The Witness bude sázet na propracované detaily

Čím více si budete všímat drobností kolem sebe, tím více si budete užívat příběhu.

Jak na oficiálních stránkách hry napsal její tvůrce, Jonathan Blow (stojí mimo jiné také za oblíbeným Braidem), bude The Witness spolehát na novou formu příběhu a herní mechanizmy, kvůli nimž si budete muset všímat malých detailů ve svém okolí. Na titulu pracují dva speciální týmy architektů.

"Hra je postavena tak, že čím více si budete během svého cestování všímat malinkých detailů, tím více vám bude jasné, o čem je hlavní příběh, i když v danou chvíli nemusí být zřejmé, co má patřičný detail společného s příběhovou linkou," napsal Blow.

The Witness ma vyjít někdy v průběhu příštího roku, a to pro PC a iOS. Blow v minulosti nevyloučil ani konzole, ovšem to bude pravděpodobně záležet na úspěchu hry.

Níže můžete vidět tři nové screenshoty a také několik obrázků, jež poukazují na to, jak se hra za dobu svého vývoje změnila.

shot_2011.11.15__time_14_32_n01.jpg shot_2011.11.15__time_14_33_n04.jpg
shot_2011.11.15__time_14_35_n07.jpg

compound_before_and_after.jpg glass_before_and_after.jpg
keep_before_and_after.jpg peninsula_before_and_after.jpg
vault_before_and_after.jpg

Zdroj: Joystiq
Dostupné pro: PC, iPhone
Žánr: Adventury, Logické
Výrobce: Jonathan Blow | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 2012

Nejnovější komentáře