The Old Republic může vydělávat za každé situace

Bioware má plány i pro případ, že nebude o jejich MMO příliš velký zájem.
The Old Republic může vydělávat za každé situace

Od chvíle, kdy se Bioware pustilo do Star Wars: The Old Republic, hráče zajímalo, zda toto sci-fi MMORPG obstojí v konkurenci World of Warcraftu. Jedno je jisté - ať už souboj dopadne jakkoli, jsou na to lidé z Bioware řádně připravení.

"Je několik druhů úspěchů a my připravili model pro každý z nich," řekl v rozhovoru pro portál Gamasutra James Ohlen, game director. "A i když chceme být superúspěšní, máme přichystány plány pro situace, kdy svých cílů nedosáhneme. Budeme i tak profitovat? Ano, ale potrvá to déle."

VIDEO: 5141 'Star Wars: The Old Republic - Choose your side'

"Nemohu vám dát přesná čísla, ale mohu prozradit, že máme plány pro případ, že získáme milióny předplatitelů... A také jsme připravení na mnohem menší uživatelskou základnu."

"Bylo by sice fajn dosáhnout čísel, kterých dosáhl World of Warcraft, nicméně se jim nemusíme ani přiblížit, abychom mohli být velmi úspěšní. Můžeme být hluboko pod WoWkem a stále můžeme pořádně vydělávat."

Zdroj: Gamasutra
Dostupné pro: PC
Žánr: RPG | MMORPG
Výrobce: BioWare | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 22. prosince 2011