The Evil Within: do morku kostí (recenze)

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 3

Diskuze k článku

Pavel Kovalančík  |  20. 10. 2014 19:39

Zdravím,

dobré poznámky k věci. Pravdou je, že jsem s hrou neměl problémy. To vše na podtaktované R9 280x a i7. Bohužel jsem již neměl čas zkusit hru na slabší konfiguraci. 30 FPS může být pro někoho omezení, osobně mi to nevadilo. Mnoho předělávek z konzolí prostě jede na 30 FPS. U některých her by to naopak bylo spasení, např port Final Fantasy 13. To je teprve průšvih a je nejlepší použít FPS limitery. Hopsání z 30 na 60 sem a tam, bylo k nevydržení. Zmatenost příběhu jsem nepostřehl, respektive ano, ale vše na konci tak nějak dávalo smysl, byť ne vše bylo vysvětleno. Zklamal mne pouze konec a finální boss. Hra mi jako jednoduchá střílečka nepřišla. Ke konci sice akčních pasáží bylo dost, ale nedostatek munice (v článku je chybka v podobě infa o dobíjení zbraní při upgradu - funguje jen u zdraví) a fakt, že jste byly pro nepřátelé jednohubkou,dává hráči pocit, že opravdu hraje survival horror. S tím nožem je to fajn připomínka. U příkazu pro odstranění černých ploch je většinou nejlepší používat hodnotu 1.8-2.0, aniž by to dramaticky rozhodilo FOV. Nevýhodou je, že se vám nesplňují Achievementy, doskočí až při deaktivace konzole.

 |   |  Odpovědět
20. 10. 2014 10:01

Článku by rozhodně neuškodilo se trochu více věnovat technické stránce PC portu. Například limitace na 30fps, nebo velice špatné (až nepoužitelné) ovládání menu pomocí myši.
A k těm černým pruhům omezující formát na 21:9. Bohužel oprava oním jedním příkazem není tam jednoduchá jak by se mohlo zdát. Hra se totiž nevykresluje v 21:9, ale v 16:9 s umělým omezením těmi pruhy a ta oprava příkazem funguje tak, že hru prostě přiblíží tak, aby pruhy vidět nebyly. Což způsobí hrozné omezení fov (Field of View - zorné pole), které nijak změnit nejde. Dalším efektem toho umělého omezení je to, že i lidé kteří mají monitor ve formátu 21:9, nevidí hru přes celý monitor jak by to mělo být, ale jsou na tom ještě hůře, protože hra se zobrazuje celkově "v krabici" a má černé pruhy ze všech stran.

 |   |  Odpovědět
Edvin  |  20. 10. 2014 16:34

Naprostý souhlas.

Kozolový port je zpracovaný absolutně tragicky, což se ZNAČNĚ projevilo na celkové PC hratelnosti. Navíc hra nabízí jenom tupou řezničinu, která dneska nikoho nevyděsí. S horory jako byl třeba F.E.A.R. se to vůbec nemůže měřit. Příběh je klišé a zmatený. Grafika je na dnešní dobu maximálně průměrná, (spíša lehce podprůměrná). Boje jsou tak dost špatně řešené. Hlavní hrdina má za už od začátku za pasem 30cm dlouhou kudlu, ale když mu dojdou náboje (což je velmi často), tak jediný útok co mu zbývá, jsou neuvěřitelně pomalé rozmachy pravou pěstí.

Doupě většinou přináší relativně dobré recenze, ale tato hra je těžce nadhodnocená.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor