The Dwarves: Epická pohádka na dobrou noc (recenze)

Player  |  14. 12. 2016 10:36  |  [31.30.101.xxx]

Jsem prekvapeny vyslednym hodnocenim 4/5, po precteni recenze by si hra zaslouzila max 3. Ale mozna to neni tak hrozne jak vyplyva z recenze...

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,
krása hry je totiž schovaná v něčem, co nejde recenzí úplně vyjádřit. Jediným problémem je, že ocenit ji dokáží pouze ti, kteří nechtějí pouze akční boj nebo dynamický příběh. V recenzi jsem se snažil odehnat od koupi právě ty, pro které hra určená není a snažit se vysvětlit, komu se hra možná bude líbit. Já se obecně snažím v recenzích dávat hodnocení zejména podle toho, jak moc osloví hra cílovou skupinu.

K vysvětlení se hodně hodí mé přirovnání k Life is Strange. Life is Strange vlastně není dobrá hra, podívámi-li se na grafiku, gameplay či herní dobu. Má v sobě ale takové kouzlo a charakter, že se ji odvážím nazvat uměním. The Dwarves není umění, ale svůj charakter má.

Odpovědět  |   | 
Player  |  14. 12. 2016 13:13  |  [31.30.101.xxx]

Dekuji za doplneni, horsi gameplay rozhodne prekousnu pokud ma hra pekny pribeh nebo to "kouzlo" o kterem mluvite, ikdyz bych se bal ze mi to asi pokazi ty tuny textu vysvetlujici okolnosti deje...

Odpovědět  |   | 
Mysel_1  |  14. 12. 2016 15:23

Prijde mi byt zvlastni, ze teprve v polovine recenze se clovek docte, ze jde o takticke RPG. To jste to mohli dat rovnou az do posledni vety, aby bylo napeti jeste vyssi!

Odpovědět  |   | 
Cobra  |  14. 12. 2016 18:26  |  [89.102.36.xxx]

Recenze se obvykle píše proto, aby si ji čtenář přečetl celou. Je tedy úplně jedno, kde se jaká informace v textu nachází.

Odpovědět  |   | 
Mysel_1  |  15. 12. 2016 16:44

To se hluboce mylite, skutecne to neni jedno.
Kazda slohova forma ma sve zakladni prvky, ktere je dobre (neni-li pro to zasadni duvod) nemenit. A mezi ne patri, ze urcitou zakladni sadu informaci dodame ctenarum hned uvodem. A zanr recenzovane hry mezi tyto informace bezesporu patri.
Jinak je recenze pekna, hra patrne pomerne zajimava a jsem rad, ze jsme si tuhle recenzi mohli precist.

Odpovědět  |   | 
Mysel_1  |  15. 12. 2016 16:47

PS: Schvalne - zkuste se zamyslet, proc ma byt ten zanr uveden hned na zacatku recenze. Neni tak tezke na ten duvod prijit. ;o)

Odpovědět  |   | 
fulcrom  |  16. 12. 2016 20:06  |  [82.144.151.xxx]

Za mě hodnocení 4/5 rozhodně sedí. Jelikož jsem četl všechny knihy těšil sem se, že oblíbené hrdiny budu moci ovládat a dostanu možnost intenzivněji prožít příběh. Což se stalo příběh je špičkový bohužel jak bylo zmíněno v recenzi jsou zde bugy a obtížnost je hodně vysoka místy frustrující ( EASY fakt není EASY :D ). Takže za mě palec nahoru . Už i to, že poprvé píšu do diskuze za mnohaletou působnost zde napovídá, že mě hra oslovila .

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Chrome má v sobě skrytou hru

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Ch…

28.  3.  2017 | | 15 N/A
10 nejzajímavějších grafických proměn světa Minecraftu

10 nejzajímavějších grafických proměn …

Minecraft může vypadat trochu jinak, než ho znáte. Hra se totiž dočkala několika modů a rozšíření. Podívejme se na 10 nejzajímavějších balíčků s texturami a kosmetickými úpravami.

25.  3.  2017 | | 10 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
10 herních klenotů, které jsme hrávali na přelomu 80. a 90. let

10 herních klenotů, které jsme hrávali…

Díky neustálému vývoji v oblasti herních PC a konzolí jsme si zvykli na neustálé rozmazlování a hodně realistickou grafiku. Je třeba si ale uvědomit, že tomu tak rozhodně nebylo vždy. Dnešní příspěvek má tak hned dvě poselství.

29.  3.  2017 | | 24 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 5 N/A
10 tipů, jak být ostříleným borcem v Mass Effect: Andromeda

10 tipů, jak být ostříleným borcem v M…

Nový Mass Effect je plný nástrah a novinek. Pomůžeme vám se s nimi vypořádat.

22.  3.  2017 | | 6 N/A
Mass Effect: Andromeda - nový začátek (recenze)

Mass Effect: Andromeda - nový začátek …

Znovu do vesmíru, znovu za záchranou lidstva. BioWare se vrací ke své kultovní značce, co říkáme na její nový začátek?

26.  3.  2017 | | 14 N/A
11 tipů, jak se stát obávaným hráčem v NHL

11 tipů, jak se stát obávaným hráčem v…

Hokej a fotbal, to jsou v tuzemsku kolektivní sporty číslo jedna. Podobně je tomu potom i na poli sportovních her, kde se jak NHL, tak i fotbalové simulátory těší nemalé oblíbenosti. Přinášíme vám tedy 11 tipů, jak se stát obávaným hráčem v sérii NHL.

20.  3.  2017 | | 2 N/A