Téma: Herní reinkarnace

Diskuze čtenářů k článku

PC  |  01. 05. 2006 08:38

aby génius Sid Mayer vzkřísil svůj vpravdě kultovní simulátor F-19. Ef devaténáctka byla geniální hra, založená sice na fikci ale zasazená do reálného prostředí, jako jeden z mála simulátorů umožňovala vybrat politickou situaci (studená válka-krize- třetí světová) a také mise nebojového charakteru ( shoz zbraní partyzánům, foto průzkum). Nic na tom nemění že F-19 nikdy neexistovala - k čertu s realitou - hratelnost je přednější, bohužel dnes se po pojmem simulátor rozumí spíše 3rd střílečky s letadýlky....  

 |   |  Odpovědět
mr_wawra, mr_wawra  |  01. 05. 2006 08:43

Zda by se dnes něco podobného prodávalo je věc druhá.

 |   |  Odpovědět
Andrew  |  01. 05. 2006 10:55

Myslim, ze by se prodavala. Navic by mohla byt budget verze, coz by prodeji taky pomohlo.

 |   |  Odpovědět
mr_wawra, mr_wawra  |  01. 05. 2006 11:27

Tak ono by dost záleželo na tom, do jaké míry je F-19 realistický simulátor, protože dneska ty realistické simulátory jsou de facto jen pro pár hardcore nadšenců.

 |   |  Odpovědět
Petr Švancara  |  01. 05. 2006 11:56

Myslím, že původní Silent Hill, tedy vůbec první Silent Hill byl skutečně hotovým skvostem samotné tématiky hororů, nemluvím zde ale o spíše akčnějším Resident Evilu, nýbrž o psycho hororu Silent Hill. Přál bych si aby původní Silent Hill přešel do podobného druhu remaku tak jako u excelentně povedeného Resident Evilu. Původní Silent Hill jsem ochotně dohrál, a mohu řící, že jse jednalo o skutečně nejtěžší hororovou hru kterou jsem mohl vůbec dohrát, obvzlášť když jsi vzpomenu na logickou hádanku v samotné škole ( Klavír ) ke které jsem našel řešení až po měsící hraní. Psychotropická atmosféra působící na stlačení dýchacích cest, nic neříkající krvavé stopy mizející v mlze, to všechno bych chtěl zažít v ninější podobě grafických možností které se od doby vydání původní hry radikálně změnili, především pokud budeme mluvit o Next.Gen konzolích. Jednou z největších výhod hry byl samotný příběh, který se kloubil a mixoval podle vámi dosažených výsledků, od kterých se mohl změnit i samotný konec hry. Navíc mi řekněte v kterém jiném takovém to výborném hororu jste mohli použít motorovou pilu, v Resident Evilu určitě ne... YoungCanabis@seznam.cz

 |   |  Odpovědět
PC  |  01. 05. 2006 12:25



 |   |  Odpovědět
goodoldalex  |  02. 05. 2006 02:04

Sice si to teraz od fanboys vyzerem, ale aj tak. Nemusite so mnou suhlasit ze HL2 je na rozdiel od HL nechutny smejdova "nehra", faktom ale je ze je to jaksi uplne ina hra nez povodny HL. Toz ked sa tu uz musi spominat Wolf -> RtCW, patrilo by sa trochu okydat aj Halfa... Navyse davat na jednu hromadu na jednej strane D3 a RtCW a na druhej DE:IW je trochu mimo misu. No a Q4, hoci ho nemam rad, si to tiez nespravodlivo vyzral. Njn, Doupe...

 |   |  Odpovědět
goodoldalex  |  02. 05. 2006 02:09

Sice si to teraz od fanboys vyzerem, ale aj tak. Nemusite so mnou suhlasit ze HL2 je na rozdiel od HL nechutny smejdova "nehra", faktom ale je ze je to jaksi uplne ina hra nez povodny HL. Toz ked sa tu uz musi spominat Wolf -> RtCW, patrilo by sa trochu okydat aj Halfa... Navyse davat na jednu hromadu na jednej strane D3 a RtCW a na druhej DE:IW je trochu mimo misu. No a Q4, hoci ho nemam rad, si to tiez nespravodlivo vyzral. Njn, Doupe...

 |   |  Odpovědět
mr_wawra  |  02. 05. 2006 08:04

Njn, holt člověk, který nechápe,že naprostá většina článků jsou převážně subjektivní útvary... Co člověk to názor.Nic vám nebrání napsat podobný článek, kde to můžete dát vyžrat HL2. ;)

 |   |  Odpovědět
goodoldalex  |  03. 05. 2006 00:08

O hrach sa objektivne pisat neda, to nikto nepopiera. Ale vas clanok mi pripada iba ako znoska nahodnych myslienok hodne mozno tak do blogu a nie Cpress. Treba sa aj trochu zamyslat aby vam napadlo, ze RtCW nebola v mnohych mediach hrou roku len tak pre nic za nic, takze na jej kvalitach asi nieco je. A taky chudak Q4 je iba evolucia evolucie, uplne obycajny sequel nehodny zmienky v historickych knihach, to ste mohli rovno spomenut aj Max Payne 2 alebo Serious Sam 2 Na druhej strane HL2 kompletne prekopala koncept kvalitnej strielacky-hopsacky (HL) do akehosi fyzikalneho simulatoru so zombikmi a nekompletnym pribehom. O dost lepsi namet na spomenutie medzi vychylenymi pokracovaniami A zaroven by som ako citatel mohol vidiet ci si aspon raz niekto z Doupe dokaze odpustit chvalospevy na uzasnu fyziku a pribeh v HL2

A inak, co napriklad seria Final Fantasy, tam v pokracovaniach casto nezostava kamen na kameni. Ale Q4 je asi zaujimavejsi, no...

Ale inak, dobry napad. Niekedy asi spichnem clanok kde HL2 zdrbem podla mojho pohladu. Uverejnite ho potom alebo budem demostrativne ukamenovany redakciou?

 |   |  Odpovědět
mr_wawra, mr_wawra  |  03. 05. 2006 14:56

Ono se o více jak dvacítce titulů nedá písat moc odlišně od snůšky náhodných myšlenok ;)
Treba sa aj trochu zamyslat aby vam napadlo, ze RtCW dle mého názoru nebyla sice špatná hra, ale nikolivěk už hra výjimečná.
Série Quake je pro mnoho hráčů téměř modlou, protože Quake 1 byl minimálně technickou evolucí, stejně jako Quake 3 co se týče masivního zpopularizování multiplayeru. To je ten důvod, proč napsat pár řádek i o QIV.
Nedokáže, protože fyzika je v HL2 prostě skvělá a příběh pro spoustu hráčů také.
Co se týče série Final Fantasy, tak abych se přiznal, fantazijní RPG (kor japonská) jdou mimo mě, narozdíl od FPS.
Až spichnete clanok o HL2, tak ho zkuste pošlat šéfredaktorovi, když bude dobrý, třeba ho uveřejní .

 |   |  Odpovědět
goodoldalex  |  03. 05. 2006 18:43

No dobre tak este poznamka. Ked uz spominat seriu Quake, tak v kontexte ktory ste pouzili jedine Quake III. Jednotka bola samozrejme technickou revoluciou v pravom slova zmysle, nie evoluciou (polygonovy engine, podpora akceleracie, client-server multiplayer...). Dvojka ma sice s jednickou spolocne pramalo, jedna sa "iba" o vybornu hru - podobne ako RtCW. Trojka vsak spolu s UT predstavila v podstate uplne novy herny zaner, akusi multiplayerovku pre profi hracov. Stvorka je iba blbe a navyse priblble pokracovanie Q2, respektive este priblblejsi remake Q3. Takze ked spominat pokracovanie do vychyleneho smeru, tak Q3 a spolu s nim aj UT vs Unreal.

Na RtCW sa nezhodneme. Ano, je to "iba" dobra FPS, hoci podla mna az nehorazne dobra, ved ako vravim nie nadarmo bola hrou roku v mnohych mediach a prebila tak aj Max Payne. Ono nie je take lahke zopakovat revolucnost hry ktora je de facto prapredkom vsetkych dnesnych FPS. Keby v nazve RtCW nefiguroval Wolf, stale by to bol vyborny produkt ludskeho umu. Mimochodom Gray Matter este ako Xatrix pred Wolfom vytvorili datadisk Quake II: The Reckoning, ktory je v podstate lepsi nez povodny Quake II. Oni to skratka vedia urobit dobre A navyse, ked si mam vybavit nejaku dostatocne revolucnu "klasicku" FPS, v podstate ma od Half-Life skoro nic napada. Deus Ex je RPG, Doom 3 je survival, Red Faction ci Daikatana maju iba zoapr zaujimavych vychytavok. Zostava jedine tak MOHAA a Far Cry, tesim sa na Prey no a samozrejme je tu onen HL2, ktory zase posunul zaner FPS niekam uplne inam (s prepacenim z cesty a rovno do prdele ). Ovsem aj v ramci Wolfa existuje este hra hodna zmienky - Enemy Territory ktora sa nechtiac tiez stala revolucnou - kolko takto kvalitnych komercnych hier existuje zadarmo?

 |   |  Odpovědět
mr_wawra, mr_wawra  |  03. 05. 2006 19:07

No, QIV je zajímavý tím, že de facto kombinuje vlastnosti předchozích dílů - dobré tech. zpracování, singleplayer ze staré školy + multiplayer z QIII. Navíc jsem se rozhodl mu dát prostor proto, že tato série přece jen existuje déle a byla pro herní průmysl inovativnější, než Unreal a následně UT.
Ano, na RtCW se neshodneme, co člověk to názor, tak to má být. Ale stejně mi to nedá se nezeptat, jakým novým prvkem či vylepšením zaujal RtCW, že je tak nehorázně dobrý?
V "klasické" FPS se toho moc nového vymyslet nedá (možná až s příchodem Wii?), ale třeba takový Riddick byl velice zajímavý a do jisté míry i dost inovativní. Kombinace stealth akce + FPS, skvělé souboje na blízko a výborné sžití se s postavou, navíc to vše podle ne úplně geniální herní předlohy, to tady snad ještě nebylo.
Enemy Territory? Ta hra má neoddiskutovatelné kvality, i když s tou revolucí že je zadarmo bych spíš řekl, že je to z nouze ctnost :) (pozn.: když je hra zadarmo, tak nejspíš nebude komerční, ne? ;) )

 |   |  Odpovědět
goodoldalex  |  03. 05. 2006 21:04

K tomu RtCW. On dokopy nic nove nepriniesol, on je proste kvalitne urobeny. Ked som prvy krat hral este v 2001, kratko po Max Paynovi, tak som bol svojim sposobom znechuteny ze tam nie je nic zasadne originalne, vsetko tu uz bolo atd. A napriek tomu odvtedy drzim rocnu tradiciu a vzdy ked pride zima mam potrebu si ho zahrat, a aj tak robim To je sice iba moja uchylka, ale chcem tym povedat ze hra, alebo cokolvek ine z oblasti umenia alebo aj inych oblasti nemusi byt nutne nove, orignalne, novatorske a revolucne aby to bolo dobre. Jednou vetou to poviem tak, ze originalita je prilis precenovana. Problemom je, ze za originalitou sa pachtia hlavne hraci ktori drvia hry ako na beziacom pase - co su hlavne notoricki pirati a recenzenti pretoze po desiatkach hier rocne uz zacne vsetko nudit. Nuz aj ja som to tak videl kym som sa nespamatal v zmysle ze su aj ine zabavky, zamestnal sa, zacal hry kupovat atd, proste travit menej casu s virtualnou realitou. Odvtedy ovela viac ocenim poriadne kvalitne urobenu hru pri ktorej sa dobre pobavim, odreagujem alebo inak vyblbnem, nez casto pochybnu originalitu. RtCW mozno nie je uplne najlepsi priklad, ale napriklad prvy a treti diel Splinter Cell mam rad zhruba rovnako, hoci jednicka je logicky omnoho originalnejsia

Pravda, dalsi dovod preco originalitu tak neocenujem je ze sa na gamesy pozeram aj z pohladu herneho dizajnu a viem ze z principu je tazsie, alebo rovnako tazke vyrobit dobru hru v ehm, "nudnych tmavych interieroch" (RtCW, Doom 3) nez "uchvatit hraca obrovskymi lesnymi priestormi" (Far Cry) alebo dokonca sa snazit zaujat pixel shadermi a licencovanou fyzikou a zakryt tak nehoraznu zlataninu (Half-Life 2), hoci posledne dva pripady posobia originalnejsie a tym padom pre onych recenzentov lepsie. Dobru hru (teraz nemyslim nutne originalnu) spoznate podla toho, ze je v nej vlozena kopa prace a talentu, vyuzitych od samotneho zaciatku po koniec. Mozno sa to nezda, ale uz len rozostavat v FPS nepriatelov tak aby bola hra zabavna nie je vobec ziadna sranda. A ked sa takato hra dobre podari, tak si ju budem cenit viac nez novy koncept postaveny na hlinenych nohach ala HL2. Inak HL2 je pekny priklad ked existuje kvalitny tym ktory nevie co so sebou. Tym viac si treba vazit hry ako Deus Ex, ktore dokazali sklbit nehorazne dobry level dizajn atd s asi tuctom roznych zanrov, plus este aj story a vsetko funkcne.

Posledny odstavec som vyprodukoval preto, pretoze ako tak browsim po inete tak nie som sam s takymto ponimanim, hracov ktori preferuju klasicku dobre urobenu kvalitu pred novinkami je az mnoho. Treba sa niekedy pozriet aj na druhu stranu - ja by som vedel na hry ako HL2, D3 alebo Oni napisat dve rozne recenzie s uplne odlisnymi zavermi z dvoch roznych pohladov. Dokazete to tiez?

Inak, Riddicka som hral iba demo a nejak ma to nevzalo, ale este sa vyjadrim k novym prvkom FPS. Ja osobne mam rad FPS ktore su ciste, nekomplikovane FPS - tj lezu mi na nervy vozidla, upgrady zbrani a sekundarne rezimy strelby, vecne vykecavanie sa, radoby RPG prvky, prilisna variabilita (stealth, adventura a strielacka v jednom), hratky s fyzikou a ja neviem co vsetko este do tych dnesnych FPS chcu nacpat. A tiez existuju FPS ktore vedia aj tieto nove prvky dobre skombinovat, hoci od Daikatany si na nejaky vhodny priklad nespomeniem.

WET je komercna hra, pri instalacii odklepavate klasiku EULU Activision Je to Free as in Beer, nie Free as in Freedom Aj Internet Explorer je zadarmo a pritom je to komercny program.

Kurwa to som sa zas rozpisal, idem pracovat

 |   |  Odpovědět
mr_wawra, mr_wawra  |  03. 05. 2006 21:33

Wow, solidní post ;)
Myslím, že originalita přeceňovaná není, ba naopak. Viz čtenářská hlasování o hru roku a o něčem také svědčí prodejní čísla. Myslím, že originalita je základ pro nějaký vývoj, proto je třeba ji ocenit. Produkcí 20 "čistých" (a v zásadě stejných) FPS za rok se průmysl nikam neposune. Jednou, ale výjimečnou ano. Viz Half-Life či Deus Ex.
Jinak 3. Splinter Cell mám daleko radši, než předchozí díly ;)

Ono obecně tvorba her je dost řehole, daleko větší než třeba filmů. Ano, dobře vyváženou a zábavnou hru je potřeba pochválit, ale aby se dostala do škatulky "legendární" či "nezapomenutelná" je potřeba něco navíc, než jen dobře seřízené mechanismy.

Je logické, že většina hráčů chce prověřenou kvalitu bez experimentů. Nejsou to totiž takoví blázni, co u PC pomalu i spí a kteří pozdě do noci datlují jakési výplody chorých mozků o počítačových hrách. Herní vkus běžného hráče se liší od vkusu tzv. "odborné" veřejnosti A recenze se dvěma různými závěry? No to bych asi nedokázal, schizofrenií netrpím, osobnost (a názor) mám jen jeden

Čisté FPS mám rád jen když se chci jen tak vyblbnout, když chci trochu intenzivnější zážitek, rád šáhnu po HL2 či Riddickovi.

S WET nejspíš máte pravdu, díky za info.

 |   |  Odpovědět
goodoldalex  |  04. 05. 2006 01:52

Predajne cisla bohuzial nepoznam, ale pokial viem tak celosvetovo vedu the Sims a potom sezonne megahity typu Spiderman, a velke mena s pompeznou reklamou ako zrejme bolo u Quake 4. Ale to nie je pravidlo, taky Doom 3 napriek svojmu menu ziadne rekordy netrhal, na druhej strane Max Payne, Deus Ex, Flashpoint, Half-Life atd na seba zarobili viac nez dost, aj ked to vo svojej dobe nebol ziaden mainstream. Niekedy sa opravnene zadari predavat kvalitnu hru, niekedy sa bez zjavneho dovodu predava najvacsi shit a niekde zapracuje reklama (Enter the Matrix, vsakze)...

Rovnako osemetne je hodnotit, kedy sa hra stava legendou a kedy nie. Cim bol originalny prvy Half-Life? V zasade nicim podstatnym, iba miriadou drobnosti ktore dohromady tvorili kvalitnu ale v zasade nie originalnu hru, a legenda to je. Podobne Mafia - svojim sposobom klon GTA, a aj tak si zasluzi status legendy svojou kvalitou, a je to tak aj globalne. Podobne Deus Ex, pozna ho zrejme viac ludi nez System Shock, pritom su taki blizki pribuzni. Daikatana je zaporna legenda kvoli blbinam co narobil Romero, pritom je to paradna hra. Counter-Strike sa stal legendou v zasade iba cistou nahodou, vznikol v zasade nedorobeny mod (jeden clovek nemoze stihat vsetko) ktory bol nahodou zaujimavy. Unreal som nehral ale pokial viem tak proti predoslym strielackam nejaku revoluciu nepriniesol, iba pekne urobene spracovanie. Preco je legendarny Battlefield 1942 a nie jeho predchodca (nespomeniem si na nazov)? Ani srnka nevie. Cim originalnym z hracskeho hladiska si svoj statu zasluzil Tomb Raider? Kolko hracov si spomenie na Riddicka o 5 rokov, napriek jeho novatorskemu pristupu? Riddickovi mozno k vacsiemu rozsireniu chyba multiplayer a masivna podpora, ale ved ani Mafia nema multiplayer a nejaky uzasny marketing, nie to este kratucky Max Payne. Bude HL2 legendou samou o sebe, nezavisle od HL? Bude, ale hlavne vdaka tomu ze prisiel v dobe ked ma HL dostatocne silne meno na uspech, ale zaroven prisiel dostatocne dlho po jednotke aby neostal v jej tieni. Preco je legendou Halo - pretoze prisiel so zaujimavym vyuzitim vozidiel, alebo pretoze to bol celkom dobry killer hit na Xbox? Alebo z inych dovodov?

Preco je legendou Doom a nie Marathon, ale aj originalny Duke 3D aj neoriginalny Quake legendy su? Myslite ze z Prey bude legenda? Dost pochybujem, ale mozno z Enemy Territory: Quake Wars bude. Aj Wolfove Enemy Territory legenda uz je a bude, a nie kvoli svojej originalite.

To nejde takto globalizovat. Ja mozem mat ako svoju osobnu legendu RtCW a opravnene, pretoze nieco ma nuti hrat ho kazdu zimu ku koncu roka. Niektore hry sa legendou objektivne stali aj v sirokom meradle, ale dovody su velmi, velmi rozne.

Posun celeho zanra smerom dopredu sa obvykle deje predstavenim nejakej zaujimavej unikatnej featury, to je pravda. Otazkou je ci sa tym naozaj posuva zaner dopredu, alebo nejakym inym smerom. Ked si vezmeme nas oblubeny zaner FPS, tak za klasicke FPS sa daju povazovat napriklad hry od id od Wolfa po Quake II, plus SiN a podobne. A pozrime sa ako vyzera typicka FPS dnes - adventurny dialogovy simulator so stealth prvkami na fyzikalnom engine Podobne je to aj s inymi zanrami, a tie ktore sa takto zbastardit nedaju postupne vymieraju, prikladom hardcore letecke simulatory. Takze ani nie, v podstate velmi nesuhlasim zeby nejake originalne pojatie posuvalo zaner dopredu. Zalezi na tom ako to pochopia ostatni vyvojari a hracska komunita. Musim si zase vziat do huby HL2 a ten ich posahany licencovany Havok2. Ono fyzika je pekna vec, a do FPS moze priniest nejake ozivenie v rozumnej miere. Problem nastane, ked sa fyzika takto brutalne nahypuje, az sa zacne globalne chapat ako nevyhnutna a veledolezita sucast strielacskej gameplay. Podobne vozidla, Halo malo vozitka a teraz ich musi mat kazda FPS, casto ako jednu z primarnych zloziek. Uz ani neviem kedy sa prvy krat v FPS objavili RPG prvky v zmysle vylepsovania postavy, ale preco sa s tym dnes musi prakticky uplne kazda hra pohnojit? Podobne sa dava zbytocny doraz na multiplayer "len aby nejaky bol". No a rovnako sa po predstaveni Doom 3 kazdy mohol zblaznit do stencil shadowing a podobnych technologii, bez ohladu na to ci to ma pre konkretnu hru vyznam.

Strucne - originalitu ano, ale nech ju ma na svedomi niekto kto to vie. Aby to nedopadlo tak ako to teraz byva, ze vznikne "nejaka" hra postavena na originalnom koncepte, ten sa vypropaguje do sveta ako nevyhnutna uber feature a ostatni zacnu kopirovat. Lepsie nech je hra poriadne profesionalne vypracovana s rozumne nadelenymi originalnymmi drobnostkami, to sa potom tazsie kopiruje a ostatni developeri sa musia viac snazit. Prave tym sa zaner posunie dopredu o maly krok, ale velky krok pre hracov

 |   |  Odpovědět
Rostej  |  02. 05. 2006 13:30

me by tedy nejvic rozeslintaly do profi 3d predelany obe ultimy underworld, nebo wizardry 6-7...

 |   |  Odpovědět
Martin_Bocek, Martin_Bocek  |  02. 05. 2006 21:54

Ultima Underworld 1 existuje jako mod pro Morrowind. Podrobnosti ale nevím, jak jsem koupil, tak prodávám

 |   |  Odpovědět
Under  |  18. 05. 2006 15:12

To autor nemylel vážně s tím, že nová GTAčka byly remakem staré jedničky??? Jak na to přišel? Ty města měly společný maximálně název, ale jinak to bylo úplně něco jiné...
Jinak pěkný článek, RTCW se mi líbil velice a na třetí díl Maxe Payna teké netrpělivě čekám, snad se i dočkám:o)

 |   |  Odpovědět
mr_wawra, mr_wawra  |  18. 05. 2006 15:27

Myslel, myslel. Jak na to přišel? Právě proto, že města měla stejný název, a tak GTA3, Vice City a San Andreas jsou totálním předělávkou měst z GTA1. A úplně něco jiné to bylo proto, že šlo o přepracování od základů. Název a jakousi atmosféru (Vice City město luxusu pro bohaté atd...) však autoři zachovali. Simple.
S třetím dílem Maxe Payna to nevidím dobře, mám pocit, že teď na tom nikdo nepracuje.

 |   |  Odpovědět
LordBexr  |  20. 05. 2006 09:31

Nechť schnije v pekle i se svými marťany, kterým posílá peníze z našich daní a díky nimž jsou i hry tak drahé, nikdo na ně nemá a pálí si je

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Co si zahrajete na PlayStationu 5 v den vydání? Máme kompletní přehled

Co si zahrajete na PlayStationu 5 v den vydání? Má…

Se hrami na novou generaci konzolí je to o něco složitější, než tomu bylo při příchodu té poslední. Kromě klasických launch titulů, které vyjdou ve stejný den jako konzole tady máme navíc zpětnou kompatibilitu. Tím ale ani zdaleka nekončíme.

17.  10.  2020 | | 10 N/A
Hry zadarmo nebo se slevou: to nejlepší od Xbox Studios a Amnesia zdarma

Hry zadarmo nebo se slevou: to nejlepší od Xbox St…

Na všech herních platformách je každou chvíli nějaká slevová akce. Každý týden proto vybíráme ty nejatraktivnější, které by vám neměly uniknout. Pokud chcete získat hry zdarma nebo s výhodnou slevou, podívejte se na aktuální přehled akcí!

16.  10.  2020 |
Fotografové vyrazili do Mafie, pořídili snímky nasáklé kultovní atmosférou

Fotografové vyrazili do Mafie, pořídili snímky nas…

Předělávka první Mafie se rozhodně povedla, a kromě recenze to dokazují i pohlednice přímo ze hry.

20.  10.  2020 | | 3 N/A
Ubisoft u Valhally a Legionu ukazuje, s jakým počítačem si zahrajete

Ubisoft u Valhally a Legionu ukazuje, s jakým počí…

Vývojáři se konečně naučili zveřejňovat přesné specifikace PC a k nim kvalitu nastavení a očekávaný výkon.

27.  10.  2020 | | 2 N/A
Státní svátek na Steamu: Celý týden slevy na hry od českých a slovenských tvůrců

Státní svátek na Steamu: Celý týden slevy na hry o…

27.  10.  2020 | | 2 N/A