Takovou strukturu příběhu jste ještě neviděli, říká scénárista AC Valhalla

Kde jsme to už slyšeli?

Po prvotním odhalení dalšího dílu ságy Assassin's Creed jde tvůrčí tým více do hloubky a odhaluje další detaily a informace o hře. Už víme, že povedeme svůj klan vikingů a budeme mu hledat nový domov, starat se o tábory a rozšiřovat vliv. Narativní ředitel a scénárista Ubisoftu nyní v rozhovoru pro Gamespot podotkl, že strukturu z Valhally ve hrách ještě neviděli.

"K vyprávění příběhu tu přistupujeme velmi unikátním způsobem, který bude rozhodně jedním z nejlákavějších prvků hry - struktura vyprávění," řekl Darby McDevitt v rozhovoru. "Protože je struktura vyprávění jiná, spoléhá na některé klíčové příběhové události a zážitky, jak jsme to ještě dříve neviděli."

"Možná bych dokonce zašel tak daleko, že jde o unikátní přístup v herním průmyslu celkově. Nemyslím, že ještě hráči zažili příběh tímto stylem. Jak jim to prezentujeme, jak příběh prožíváte. Experimentovali jsme s různými způsoby, jak hráčům přinést informace a provést je světem," dodal.

Assassin's Creed Valhalla vychází na PC, současnou i budoucí generaci konzolí koncem letošního roku.

Váš názor Další článek: Nová sci-fi online akce Crucible dorazí zdarma na Steam koncem května

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,