Dvanáct let vývoje, pět herních enginů a asi deset milionů dolarů. Všechno tohle spořádal očekávaný Duke Nukem Forever. Více v dnešním tématu.
Vypadalo to, že věčný Duke již nikdy nespatří světlo světa. Překvapením se ale stal počátek roku 2007, když se na Gamasutře v sekci volných pracovních míst objevil malý in-game obrázek. Blonďáka s černými brýlemi a tvrdým výrazem v obličeji okamžitě všichni poznali a vzápětí, po pár spekulacích, byla pravost mini-screenshotu potvrzena Georgem Broussardem se slovy: „Duke Nukem: Forever se probouzí z hlubokého spánku a ve vhodnou chvíli bude opětovně prezentován veřejnosti.“. Později, asi o tři měsíce, následoval na tomtéž místě ještě jeden screen, tentokrát vyobrazují typické škaredé, ohavné, škaredé, nebezpečné a škaredé prase.
Mini-screeny 2007
Každopádně, jak se ukázalo v následujících měsících, na Duke Nukem Forever se opravdu pracovalo a pracuje dodnes - důkazem byl i teaser z 2007. Po dvanácti letech, přibližně třech velkých restartech a několika pauzách ve vývoji. Vývoji, který mimo jiné stál asi 10 miliónů dolarů, pozřel pět herních enginů a sedm hlav schopných vývojářů. Jak ale vypadá hra v současné době? Na to jsme se pokusili nalézt odpověď v dnes navazujícím preview. Shake it, baby.
Teaser z 2007