Temná fantasy akce Witchfire se přesouvá na příští rok. Vývojáři mění základní prvek celé hry

Vývojáři ze studia The Astronauts, které můžete znát díky adventuře Vanishing of Ethan Carter, svoji novinku Witchfire představili už před pár lety. Podle původního plánu měla vyjít v předběžném přístupu ještě před koncem letošního roku. Plány se ale mění. Tentokrát za odklad ale nemůže málo času na ladění nebo špatný odhad. Změní se samotné jádro hry, což samozřejmě vyžaduje mnohem víc práce, než se zprvu mohlo zdát. 

V posledním příspěvku na svých stránkách vývojáři fanoušky ujišťují, že Witchfire bude stále temná rogue-like akce z pohledu první osoby. Ale způsob, jak hráč tenhle zážitek prožívá, se razantně změní. "Vylepšili jsme souboje a svět bude místo arén rozdělený na polootevřené oblasti." Pokud by se nerozhodli hru redesignovat, prý by vydání přišlo během následujících dvou měsíců. 

"Je to vtipné, ale celá záležitost udělala tuhle fantasy hru více... realistickou." Hlavní záminkou těchto změn je dát hráči větší svobodu a neuzavírat ho v arénách pomocí neprostupných bariér. Z počátku tento koncept prý moc nefungoval, ale nakonec se dostali k verzi, která dává smysl a splňuje cíle, kterých změnami chtěli vývojáři dosáhnout. V příštích dvou týdnech máme očekávat další menší novinky ohledně Witchfire, ale s velkou pravděpodobností půjde podle popisu jen o artworky. 

Také jsme dostali odpověď na důležitou otázku. Witchfire přijde v předběžném přístupu pouze na Epic Store. Vývojáři nyní potvrdili, že s vydáním plné verze dorazí hra nejen na další platformy, ale i do ostatních obchodů včetně Steamu.

Zdroj: The Astronauts

Váš názor Další článek: PlayStation oznámil přírůstky do předplatných Extra a Premium. Nechybí Assassin's Creed, GTA nebo Yakuza

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , ,