestižních New York Times. Každopádně má Dan Houser v několika ohledech pravdu, ale s zda s ním souhlasí či ne si musí ujasnit každý sám. Každopádně to nevypadá, že by se v Tak-Two problémem herního násilí nějak zvlášť zaobírali.

Zdroj:Eurogamer

Diskuze (1) Další článek: Call of Duty 2 ke kartám GeForce

Témata článku: , ,