Thrustmaster HOTAS Cougar - Rolls Royce mezi herními ovladači

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 12

Diskuze k článku

Laugher  |  31. 05. 2003 22:09

Chtel jsem se jen zeptat, jestli nahodou nekdo nevite o nejakem joy pro letecky simulator, u ktereho by i jako soucast byly pedaly pro smerove kormidlo, coz mi prijde jako celkem zasadni problem, ktery mimo jine i tento drahy joy nema. Kdo jednou lital byt jen v simulovanem letadle, vi jak nenahraditelnou soucasti ovladani smeroveho kormuidla je... Osobne pouzivam WingMana od Logitechu, ktery sice ma otocnou rukojet, ale to pri jemne manipulaci je dost neobratne... Jinak myslim, ze pro priste by autor mel zapujceny kousek pujcit nekomu, kdo patri do prvni skupiny aby byla recenze smysluplna... S pozdravem Laugher :)

 |   |  Odpovědět
Balooo  |  29. 05. 2003 10:39

Kniply v letadlech s Fly-By-Wire feedback nemaji, k cemu taky, na tom se hry nehrajou. Ze je potreba hodne sily je logicky, takovy letadlo sebou celkem hazi a kdyby z kazdyho drcnuti udelalo letadlo dva tri vykruty, tak by padali jak shnily hrusky. V recenzi mi ale chybi, jestli je ten joystick realisticky, to znamena (jak u z bylo receno vyse) tlakovy, nebo to je porad nejaky ten potenciometr.

 |   |  Odpovědět
Tomáš  |  29. 05. 2003 07:47

peníze by to mohlo mít i pedály.

 |   |  Odpovědět
Hammer  |  28. 05. 2003 20:51

Proč to píšu? U tohoto HOTASu autor článku uvádí jako vadu tuhý chod páky: kdyby si ovšem zkusil pootočit (i na fotce) jasně viditelným šedým kolečkem  pod pákou zjistil by, že běh páky může být celkem velmi jemný! No a jak se zmiňoval TC, feedback efekt je u moderních mašin na přání pilotů jen malý nebo vůbec žádný.  No a Váš popis ovladačů páky a joye je katastrofa, kdybych to nedržel v ruce a neviděl kolik ovladačů od čtyřcestných přepínačů po otočné potenciometry tam je...  Taky jste ani nepřišel na to, že počet tlačítek včetně čtyřcestných je násobený třemi, páč jenem trojpolohový přepínač slouží jako přepínač tří různých režimů - slotů. Kdyby Vám ten Cougar příště nakopal zadnici, tak se nedivte! Vy jste na polovinu funkcí vůbec nepřišel a dvě negativní věci jste úplně přestřelil.

 |   |  Odpovědět
Trakac  |  28. 05. 2003 21:14

Teda fakt nevim jestliste cetl stejny clanek jako ja .... Redaktor tam pise "Odpor páky je relativně velký a při delším letu bez autopilota dostane vaše pravá ruka řádné zabrat." Ja myslim ze to neni kritika, ale konstatovani faktu...dyby to chtel kritizovat, asi by to napsal jinak...  ta moznost regulace odporu je u plynu a u kniplu uz ne - jenom pomoci toho velkyho sedyho sroubu, kterej knipl drzi pridelanej a je tak kvuli moznosti jeji vymeny za jinou!!!! takze jeho povolovani bych k tomuhle nepouzival.... jo a ta vec s FF je asi hodne o vkusu.... dik za pozornost

 |   |  Odpovědět
Petr Svarc  |  28. 05. 2003 15:21

Zajimave ze ani dole v odkazech neni nikde zminen cenove prijatelnejsi, take velmi kvalitni a plne programovatelny HOTAS od firmy Saitek, konkretne X45. Na kniplu 2xHAT, 5tlacitek a SHIFT, na plynove pace 2kolecka, 2xHAT, 2 tlacitka, tripolohovy prepinac, prepinac 3modu a kolebkova nahrazka pedalu. Vse za cenu kolem 4tisic.

Co se tyce zpetne vazby.... pro stihacky dost nesmysl... uvazime-li, ze treba puvodni paka v F16 Falcon se vubec nepohybovala, ridilo se jen tlakem na ni

 |   |  Odpovědět
Marek  |  29. 05. 2003 14:45

Saitek ?

Thrustmaster Hotas - je original posvecena replika F16 od USAF. Je celokovovy !!! Je velmi realisticky, pro nekoho kdo lita a vi co to je. Tomu odpovida cena.

Saitek - je umelohmotny herni joystick pro decka co litaj na akcnich hrach

 

Kdyz vezmete do rukou oba, porovnate a vite co to je letadlo,,, je to srovnatelne jen na fotografii .- )

 

 |   |  Odpovědět
Petr Svarc  |  29. 05. 2003 17:52

Zdravim

Ja nerikal, ze je Saitek lepsi nez Thrustmaster, ani ze je to original replika. Neni prece dulezite mit originalni repliku F16 (urcite treba ne pro hrace Flankeru nebo FS2002, nejakych vrtulniku a vubec cehokoli krom F16

Neni celokovovy, ale ruku na srdce - popis umelohmotny herni joystick pro decka mu rozhodne nesedi. Na akcni hry staci klavesnice a neni potreba (nechce se mi to nasobit) tlacitek.

Snazil jsem se jen nekomu, kdo rad lita a chce mit letadlo/vrtulnik opravdu pod kontrolou, naznacit, ze existuje cenove prijatelna alternativa, o ktere se moc nevi. Myslim ze za tu cenu nabizi Saitek X45 opravdu hodne. Jiste, neni to spicka, tou zustava Thrusmaster, ale taky si za to nechava patricne zaplatit.

Co myslite pojmem realisticky? Ze chod paky je naprosto stejny jako v letadle? Ve kterem letadle? V F16? Vy letate s F16? A kdyby ano, co ostatni letadla? Nebo mate na mysli ze clovek ma pocit stejny jako pilot - letadlo pod kotrololou a nesmatra po klavesnici? To ovsem nabizi Saitek take.

A kdyz je vezmu do ruky, porovna, tak zjistim, co je celokovovy joystick a co joystick s plasty, ale ne, co je letadlo.

(Nemam Thrustmaster (chtel bych), nelital jsem v letadle (chtel bych), mam Saitek)

Hezky den

 |   |  Odpovědět
C  |  28. 05. 2003 09:52

...u hw by nemusely mít rámečky název Světlé a tmavé stránky hry

Ale Hotase bych si klidně nechal dát k narozeninám, i když mám radši ruské stroje. Nicméně nepředpokládám, že by mi někdo udělal kopii sučka.

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  28. 05. 2003 11:09

Opraveno, díky za upozornění

 |   |  Odpovědět
TC  |  28. 05. 2003 09:15

I kdyby se snad autor sám nepřihlásil k příslušnosti k oné "třetí skupině", bylo by zřejmé že k ní patří (co to vlastně znamená...), jinak by v souvislosti s tímto zařízením nezačal mluvit o Force Feedback a už vůbec by to nestavěl jako největší nedostatek.
Ale recenze je vždy subjektivní literární výtvor a je to jeho názor...

 |   |  Odpovědět
GliderMan  |  28. 05. 2003 08:25

Jó todle mít doma, to by se s Falconem létalo.

13 tisíc je ale fakt dost.

www.falcon-4.com

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor