Asi tak - každá hra série TES začínala a bude začínat ve vězení. Je zajímavé sledovat, jaké možnosti osvobození autoři dokáží vymyslet
Každopádně recenze na mě působí poněkud divným dojmem - například tvrdit, že sirotek vyvolával démona, když ve skutečnosti přivolával temné bratrstvo...
Taky co se nevyváženosti magie týče, vidím to poněkud jinak. Sice se lze snadno dostat k silnějším kouzlům, ale jako čistý mág jste velmi snadné sousto, jakmile si nepřítele pustíte k tělu - a zpočátku je many málo, lektvary zabírají cenné místo v inventáři a ani pomocník-tank nedokáže pomoct, když zoufale běháte po jeskyni s několika dreughy v patách a čekáte, než se dobije kousek many.
Nejsilnější mi tradičně přijde cesta stínu, hlavně v pokročilé fázi hry - i bez jakéhokoliv talentu v jednoručních zbraních dávám z úkrytu zranění 30*30=900 (15* je normálně, s rukavicemi temného bratrstva je bonus dvojnásobný, takže 30*, a dýka má zranění 30). To opravdu zabije na jednu ránu prakticky všechno a jediný problém tak tvoří "jak se dostat nepříteli za záda". Ale dostat se na úroveň 40+ chvíli trvá. :)
K úkolům - tady je třeba rozlišovat úkoly generované a ručně vytvořené - většina úkolů typu "dones X, zabij Y" je generovaná automaticky a údajně takové úkoly nemohou nikdy dojít. Ty se samozřejmě podobají jako vejce vejci, ale ručně vytvořené úkoly jsou většinou zajímavé (i třeba setkání se Shegoratem :D).
Nicméně s kritkou bugů a inventáře souhlasím, bugy patří k TES stejně jako začátek ve vězení, a inventář je opravdu ukázka "jak to udělat nepřehledně" - v Oblivionu se aspoň šlo orientovat i podle váhy a parametrů předmětu, tady jen podle jména :(