STO a SWTOR neuspěly, protože nenabízejí to, za co by byl někdo ochoten měsíčně platit 300 - 500 Kč. WoWku se pořád daří, EVE Online se pořád daří, Dark Age of Camelot je taky celkem v pohodě... A není to tím, že by byli "první", je to prostě tím, že nabízejí něco víc než ty pokusy MMORPGizovat legendární značky - ono totiž nestačí vzít známý svět a pustit do něj hráče. Musí je hraní taky bavit, musí tam mít co dělat dlouhé roky a ne jen měsíce, zkrátka celá ta hra musí být promyšlená do posledního detailu, na což bohužel většina MMO dojede (pokud nedojedou na snahu provozovatele vydělat víc peněz za každou cenu) - pořád je tady totiž to prokleté WoWko, Guild Wars nebo Lineage, kam člověk může utéct a ví, co tam může čekat.
Bohužel zrovna Bethesda není expertem na světy promyšlené do posledního detailu, takže se o TES Online celkem bojím...