The Sims 4: domácí patálie (recenze)

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 3

Diskuze k článku

Pavel  |  19. 09. 2014 08:24

To dlouhé nahrávání jsem tedy nikdy nepocítil vždy to mám nahrané za 10 sekund :D

 |   |  Odpovědět
avatar
19. 09. 2014 18:49

Nejde o to, že je dlouhé, ale že je vůbec nějaké. Na svém 6 let starém noťasu nemůžu říct, že bych nějak dlouho čekal :), ale jak píše autor recenze, může to být nepříjemné, když je jeden simík doma a druhý někde na obecním pozemku. Tohle bylo ve "trojce" skvělé. Na druhou stranu přidalo to celé hře na náročnosti a to cestování vozidly vypadalo OTŘESNĚ(konstantní rychlost, projíždění skrz auta na silnici, nasedání teleportací a (ne)parkování přenesením auta do inventáře...děs). Chtělo by to najít nějaký kompromis, každopádně rozdělení města na menší části, jako je tomu v Sims 4 je celkem dobrá cesta

 |   |  Odpovědět
MR.sugar  |  20. 09. 2014 13:56

Žádný kompromis není potřeba. Je to jen neschopnost vývojářů realizovat koncept TS3 v ideální podobě, tak se radši vrátili o krok zpět....
Otevřený svět dneska rozhodně není problém, projíždění aut by taky nebyl problém eliminovat a stejně tak další neduhy. Ale tady to problem asi je, protože buď nejsou vývojáři příliš dobří, nebo je EA moc tlačí a nemají čas to pořádně udělat.

Už jen fakt, že se u každého dílu načítání prodlužovalo s každým datadiskem svědčí o tom, že engine asi nebude moc prakticky navrhnutý.... Dnes si možná na délku načítání nestěžujete, ale počkejte až bude 9 datadisku a 15 minidatadisků. Jestli se z minula nepoučili, tak nahrávání bude opět o dost delší a v tom případě by asi lépe vyšlo jedno dlouhé načítání na startu hry a pak hrát bez nahrávání celou dobu...

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor