The Order: 1886 využije 4XMSAA, PS4 na to „má koule“

Studio Ready at Dawn přistupuje k vývoji své PS4 exkluzivity velmi zodpovědně. Titul využije moderní technologie a to nejlepší z hitů herního trhu.

Jak poznamenali samotní vývojáři, The Order bude především o co nejvyšší kvalitě obrazu a grafiky jako takové. Právě proto se tvůrci nehoní za 60 snímky za sekundu a právě proto hra využije technologii 4XMSAA, která podle slov Ahsana Rasheeda dokáže dostat na kolena i ty nejvýkonnější PC sestavy současného trhu.

 

A o co jde? MSAA, nebo také Multisampling Antialiasing, je komplexnější a propracovanější technologií vyhlazování hran, než je tomu u klasického Anti-Aliasingu. Čím vyšší násobek (v tomto případě 4x), tím kvalitnější výsledek. Jedná se o velmi drahou a také extrémně náročnou vychytávku, která grafické kartě dává opravdu zabrat. Podle studia na to ale konzole PS4 „má koule“.

Pravděpodobně tedy půjde o „nejčistší“ a nejkvalitnější next-gen hru, která v nejbližší době na konzoli vyjde. A není to jen o grafice. Tvůrci The Order popsali jako kombinaci The Last of Us a Assassin’s Creed. Z thrilleru Naughty Dog si hra bere atmosféru a hratelnost, z Assassin’s Creed pak překrásné prostředí a herní svět. No kdo by to nebral?

Zdroj: GamePur

Diskuze (113) Další článek: Team Ninja vyvíjí novou hru pro Playstation 4

Témata článku: , , , , , , , , , , ,