The Last of Us: Part 2 měří i srdeční tep Ellie a jejích nepřátel

Umělá inteligence a malé detaily dostanou v pokračování mnohem více prostoru.
The Last of Us: Part 2 měří i srdeční tep Ellie a jejích nepřátel

Studio Naughty Dog je známé svým maniakálním smyslem pro detail a jsou to právě maličkosti, které často tvoří celkový zážitek ze hry. The Last of Us: Part 2 se pochlubí velmi pokročilou umělou inteligencí, která posune šarvátky na zcela novou úroveň, stejně jako unikátním systémem animací, co budou vypadat mnohem přirozeněji. 

To ale není vše. V rozhovoru pro Polygon to poznamenal Anthony Newman, spoluvedoucí projektu, a dodal, že Ellie i nepřátelé budou nyní mít svůj vlastní srdeční tep. To by mělo opět přiblížit situace realismu a věrohodnému podání emocí. 

The Last of Us: Part 2 má čerstvé záběry a slibuje i českou lokalizaci

The Last of Us: Part 2 má čerstvé záběry a slibuje i českou lokalizaci

Všechny postavy ve hře budou mít vlastní srdeční tep podle toho, zda jde o živé lidi či infikované. Pokud s Ellie budete sprintovat a poté se zastavíte, bude poznat, že se Ellie snaží popadnout dech. Odpovídat tomu budou animace i zvukové prvky. Srdeční tep tak klesá a opět se zvedá podle toho, co se děje na obrazovce. To by mělo ještě více pomoci hráčům se napojit na ústřední postavu. 

"Bylo to skvělé, protože jsem opravdu mohl hrát na kočku a myš s Clickery a cítit úplně jinou úroveň napětí. Dokonce je pochopit podle zvuků, které vyluzují. U lidí to platí také, dokážete poznat jejich stav podle dýchání," řekl Newman. 

The Last of Us: Part 2 vychází 21. února příštího roku exkluzivně pro PS4.

Nejnovější komentáře