The Last of Us: Part 2 je pod palbou review bombingu

vox populi vox deorum

|   |  Odpovědět
23. 06. 2020 14:33

Sem se hodi spise jina veta: Beati pauperes spiritu quoniam ipsorum est regnum caelorum.

|   |  Odpovědět
Jaccob  |  23. 06. 2020 07:12

strašně jsem se na TLOU2 těšil. SPOILER ALERT : Po zjištění jak dopadne Joel, a jak pak x hodin hraju za jeho vraha a po tom jak dementně je řešený ten revenge arch kdy po x mrtvej lidí nakonec tu svini necha Ellie žít , to fakt sorry. Tohle je singleplayer hra, já hraju single hlavně kvůli příběhu a jednička ho měla skvěle napsanej. Tohle je příběhově totálně dementní paskvil a jako hráče (rozuměj člověka který nedostává peníze za psaní članků o hrách a tudíž nemusí řešit to že pokud strhám nějakou AAA hru tak si rozhádám vydavatele a distributora a příjdu časem o teplé místečko kde mi vydělávají peníze články co můžu psát doma v posteli drbajíc svýho psa) mě okamžitě přestává zajímat gameplay, grafika, detaily, prostě všechno co na tý hře je jinak dobře. Je to jako naleštěný Ferrari bez motoru, krásný, ale beze smyslu.

|   |  Odpovědět
23. 06. 2020 20:04

Skvele popsano Predevsim ta cast o tom, jak se boji pospinit nejakou AAA hru, protoze presne tak ten brekot tady i na jinych webech pusobi.. za kazdou cenu se snazi tu hru obhajit. Ale i vy pisalci jste jen kapky v mori a ta hra je odsouzena k procentualnimu propadu, at tu brecite jak chcete... Pribehove je to proste desna bida a to je u hry, ktera ma byt o pribehu, velice smutne.

|   |  Odpovědět
Filip  |  22. 06. 2020 23:01

Vás reportéry furt baví psát o tom jak to review bombujou? Lidi jsou naštvaný jak to dopadlo s Joel jak musíte hrát za toho vraha atd. Nemají rádi ten příběh a slyšel jsem že se jim ovládání nelíbí, takže 4/10 je podle mě zasloužené protože tyhle hry jsou hlavně o příběhu a trošku grafice a ovládání a dát tomu 95/100 je prostě nesmysl, ale zase chápu že to je subjektivní a každém se to líbí jinak. Potom slyším spoustu krát výmluvu že to ani ne dohráli, takže: 1. Do hrály jste to vy že tomu dáváte skóre? Protože všichni říkají že "ah jak tomu můžou dávat hodnocení když ne dohráli 20h hru. 2. Můžu poznat jestli se mi hrát líbí dřív než to dohraju snad ne? Potom jsem slyšel že lidi to review bombujou, protože tam hrajete za lezbu. To je naprostá LEŽ! Kdyby to tak bylo tak by snad DLC na tlou 1 by bylo taky review bombováno nemyslíte? Lidem se nelíbí že je ta hra se snaží poslat zprávu jako "respektuje LGBT!". No a potom jsem slyšel že lidi hatetujou i ty herece. Tak ale to se potom nedivte že když ty herci vás nazvou homophobama když se vám ta hra nelíbí tak ale se pak nedivte.

|   |  Odpovědět
Lískoš  |  22. 06. 2020 19:17

To musí bejt velká zábava psát urážlivý komenty ke hře kterou ten uhrovatej honimír ani nehrál :)) Holt jiná generace.. My jsme hulili trávu, hráli první Worms a určitě nás to bavilo víc ;)