Thief na přání fanoušků ruší systém zkušeností

Očekávané pokračování zlodějské akce Thief jsme si poprvé mohli povšimnout na letošním E3, kde bylo předvedeno demo této hry. Na něm jsme si mimo jiné mohli povšimnout XP systému, který se fanouškům příliš nezalíbil.
Thief na přání fanoušků ruší systém zkušeností

Vývojáři se proto rozhodli nakonec od systému upustit a naopak podpořili stealth krádeže. XP systém v zásadě znamenal, že jste za odváděnou práci získávali nějaké zkušenostní body a jimi postupně vylepšovali vaší postavu ve stylu RPG. To je již ovšem minulostí a vše se zaobalilo do krádeží samotných.

Vývojáři jednoduše museli najít jiný systém, jak vylepšovat postavu, a tak nakonec zvítězil ústřední prvek hry, což podpořilo hratelnost. Hráč si sám bude určovat směr vývoje svého hrdiny a může z něj udělat tichého zabijáka nebo naopak agresivního zloděje. Tím, jak bude hrát.

Thief láká hráče do stínů v nejnovějším gameplay traileru

Thief láká hráče do stínů v nejnovějším gameplay traileru

Fanoušci budou nejspíše překvapeni, jak naši vývojáři mohutně sledují fóra, aby získali odezvu na jednotlivé funkce a prvky. Zpětná vazba je pro nás velmi cenná a jednotný názor ohledně XP systému nás nakonec přinutil zásadně pozměnit herní strukturu,“ napsal komunitní manažer studia Eidos Montreal Daniel W. Schmid.

Thief je plánovaný na příští rok, konkrétně 28. února, pro PC, PS3/4 a X360/One. Těšíte se?

Nejnovější komentáře