Thief II: The Metal Age

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 16

Diskuze k článku

Tomáš Michal  |  26. 02. 2004 18:24

 No, Thief dvojka je geniánlí gamesa! Smrtící atmosféra, dokonalý design většiny misí!!!! Dá se to hrát i akčně, ale opatrnost je místama povinná. Třeba na Gamestaru tomu dali devítku a na Levelu též ( doufám, že se nemýlím ). Já bych klidně hodil desítku )). Je to kráásná hra, ale ne pro akční maniaky či netrpělivý hráče. Tohleto dílo se musí prostě vychutnat!! )

 |   |  Odpovědět
Saladín  |  07. 02. 2003 02:43

Dalsia z uplne nekompetentnych recenzii na tomto webe. Snad by stalo za to p.t. sefovstvo poprosit  aby recenzie hier zverovali ludom ktori k nim maju vztah a nieco vedia aj o hrach ktore im predchadzali - inak to dopadne ako v tomto pripade alebo u prvej "recenzie" na Diablo 2. Autor recenzie

1. Zrejme vobec nehral prvu a zasadnu cast Thiefa - The Dark Project  

2. Bol zrejme chudacik zahlteny ovladanim ktore nie je az take jednoduche (ale ani nijak zvlast zlozite)

3. Je zvyknuty na tupe strielacky v ktorych staci behat zakladnami a zabijat vsetko na co narazi. V Thiefovi treba PREMYSLAT a PLANOVAT a lala - naraz je to skvelo hratelne. Mimochodom pravidlo NEZABIJES je prave na serii Thief jedno z najsarmantnejsich, rovnako ako pravidlo STAY IN THE SHADOWS.  A na odstranovanie nepohodlnych strazi sluzi spravnemu Thiefovi obusok, nie je predsa ziadny Conan.

4. Kazda zbran a nastroj  v hre  ma svoje pouzitie a treba ich aj vediet pouzivat (ale od toho je ReadMe, Manual a Tutorial ze).

5. Grafika mozno nie je najlepsia, ale ani tak mizerna ako sa ju snazi prezentovat autor. Rozhodne ak mam volit medzi tupou strielackou s ohromujucou grafikou a Thiefom s "priemernou" grafikou, vyhrava Thief. Mimochodom postavy v Thiefovi su motion captured a posobia vdaka tomu realisticky, na rozdiel od mnohych - aj lepsich - strielaciek. 

6. Vsetky straze a potvory VELMI DOBRE vidia aj pocuju a od stavu ich pozornosti hodne zavisi, napriklad aj to ci sa daju omracit obuskom alebo zabit jedinym sipom alebo uderom meca, ak su nastvani, je najvyhodnejsi utek.  Autor recenzie samozrejme nemohol hrat hru tak dlho aby si to skusil prejst na Experta a zrejme ani nevie od coho je ten zvlastny utvar dole v strede obrazovky.

7. Hoci Thief II napriek lepsej grafike nedosahuje kvalit prvej hry, je to prva liga a rozhodne si zasluzi viac nez 6/10. 9/10 by som bral, 8/10 by mozno bolo najobjektivnejsie. Okrem toho je na webe spusta Fan Missions vyrazne predlzujucich jej zivotnost, ktora je uz aj tak vyrazne nadpriemerna.

PS Naozaj su strechy v Dayporte graficky  tak mizerne ? ("The Party"). What a strange world. What an effing bad review.

Moje recenzie oboch dielov Thiefa na http:www//sweb.cz/ismael, rubrika "Hry"

 |   |  Odpovědět
Pavel Suchanek  |  25. 03. 2002 11:14

Je to super hra.Napad je vinkajici ale i graficke zpracovani oproti thief 1 je vyrazne lepsi a proto neni si na co stezovat.Proto hodnoceni od 1 do 10 bych dal 9.
pařan pavel

 |   |  Odpovědět
idk  |  25. 03. 2002 11:14

nápad, aby si stráže všímaly okolí (stav dveří, visící šípy s lanem, nevyčištěný mech) je samozřejmě dobrý. v t1 si stráže všímaly jen krve nebo ležících kolegů, a lepší vnímání okolí mělo být podle zpráv zakomponováno do thiefa2 nebo už thiefa1gold. třeba dveře vynechali, nebo jsou jen na úrovni expert.

 |   |  Odpovědět
idk  |  25. 03. 2002 11:14

opravuje i AI, donwload a podrobný popis je na:
http://www.eidosinteractive.com/techsupp/thief2/thiefpatch.html

 |   |  Odpovědět
idk  |  25. 03. 2002 11:14

následující poznatky jsou z thiefa1, jak znám looking glass (uw1/2,ss1), nepředpokládám v druhém díle zhoršení v žádném směru :)

[1-ad boj]: dohral jsem thiefa 1 na experta (no kill; krome prvnich dvou misi, kdy jsem hru testoval na hard) a kazdou misi jsem hral tak 8-10 hodin (skvele zabavy). nicmene vzdy, kdyz doslo k boji (neco nevyslo, utek se nezdaril, nebo non-human potvory) tak nebyl problem mecem zlikvidovat treba i vetsi pocet rytiru (hrajete-li na hard, jinak jen prvniho :) ), pokud muzete treba zablokovat chodbu tak, aby vas nemohli obklicit. staci kombinovat uhyb s krycim pohybem mece, utocne vypady s prasne nacasovanym dopadem mece a treba i pohyb do strany. Vetsi zabava je samozrejme pracovat ciste nebo se i smirit s odhalenim a ztratit se jim.

[2-ad dlouhé loadování]: imho přidává hře na atmosféře (strachu z odhalení) - člověk se víc snaží :)

[3-ad grafika]: imho vyvážená směru hry, není bombastická, ale má atmosféru. podstatnější je architektura levelů, která je do dost propracovaná a reálná.

[4-ad mapa]: Absence mapy (jiné než načrtnutých nepřesných plánků) je odpovídající. Jako zloděj ve středověku logicky nemůžete mít u sebe navigační systém a přesnou mapu sídel mocných. To by tam taky mohli přidat rotační kulomet, "protože se s ním lépe bojuje".

[5-ad AI] celková AI (zejména rytířů) tvoří základ atmosféry ve hře a u thifa1 byla revoluční (možná s výjimkou creatures1/2, které neznám, ale jsou prý na AI přímo založené. sorry za nepřesnost.). Zmíněné chyby v apatii/letargii strážných jsem si nevšiml, běhat víc než pár kroků šlo jen na kobercích nebo na nastřeleném mechu. Že by se vloudila buga?

[subejktivní souhrn]: psát recenze na hry, které vám nesednou, je sporné. těm, kterým hra sedne a znají ji, ta recenze moc neřekne. ty, kterým by sedla a neznají ji, může potenciálně odradit, ale stejně se k ní nejspíš nějak dostanou. no a pouze ti, kterým by ta hra nesedla z týž důvodů, jsou varováni - tj. jako jediní dostanou zjímavou informaci.

doporučil bych ke srovnání recenzi, která vyjde nebo možná už vyšla na bonuswebu, a to nejspíš od andrewa, který je pozitivně thief-in.
proti autorovi samozřejmě nic nemám, ostatně ho ani neznám, byl jsem jenom zjistit, jestli už vyšel thief 2 metal age :) (btw: očekával jsem, že by se grafika mohla zlepšit, ale pokud ne, tak mi to nevadí. jestli je skutečně buga v AI, tak nejspíš vyjde patch)

 |   |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  25. 03. 2002 11:14

Absolutní nesouhlas s autorem. Promiň, ale pleteš si žánry.
1. grafika je velmi ponurá, tmavá, a to se těžko vymýšlí něco pěkného. Místa se světlem - vnitřní prostory mi přijdou skvělé.
2. boj - tak tady seš úplně vedle, přečti si pro začátek manuál, nebo se zaposlouchej do úvodu. Tohle je zloděj a ne RAMBO! Tahle hra není o tom někoho zabíjet, dokonce když i zapneš Experta a zabiješ humanoida, tak je mission failed. A jak je tady jedna reakce, když budeš chtít zabít někoh, kdo o tobě neví, je to jedna rána, když o tobě ví, tak máš pravděpodobně smůlu (a to je dobře, on je bojovník, ty jsi jen lupič). Když se ti to nelíbí, zapni dooma. A k těm šípům - já nevim jak ty, já jsem se trefoval přesně, chtělo to jen pár minut cviku, ale stejně jako výše i tady platí, že naštvaného bojovníka šípem nezabiješ.
3. mapa - jediné co na mapě vadí mě, že se zobrazuje v jaké části jsi. Mělo by to jít pro větší realičnost minimálně vypnout.
4. neustálúé procházení jedněch míst a) nesouhlas, podle toho jak jsi inteligentní se musíš vracet na některá místa jen minimálně. b) a hlavně jsou míta vždy jiná, díky skvělému IQ protivníků tě budou klidně sledovat, případně si na tebe někde počkají a ty tak musíš neustále naslouchat a plížit se
5. s tím souvisí ta blbost s rychlou chůzí - jestli jsi hrál experta, tak pochybuji, že by tě neslyšeli. Jo ale sorry, ty jsi na ně šel s mečem, páč jsi si to spletl s doomem, hmmm, tak to sorry, to jsi rovnou mohl běhat.

Tahle hra je prostě jiná, když k tomu přistupuješ jako k doomovi, tak tě to zklame, málo krve, málo akce. Tohle je ale přesný opak, neboť zabíjení je zde špatné. Vytýkáš spoustu věcí, které jsou tam pro realičnost (mapa, schopnost ohánění mečem). Zkus se zamyslet, zaposlouchat do skvělých keců stráží a hlavně pšššt. polehounku našlapuj a snaž se nedýchat.

 |   |  Odpovědět
Martin Vlach  |  25. 03. 2002 11:14

K tomuhle příspěvku nemám co dodat. Děláš ze mě blba a snažíš se na tom demonstrovat, že chyby jsouz pouze na straně nevalného hráče. Já jsem se vyjádřil v recenzi a v odpovědích na předchozí příspěvky, zde už nemám co dodat, pouze bych se opakoval. Z troho, co jsem už k téhle hře napsal je myslím jasné, jaký mám na ni názor a jsou tam i odpovědi na tvé připomínky. Když nebudeš chtít číst, nebudeš to dělat. Další odpovídání by zde nemělo smysl.

 |   |  Odpovědět
Radek  |  25. 03. 2002 11:14

Význam elektronického média jsi myslím vystihl zcela přesně a to je také to co mě na tom láká - rychlost získávání informací a zároveň možnost případné reakce.A co se týká mého občasného přehlížení drobných chybiček,protože si vždycky vzpomenu na Sinclaira/Spectrum a první "hry" a tehdy jsme z toho byli opravdu naprosto mimo a třeba takový Miner Manic nebo Apache nebo Pitfall byly pro nás naprosté pecky s jejichž dohrátím mívám problém i dnes.Z toho možná plyne má občasná benevolence a tolerantnost k současným hrám.Navíc hry se stávají značným kulturním fenoménem a myslím že v nedaleké budoucnosti budou ovlivňovat díky větší přístupnosti daleko více lidí.Jestli je to dobře nebo špatně těžko říct.Rozhodně interaktivita s dějem či hrdinou umožňuje člověku při správné volbě dostatečné odreagování nebo naopak napětí,které by si třeba nebyl schopen dovolit v normálním životě.Rozhodně se těším na dobu,kdy si snad budeme moci dovolit každý doma virtuální zařízení a potom potěš při hraní zrovna takových her jako je třebe náš Thief.A jinak přeji další příjemné zážitky u hraní Baldur´s Gate, dvojka už je pomalinku na cestě no a mezi tím si myslím že bude stát zato zahrát i třeba Planescape Torment.Takže ještě jednou pěkný den,vzhledem k tomu,že tolik věcí zase neodehraju,nedá se předpokládat,že bych napsal zase nějak moc brzy.Těžko bych mohl posoudit něco,co jsem neviděl,ale třeba se trefíme do něčeho společného.Třeba zrovna BG 2 nebo do Diabla 2.

 |   |  Odpovědět
Martin Vlach  |  25. 03. 2002 11:14

Mám taky bohatou zkušenost s osmibity, Sinclairem, Atari a Commodorem. Jenže v té době Mineři a další hry představovaly něco, co vypadalo jako naprostá bomba, i když dnes s odstupem roků se nám ty hry jeví někdy až směšné a naivní. Když si teď spustím na emulátoru spektrácké cvrlikání, u kterého jsem před lety šílel a považoval je za skvělou hudbu, musím se usmát. Ale nemůžeme porovnávat současné věci s těmi, které odvál čas. Naopak, je potřeba srovnávat vždycky s tím nejlepším, co je v dané době možné vytvořit. Další věcí je podchytit, o co vlastně autorům ve hře šlo (často i o nic) a jak se jim záměr podařil. Má-li se jednat o simulátor, je třeba hodnotit její věrnost. Jedná-li se o arkádu, nejde autorům o to tuto věrnost napodobit, ale spíš udělat hru tak, aby byla zábavná a takhle je třeba se na ni dívat. Chyby má každá hra, jde ale o to, jestli podstatné nebo ne. To samé pak platí i u Thiefa a všech ostatních her. <br>Mimochodem - včera jsem neodolal, stáhl češtinu do Baldur&#039;s Gate a rozjel hru po více než roce znova. Angličtina mi nevadí, ale čeština je čeština.

 |   |  Odpovědět
Radek  |  25. 03. 2002 11:14

Musím říct, že jazyk a argumenty tvé odpovědi jsou daleko sympatičtější než v recenzi samotné a to musím podotknout i přes to,že pořád zůstanou místa ve kterých spolu určitě souhlasit nebudeme.Možná i proto,že hráčsky už patřím dávno ke střední věkové kategorii - ostatně nejen hráčsky - a poněkud jinak se dívám na to,co by mi měla hra dát.K čemu je mi nádherná grafika a relativně výborná hratelnost, když by hře chyběla zajímavá myšlenka,dobrý nápad,namáhání vlastní hlavičky,možnost různých způsobů řešení a podobně.Potom překousnu i drobné chyby které se ve hře objeví.Samozřejmě pokud hraní totálně neznemožní.Nepatřím naprosto k vyznavačům akčních her i když jsem jich pár také vyzkoušel,ale Thief byla z toho množství jediná,která měla všechny zajímavé atributy.Na druhou stranu nutno přiznat,že "akční" v pravém slova smyslu vlastně není.Co říct na závěr?Snad že to bylo poprvé,co mě někdo v dobrém slova smyslu vyprovokoval při recenzi k odpovědi na ni a je docela příjemné si takhle promluvit o názorech bez emocí.Jinak se večer opět vrátím k mým oblíbeným RPG.Tentokrát k Baldur´s Gate ke kterému jsem se dostal poněkud opožděně,ale přesto musím poděkovat Adamu Rambouskovi a kol.za překlad,který byl oním impulsem tentokrát.Hezký den

 |   |  Odpovědět
Martin Vlach  |  25. 03. 2002 11:14

Generačně na tom budeme asi podobně. Mám už taky něco za sebou. Je to znát i z tvých reakcí, které jsou spíš konkrétně namířené a uvážené než výkřiky o blbcích a podobně, což je samozřejmě dobře. Dobrý a originální nápad hry jsem snad v recenzi vyzdvihl a myslím, že je z ní dostatečně znát, že jej cením a mrzí mě to, jak byla tahle myšlenka zpracována.<br>A co já řeknu na závěr? Jsme rádi, když čtenáři na naše příspěvky reagují a k tomu tady tato možnost je. Reagovat tak může každý, kdo má k tématu co říct a každý, kdo má zájem si to může ihned přečíst. I v tom by měla být přednost elektronického média před tištěným. Ještě jednou teda díky za názor a příště se zase ozvi, budeme rádi.<br><br>P.S. Baldur&#039;s Gate je i moje favoritka (dal jsem jí kdysi 10 bodů). Hrál jsem ji hned co vyšla a teď ji pojedu znova, protože se mi dostala na DVD, čemuž neodolám. Uznej, že zážitek z takhle zpracované hry je naprostá nádhera. Představ si podobně zpracovaného Thiefa. <br>Hezký den i tobě.

 |   |  Odpovědět
Martin Doule  |  25. 03. 2002 11:14

Nemohu s tebou souhlasit. Grafika hru nezachrání a zrovna BG je hodně nedotažená a nudná (viz. dlouhé prohledávání lokací, kde nic není). Je to hra, kterou člověk dojede jednou a to je vše. A v tom se právě Thief liší. Je to hra, která chytne a člověk si ji rád zopakuje. Má atmosféru a při vyšší obtížnosti musí být člověk velice opatrný a přemýšlet nad svým dalším tahem. Dále BG je 2D isometrický pohled, Thief je 3D. Z toho vyplývá i náročnost na HW. Navíc v Thiefovi je ohromné množství předmětů, se kterými může hráč nějak manipulovat. Pokud by programátoři přidali ještě Engine QIII, tak se obávám, že by ta hra byla hratelná jen pro hrstku vyvolených. Co se hudby a zvuků týče - zvuky jsou pro tu hru naprosto nepostradalné a jsou naprosto správně přizpůsobené okolí. Radějí chudší zvuky, ze kterých ale poznám, zda za rohem někdo je, než přehršel zvůků, ve kterých se nevyznám.
Co se AI týče, tam máš pravdu. Ale zase na druhou stranu by ta hra byla nehratelná, pokud by se stráže chovali naprosto reálně.
Shrnul bych to asi takhle - grafika a zvuky jsou podřízeny funkčnosti, hratelnosti a přehlednosti hry. To je ale naprosto v pořádku, tak by to vždy mělo být. Co se AI týče - je stále co zlepšovat. Thief I i II je velice povedená hra, která vtáhne a nepustí.

 |   |  Odpovědět
Radek  |  25. 03. 2002 11:14

Je mi líto,že recenzi na tuto hru udělal někdo,kdo nezná a ani nedohrál Thief:The Dark Project a Gold.Zjistil by,že i tam grafika z pohledu dnešního hráče opravdu za moc nestojí,ale co je u této hry daleko je důležitější je to,že ve chvíli kdy vás hra vtáhne a vy máte neustále pocit mrazení v týle a naprosto netušíte odkud se ozývají kroky či jiné podobné z vuky a to vše je ještě podbarveno velice decentní hudbou,místa až s hororovým nádechem,nemáte vůbec čas sledovat,jestli je stráž oholená nebo ne.Což nakonec není vůbec podstatné.Opravdu bych si obrázek na stěnu také nedal,ale k tomu hra neslouží.Hra slouží k odbourání adrenalinu,k dobrému pocitu,k vylití zlosti, k poznání něčeho nového.Záleží jaký typ hry člověk zvolí či jaké povahy je on sám.Co se týče klíčů a šperháků - ve hře existují v podstatě pouze 4 způsoby otevření dveří,či různých skříněk.Buď objekt není vůbec uzamčen,nebo se dá odemknout jedním s neutrálních klíčů, které lze nahradit lehce i šperháky, nebo je nutno k odemčení použít specifický klíč či nějaký symbol,který ničím jiným nahradit nelze.V případě že kolega cvakal tak dlouho až se odemknulo,dozajista si nevšiml,že si mezitím přepl na jiný klíč.Omráčení je logické že funguje pouze ze zadu,co se týká meče,je předpoklad že zloděj používá ruce trošku jiným způsobem než aby dosahoval kvalit nějakého rytíře a v podstatě nejlepší způsob použití meče je úder podobný úderu obuškem na což je v tutoriálu upozorněn,stejně jako dráha letu šípů!!!Je pochopitelné,že každý z typů šípů má poněkud jiné letové vlastnosti a například i délku doletu.Z této části článku čiší pouze to,že recenzent se s předcházející hrou nejen že neseznámil,ale ještě neměl ani dostatek trpělivosti naučit se vůbec s kteroukoliv zbraní alespoň trošičku zacházet a pochopit její principy.Ne každé šití horkou jehlou vede k rozumnému výsledku.Podobné je to s prozrazením při rychlém běhu.Prozrazení záleží na typu podlahy - dřevo, kámen, koberec - podle toho je i rychlá reakce stráže a to ještě v závislosti na délce běhu.Samozřejmě že když poběžím 5 kroků,je velice pravděpodobné,že se stráž nestačí otočit.Pokud ovšem budu muset běžet déle,myslím že by váš konec byl stejně rychlý jako při zacházení s mečem či u vás i s šípy.Stejně tak je i logické místo zásahu šípem.Čím je stráž více obrněná a stojí dále o to je menší pravděpodobnost,že se vám podaří zasáhnout tak,aby jediný výstřel stačil,ale nouze o šípy vás i tuto techniku naučila.Stačí stát ke stráži z boku nebo zezadu a mířit buď na krk nebo na spojnici mezi brněním což vám zoom docela usnadní-ovšem míření potom trvá déle-potom si ale dejte ještě pozor,který ze šípů v této chvíli hodláte použít.O mapce je škoda mluvit.Pokud jste zvyklý nechat se ve hrách vždy dopodrobna mapou navádět,zvolte hru jinou.Tato hra dbá i na to,jestli vůbec jste schopen použít ve složitých a spletitých chodbách,kanálech,zahradách a podobně vlastní logiku a orientační smysl.To už by jste rovnou mohl chtít,aby bylo v mapě zakreslono i stanoviště stráží a pohyb civilistů!Je jasné a samozřejmé,že tento typ her není a nemůže být pro každého,ale byť je recenze vždy věc subjektivní a s některými uvedenými názory nelze než souhlasit,nevsunujme do recenzí subjektivní neschopnost určitou hru zvládnout případně nedostatek osobního času věnovaného k poznání souvislostí,ovládání a podobně nezaměňujme za neschopnost programátorské či distribuční firmy.Na závěr bych dodal snad jen,že první díl měl dostatečný úspěch včetně například datadisku GOLD,nicméně přes to co jsem napsal,nejsem přesvědčen až tolik o úspěchu dílu dalšího,pokud v něm nedojde k dalším pro hráče zajímavým změnám.Bohužel nemohu svůj názor podepřít odehrátím 2.dílu, pouze o zkušenosti z The Dark Project, Gold a dema Metal Age.Příště přeji více trpělivosti při poznávání záludností her přesahujícíh schopnosti-a abych se ještě v něčem přiklonil na stranu recenzenta - ovládání je někdy kvůli velkému množství kláves a jejich rozmístění opravdu problematické - zvláště v situacích,kdy nám začne téci do bot a je potřeba jednat více než rychle

 |   |  Odpovědět
Martin Vlach  |  25. 03. 2002 11:14

V první řadě diky za tvuj nazor na Thiefa a reakci na moji recenzi. V podstatě atmosféra, kterou ze začátku popisuješ je přesně to, co jsem od hry čekal a na co se těšil. Taky o tom v recenzi píšu. Grafika každé hry hry JE do určité míry podstatná, stejně jako všechno ostatní. Přece jen se mnohem líp hraje něco, co vypadá skvěle než to samé v ošklivém provedení. Je to prostě součást hry. K poznámce o klíčích - klíč jsem samozřejmě používal ten pravý, vím, jak se páčí zámky a znám i další zlodějské techniky, které se ve hře používají. Jde o to, že hra se občas nechová korektně. Stávaly se mi i jiné nepříjemnosti, které jsem v recenzi ani nepopisoval. Než něco napíšu, tak si to ověřím, neboj. Na používání zbraní mám stejný názor jako ty a myslím, že jsem to tak v recenzi i popsal. Pouze jsem psal, že šíp nebyl účinný ani při zásahu z metru do hlavy. Takže to bude asi trochu jinak s těmi letovými vlastnostmi šípů. Za stráží můžu běžet několik desítek metrů, několikrát jí kolem hlavy promáchnout palicí a nic. Jejich inteligenci mohu demonstrovat také na tom, že stráži, která hlídá úzkou chodbu s dveřmi po stranách vůbec nevadí, že jsou tyto dveře najednou otevřené. To jsem taky v recenzi nepsal, ale je to presne tak. Nakonec jen dodám, že jsem s hrou strávil intenzívně několik dní. To stačí na pochopení jejích principů, zvládnutí ovládání a technik a pro zjištění, jak na mě hra celkově působí. Nic určitě není šité horkou jehlou. Tak, jak jsem to napsal, tak na mě hra působila. Můžeš mít na hru jiný názor, ale to může každý. Snažil jsem se být v recenzi objektivní a nenechat se strhnout tím, že tato hra je očekávaná a hráči budou s nevolí číst kritiku. Hra má velké rezervy a na ty jsem chtěl potenciální hráče upozornit. Tak, jak mnohé věci popisuješ by to mělo správně být. Mělo, ale bohužel není.

 |   |  Odpovědět
davee  |  25. 03. 2002 11:14

Jen takovy maly detail - ono taky u Thiefa hodne zalezi na tom, na jakou obtiznost hrajes, vis? Predpokladam, ze jsi hral na normal... Prave kvality Thiefa totiz vynikaji az v obtiznosti Expert. Psal jsi, ze jsi se touto hrou zabyval nekolik dni??? To je mi celkem k smichu, protoze ja jsem zpravidla nekolik dni hral jednu misi ) Denne asi tak 3 az 4 hodiny... A jeste jedna poznamka k tem sipum... Ono totiz take zalezi na tom, jestli o tobe ta straz vi, nebo ne. Jestli je straz v klidu, tak by ti mel jeden sip bohate stacit - vim to - dohral jsem celeho Thiefa 1. Jestlize na sebe ale nejak upozornis, tak tech sipu muze byt samozrejme i mnohem vice...

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor