Tekken Tag Tournament 2 – Namco vrací úder (recenze)

Diskuze čtenářů k článku

Raspby  |  19. 10. 2012 07:50

Chtěl bych se jenom zeptat, o kolik je titul leší než Tekken 6, který mám. Samozřejmě nepočítám Tag hru 2 na 2. Jde mi spíše o bojový systém, nové pohyby atd. Sice jsou tam nové i staré postavy, ale pokud je tam dost takových, které mají stejné ovládání a pohyby, tak je to docela škoda. Jsem fanoušek Tekkena ale nejsem si jistý jestli se mi vyplatí si tento díl pořizovat, když mám 6ku. PS: V recenzi jsou jako mínus uvedené dlouhé nahrávací časy, jde to jako v 6. dílu vyřešit instalací?

|   |  Odpovědět
ondra  |  19. 10. 2012 23:43

Ahoj, pokud vím, tak pro TTT2 budou postupně dělány updaty. Jeden už myslím vyšel a mimo jiné (nové postavy, vyřešen balanc..) se v něm zkrátila doba loadingů .

Některé postavy mají co se pohybů týče 'dvojče' (kvůli zajímavosti TAG systému), ale i to 'dvojče' má pár svých unikátních odlišných triků.

PS: hru jsem ještě nezakoupil , ale bedlivě sleduju vše, co se kolem ní šustne.

|   |  Odpovědět
Bubla  |  20. 10. 2012 20:05

To je těžko, otázka jestli to stojí za kup, když máš 6ku? Jako v podstatě to je to samé, jen s tou možností měnit bojovníky, grafika je zase o kousíček dál, docela mě nadchla propracovanější možnost úprav bojovníků - účesy, hadry, doplňky a prostě blbůstky. Celkově styl je líbivější než u 6ky, kde třeba obrazovka s vybranými bojovníky před bojem při loadu byla odporná. Je to spíš takový svěží vánek, s přítelkyní hrajem už jen Taga a 6ku už asi nevytáhnem, proč taky:), Tekken je pořád to samé, buď ho miluješ a není co řešit nebo ne:)

|   |  Odpovědět
raspby  |  20. 10. 2012 23:10

Tak mám nebo nemám koupit...?:) jde mi hlavně třeba o nové pohyby...

|   |  Odpovědět
VR-Fist [CZA] 仮想拳  |  28. 10. 2012 15:30

Nabidne spoustu novych postav, TAG system, daleko lepsi online. Celkove to beru jako kompletni Tekken 6. Stoji za koupeni i pokud uz jsi hral a mas T6.

|   |  Odpovědět
Anerbon  |  10. 07. 2014 00:27

No tak možná je lepší ale asi stějně jako dřív, tentokrát je to ještě horší je skutečnost taková že když si dokoupím, nějakou věc hlavně zbraň (nevím jestli ta možnost byla dřív) Tak ta zbraň např. cedule, nebo tiče a různé tak buď levitují tak někdy až o délku pět cm možná i víc, a jindy se zase překrívají. A někdy i útoky jdou špatně, provést. Ale u toho už nevím zda je to jen mým ovladačem, mnou nebo tou hrou ale stává se my že když se chy rozeběhnout tak místo toho skočím, nebo chci se otočit a místo toho skočím, taky že chci skočit a místo toho se otočím. JInak k tomu. V Tekkenu se my nelíbí jedna věc když se chci bránit, tak jednoduše nic nemačkám k odražení utoku už ano ale pro samotnou obranu ne. Tohle je např. v Mortal Kombat, lepší, protože tam pokud se chci bránit tak musím něco stisknout. Ale v mortal kombat je i lepší to že se tam udery na bojovnících nějak popíš ale je to spíš náhodné než aby to bylo podle toho kam se trefím. V Tekkenu ale nemaj ani škrábanec ani modřinu a to se snad ani nikdy nezmění. Neříkám že by tam měly mít jako v mortal Kombat urvané kusy masa, nebo i viditelnou kost. TO by pak už nebyl ani Tekken ale pro věčí realičnost, by se my tam hodila laespoň semtam, nějaká ta boule, monokl, lehký škrábnutí, nebo to že by se udery nějakým spůsobem projevovaly na bojovnících, třeba čím méně životů tím hůř by se dalo třeba bojovat, např. by postava pokulhávala, nebo by měla tak trochu pomalejší utok. No ale to už by bylo možná až moc. realný, stačilo by sem tam, monokl a boule, nebo alespoň trochu potrhané oblečení, což by se v tak brutální bytce určitě stal, nebo taky pomuchlané, JInak je Tekken a tenhle díl ale hodně dobrej. Jinak mě taky štve že např. účes vždycky drží. postava si udělá salto, dostane několik ran až proletí např. zdí ale ty vlasy které má až dva metry dlouhíé a drží za hlavou dozadu a ne dolu jak to normálně bívá, tak takhle pevně snad nedrží žádné vlasi. Když ale sleduju, videa a souboje s těch starších Tekkenů, Tekken od svého vzniku postoupil hodně daleko. Nevím jaká byla grafika na dobu kdy vznikal jestli to bylo lepší než ostatní hry nebo horší. Ale Mortal kombat na lepší grafiku přešel až (myslím že tím devátým dílem). Omlouvám se za délku příspěvku. A za několik neduležitých věcí kolem něj, které jsem tam zařadil a nemusel. Stejně asi už další příspěvek něpošlu a kdyby tak už to pravděpodobně nebude takhle dlouhý.

|   |  Odpovědět
VR-Fist [CZA] 仮想拳  |  28. 10. 2012 15:32

Instalace je urcite zadouci, ale i tak je mezi zapasy prodleva znatelna. Recenzent je zvykly ze Street Fighteru 4 a Ultimate Marvel vs. Capcom 3, ze kdyz zvoli Rematch, okamzite hraje :)

|   |  Odpovědět
karel  |  19. 10. 2012 10:40

Jen jedna otázka, bude demo?

|   |  Odpovědět
salem  |  23. 10. 2012 00:37

Tak teď šup na dělání Tekken x Street Fighter

|   |  Odpovědět
Hráč tekkenu tag 2  |  10. 02. 2013 00:45

Přidejte se do našeho Tag 2 online teamu vice na wearepsychos@seznam.cz - Team se jmenuje We Are Psychos

|   |  Odpovědět
Mamba  |  13. 08. 2013 23:35

Chtěla bych se zeptat jestli tady někdo nevi jak se stahujou postavy do tekkena, je potřeba to nějak zvlášt stahovat ze stránky nebo postavy přibudou samy ? Zatím totiž nemám xbox live, ale budu mít takže by mě zajímalo jestli stačí mít pouze to a postavy se nastahují do hry samy. Díky

|   |  Odpovědět
Anerbon  |  10. 07. 2014 00:09

Tak já jsem si sám zjistil že postavy se neodemknou samy a tak se musím přihlásit na xbox live a s tím máme teď tak trochu proplém, naštěstí jsem našel návod jak to připojit. Jinak jsem taky na anglický wikipedii zjistil že to má jen aktualizovaná verze a stoho jsem si odvodil že to potřebuje xbox live a já se už začínal bát že ty postavi jsou na jiný konzole a ne na xbox 360. No tak doufám že až se nám podaří se připojit k xbox live, tak že se my ty postavy stáhnou. Pokud ano tak se už nemůžu dočkat až si zahraju za takový postavy jako je Kunimitsu, dr. Bosconovich, nebo Angel a Unknown, taky by mě zajímal Slim Bob. O Sebastianovy ale trochu pochybuji alespoň podle vzhledu, my nepřijde jako někdo, vlastně to ani Bosconovich ale ten je alespoň vědcem. JInak vlastně mě ani jako dobrý bojovník podle vzhledu nepřipadaly dvě postavy které se staly v průběhu hry mýmy nejoblíbenějšímy a to Bob a Lili. Za lili se my povedlo dokonce vyhrát i jedno vydeo v tý Arkádě nebo jak se ta část menuje ostatní jsem musel prostě vyhrát v modu ghost batle.
Obtížnost hry je podle mě o dost vysší než obtížnost Tekken 4 a 5 které jsem také hrál ale 4 měl kamarád mího bráchy a 5 zase můj. Oboje jsem hrál na playstation 2. A obtížnost zde nebyla tak vysoká alespoň ne u bosse. V 5 jím je myslím Azazel a v Tagtournament jím je Unknown. Rád bych někdy zkusil i prvního Tekkena, Tekkena 2, 3 a první tag tournament ale to se asi nestane. Když ale vidím že každej díl má svůj příběh a vlastně dvojika navazuje na jedničku, trojika na dvojiku, čtyřka na trojiku, pětka na čtyřku a šestka na pětku. Ale tag tournament prý žádný příběh nemá, A když pouštím videa tak je vidět že vlastně asi čtyři videa jsou jeden a ten samý příběh jenom jiná část, naštvalo mě že pokud bych je chtěl přehrávat v pořadí tak bych musel přeskakovat ale nepamatuju si že by nějak popořadě kdy byly. No Tekken je dobrá hra. Ale co se týče ovladatelnosti, tak dávám přednost, Mortal Kombat (zatím jsem hrál jen devítku speciální edici s čtyřma postavama navíc. Tekken 6 si taky někdy pořídím, a pokud vijde další díl tak možná taky. Ale teď mám v plánu jeden díl s Call of Dutty a pak Soul Calibur 5, zatím jsem hrál jen Soul Calibur 2 a hra mě docela potěšila, i když je ten příběh, nebo celkově menu a možnosti toho co hrát, koupit a tak, docela komplikované, oproti Tekkenu, kde mám nákup v jednom a nabídka modů je velice přehledná a i to vyhrávání a příběh nebo mortal kombat kde zase mám jasně ukázaný příběh, pár modů a kupování předmětu na slepo (tím myslím že něvím co kupuju dokud to nekoupím. To je tak trochu jako loterie takže je to spíš zábavnější, a to i oproti spůsobu nakupování v tekenu ale tekken to dohnal tím že mohu některý obleky i vyhrát a nemusím je složitě kupovat, takhle mám například s Kinga živýho tygra se zelenýma svítivíma očima, nebo Briana v brnění a Jacka obrněného. JInak by mě zajímalo, jsou ty kola, která Jackovy koupím, vůbec k něčemu dobrá? když stojí takový 2 a půl milionů těch bodů a nevšiml jsem si že by něco dělaly, musí k tomu být něco dalšího, je to chyba, jenom vizuální, nebo jak? Protože vizuálně ty kola vypadají divně, ale nemyslím tím špatně, nebo dobře, jen divně. Trochu mě u toho Tekken tag tournament 2 štve že většina zbraní které koupím jsdou spíš, vtipné než aby vypadaly vážně, například, výbušné blonky, nebo kočička, díně, nebo dokonce ryby zmrzliny a rostliny. Ale pravých ničivích zbraní které opravdu axistují jako třeba šavle, palcát a tak tam vidím, málo a obleky které se dokupují, jsou většinou spíš průměrného vzhledu než aby byly nějak zajímavé ale na pár zajímavých kusů jsem narazil. No radši to už zkrátím. Jen dvě slova, Hra je hodně dobrá ale myslím že aby byla uplně nejlepší tak na to nemá. I když já nejsem odborník...

|   |  Odpovědět
Natália  |  29. 05. 2014 14:42

Aj ja by som sa chcela spytat ako sa ziskavaju druhy hraci. Mame PS3 a nemame internet ci sa to musi len online alebo sa da nejako vyhrat