Jo, mas uplnou pravdu. Kariera je skvela vec. Policajti taky prisli az ve trojce a prohlizeni kabiny autaku taky v NFS4 je. Ale je to hodne slaba naplast za videa, ktera byla driv. Souhlasim s Tomasem v tom, ze hratelnost jde v NFS s kazdym dalsim dilem hodne dolu. Zatimco jsem u jednicky travil hodiny a tydny a dvojku taky docela dlouho drtil, ve trojce jsem si ani poradne neprojeszdil vsechny trate a ctyrku po par hodinach zabalil a uz se k ni nikdy nevratil. Neco tomu opravdu chybi. A co se tyka chovani aut, to v jednicce nemelo chybu, na rozdil od dalsich dilu. Trochu jiny nazor mam na zpracovani oponentu v NFS1, kde tim, ze oponenti jeli za vami bylo dosazeno toho, ze pro vitezstvi v zavode se opravdu nesmela udelat chyba a bylo treba do puntiku znat trat a mit perfektne nacasovane ovladani a prujezd cele trati. byt druhy slo po chvili cviku, ale vyhrat, to byly galeje. A to zrovna me burcovalo k tomu porad jezdit a pilovat. A jenom diky tomu byli ti, kdo vyhrali cely turnaj opravdovymi borci, kteri sve auto a trate perfektne ovladali. Pokud v NFS3 nebo ctyri petkrat za zavod bouram a jsem schopen v nem zvitezit, nemam duvod se dal zlepsovat. Bylo to markantni i tehdy, kdyz ten, kdo NFS1 poradne hraval skocil do trojky a na prvni pokus vyhral prvni tri turnajove zavody, aniz by znal trat. To se mi stalo a nejsem zdaleka jediny. Na Motor City jsem zvedavy a moc si od nej slibuju. Hlavne pak konecne inetovou hru. A doufam, ze nebude nutne hrat jen pres server EA. Nejen, ze dodnes nejede, ale verim, ze si bude server na netu moci zridit kazdy. Snad to vyjde.