Throne of Darkness

O tuhle zatím takřka neznámou hru byl u herních vydavatelů zřejmě poněkud vyšší zájem. Nejdříve totiž měl být Throne of Darkness, vyvíjený u Click Entertainment, publikován u Acclaimu. Avšak po malé chvíli si na své přišla Sierra a doslova Acclaimu uždíbla tenhle projekt před nosem.
O tuhle zatím takřka neznámou hru byl u herních vydavatelů zřejmě poněkud vyšší zájem. Nejdříve totiž měl být Throne of Darkness, vyvíjený u Click Entertainment, publikován u Acclaimu. Avšak po malé chvíli si na své přišla Sierra a doslova Acclaimu uždíbla tenhle projekt před nosem (spíš už trochu za...). Možná i proto, že v Click Ent. jsou dvě velká zvířata původní zaměstnanci Blizardu, kteří pracovali i na Diablu, takže by mohlo jít o poměrně dobrou investici.

Throne of Darkness je taktéž izometrické akční RPG, ovšem to je asi vše, co má s Diablem společného. Vlastně je to na dnešní poměry dosti originální gameska. Odehrává se ve feudálním Japonsku, kdy byla hlavním smyslem života každého správného chlapa sláva, čest a boj. Kdy se světem potulovali démoni, samurajové, dobyvatelé a další nepopsatelná stvoření. Vy budete ovládat tlupu až sedmi samurajů (nebyl to onen slavný film, jménem Sedm samurajů?), se kterými budete muset kosit nejrůznější roztodivné potvory. V tomto ohledu je hra trochu podobná nedávno vyšlému Invictu.

Děj se točí kolem v Japonsku dodnes velice časté pomsty. Pomsta je vůbec divná věc ...ještě divnější je ale v tomto případě ten, kterému se chcete pomstít. Všeobecně je nazýván jako Temný Válečník (Dark Warlord), jeho posluhovači se jmenují Stínoví bojovníci - právě oni se na vás budou po kvantech vrhat a pokud se vám podaří jejich nelichotivé narážky ubránit, dostane se vám té cti bojovat se samotným Temným Válečníkem.

Hlavní věc, na kterou se tvůrci v této hře zaměřili, má být jednoduchost a propracovanost ovládání hry, obzvláště u single-playeru (přeci jenom ovládat sedm samurajů, to nemůže být jenoduchá záležitost). Propracovatnost půjde až tak daleko, že bude možné s nimi tvořit formace (podobně jako v nejnovějších strategických hrách) a zadávat jim nejrůznější bojové příkazy.

Zatím nebylo zveřejněno více informací, týkajících se např. zbraní, prostředí, apod., ale leccos se dá vyčíst (vykoukat) ze screenshotů. Grafika je, jak jistě uznáte, poměrně vyvedená, ač na některých místech se zdá být, narozdíl třeba od Planescape: Torment, které překypovalo detaily, poněkud strohou. Všechny postavičky ve hře budou tvořeny klasickými 2D sprity, ovšem není vyloučeno, že některé efekty, zejména zřejmě kouzla a další světelné efekty, budou možná využívat 3D akcelerátoru.

Hra bude zaměřená především na singleplayer, ovšem v dnešní době tolik oblíbený multiplayer taktéž nebude opominut. Autoři dokonce říkají, že by jejich hra měla smazat, či alespoň rozmazat ony hranice mezi single- a multiplayerem. Co to vlastně znamená, to se dozvíme až hra vyjde :).

Váš názor Další článek: Intel 740

Témata článku: , , ,