Timesplitters 2 - Multiplayer - recenze

Diskuze čtenářů k článku

maiki  |  07. 01. 2003 10:20

Hrál jsem jenom demo, ale musím říct, že framerate tam byl perfektních 50 FPS bez jediného zpomalení, jestli je tomu i tak u multiplayeru (i-link) tak potom klobouk dolů... Ono je totiž nesmírně důležité aby takové hry plné střel, protivníků a zaměřování poskytovali hrači jemné snímkování - jednak se mnohem lépe a dynamičtěji zaměřuje a jednak to vypadá COOL a SUPER.

V multiplayeru je to určitě pohatší než Halo a pravděpodobně i zábavnější, a hlavně ten engine faká podstatně svižněji a perfektně. Halo je zase graficky přitažlivější (jak pro koho).

Jinak Unreal Championship (alias UT 2003) se může jít vycpat. Škube se to na Xboxu při sebemenším náznaku pohybu na scéně a to je vrchol provokace (pro mě). Nezachrání to ani bombastické textury. Time Splitters 2 jsou pravděpodobně nejlepší multiplayerovka v žánru.

 |   |  Odpovědět
michal houska  |  08. 01. 2003 08:16

50fps hra v singlu sice ma, i kdyz parkrat se mi stalo i tam,ze se hra zpomalila sice minimalne.hlavni ovsem je multiplayer a ten se zpomaluje opravdu katastrofalne(nekdy).predevsim kdyz se s pohledem toci do strany ,pri chuzi vpred jsem nic nepozoroval.DOTAZ:mel jste take nekdo problemy napriklad s ukladanim hry,jak pisi v diskusi u recenze na single?kamarad taky paril multak ve dvou lidech a rikal,ze mu to z niceho nic dvakrat spadlo tak nejsem jediny.zajima me,jak to jede ostatnim.

 |   |  Odpovědět
Jan Spáčil  |  08. 01. 2003 20:57

Ano v některých arénách se na splitscreenu s booty hra opravdu zpomalí, ale slovo katastrofální je trochu příliš silné pro způsob zpomalování, protože to nemá žádný výraznější dopad na ovládání a potažmo i hratelnost. Zkuste vypnout booty, na samotném splitcreenu bez nich jsem slowdovny skoro vůbec nezaregistroval. S nahráváním jsem neměl absolutně žádné problémy (a to mám na kartě hned několik charakterů) a s padáním rovněž ne. V tomhle případě bych tak rozhodně neviděl chybu na straně softwaru....chtělo by to trochu pročistit sloty a čočku.

 |   |  Odpovědět
Timecop  |  08. 01. 2003 07:56

Vidím, že na tuto hru padá jen samá chvála. No příští týden ji už taky budu smažit, jsem strašně zvědavý. A co až to s kámošema budeme drtit v multiplayeru. No já to asi nevydržím. Stará mě asi zabije.

 |   |  Odpovědět
back  |  08. 01. 2003 11:28

nevite nekdo,co je potreba k otevreni areny cirkusu v multiplayeru.nejek se mi nedari ho ziskat.dekuji

 |   |  Odpovědět
Jan Spáčil  |  08. 01. 2003 20:52

Mám takový pocit, že se mi zpřístupnila v rámci dohrání některé z části Elite League. Pokud to nejde v jejím rámci tak už jedině dohrát Challenges, kde se ovšem arény příliš nezpřístupňují.

 |   |  Odpovědět
7r37  |  10. 01. 2003 15:12

tohle je fakt k smichu. celyych 50fps???????? neverim.

tuhle hru jsem bohuzel hral a nic debilnejsiho sem fakt nevidel. otresna grafika, multiplayer s celymi 50 fps?? L O L hlavne je dobrej "multiplayer" kdyz vidite co dela ten druhej LOOOOOOOOOOOOOOL

9,5/10 ???

vysmech

je videt ze autor asi absolutne nema pojem o tom co to je multiplayer :))))) hehe

 

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  10. 01. 2003 17:32

Klídek, hinduista taky nikdy nepochopí, že bifťourek z pravé svíčkové je super žrádlo. Na z(i)linkovaných konzolích nevidíš co dělá ten druhej, protože představ si to, i na konzolích může mít každej svou obrazovku. To je věc. Na Ign (9.3) ani na Gamespotu taky asi patrně nemaj ponětí, co je to multiplayer (když tomu daj víc než novýmu Utčku, že). Kdybych ale nehrál přes rok Dooma 2 a přes půl roku Qukae jedničku a pak i dvojku (jen na zlanovaných PC, přes net mě to jak už víš moc nebere), pak bych ti ale musel dát za pravdu, protože jinde než na PC kvalitní multiplayerovky prostě neexistujou. Ty kráva má fakt docela dobrý maso. Výsměch je hodnotit něco, co jsem pořádně nehrál.

 |   |  Odpovědět
7r37  |  11. 01. 2003 14:01

no to ze nekde daj TS2 vic nez ut2003 je asi tim ze na konzole recenzuji konzolovi redaktori a na pc, pc redaktori. tim padem jsou z toho (ti konzolisti) u vytrzeni. kdyby dali ty dve hry vedle sebe a srovnali max 50ti fpsovou "multiplayer" aksi TS2 a cca 120fps (co mam treba ja) pro-gamingovou  zalezitosti, ktera se bude minimalne 3 roky hrat na profi urovni. tak by se asi moc divili. hehe hodnoceni v nejakych magazinech je casto hodne zcestny a kolikrat zaplaceny (u nas asi ne :)))

jestli chces srovnavat ut2k3  a tuhle traparnu tak ses trochu mimo a NEMA smysl o tom dal diskutovat.

ale preju vsem ps2 hracum hodne multiplayerove zabavy (s joypadem a offline - L O L

 |   |  Odpovědět
elanius  |  11. 01. 2003 17:28

Jasně máš recht všichni sou zaplacený.Každopádně už jsem viděl tolik nadšených recenzí,že do těch uplatku museli vrazit víc jak do vývoje hry samotný.No alespon,že si namastili kapsu i v Doupěti.

 |   |  Odpovědět
7r37  |  12. 01. 2003 02:49

omg tohle sem rekl??

tak to potom asi neumim cist

STFU

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  12. 01. 2003 12:13

Ne někde, ale na tvém oblíbeném IGN, kde hodnotí hry relativně zběhlí redaktoři, kteří hrají na všech systémech. O kvalitě hry podle mě nerozhoduje jestli má 50 nebo 120 fps (který ti sou na nic, protože lidský oko není schopno rozeznat rozdíl v plynulosti snímkování nad 60 fps), ale to jaký možnosti hra nabízí. Graficky je samozřejmě UTčko daleko před TS2, ale pochybuju, že by UTčko nabízelo tolik věcí co TS2. Srovnávat je nemůžu, protože UTčko jsem jen zběžně viděl, ale nehrál a hry co jsem nehrál tu šmahem hodnotí někdo jinej. TS2 se na profi úrovni nikdy hrát nebudou, na to sami sebe neberou dostatečně vážně, ale online budou už za pár měsíců. Abys zvládl fps na joypadu potřebuješ větší než ji hrát s myší.

 |   |  Odpovědět
7r37  |  13. 01. 2003 01:10

fps neni o tom jak to dokaze rozlisit lidsky oko ale kolik renderuje snimku napr. pri mzikovem otoceni o 180 stupnu.

trochu teorie

clovek nepozna nad cca25 fps, takze aby byl pohyb plynuly, musi mit aspon 25 frames. A kdyz se ve hre otocis o 1 obrazovku za 0,3 vteriny, coz je docela caste, musi mit jedno otoceni 25 framu - za 0,3s --> to dela 75 framu/s. A kdyz se otocis ve hre za sekundu jednou dokola, je to o 8 obrazovek= asi 8000 pixelu. Pri 25 fps prejedes 320 pixelu (= 1/3 obrazovky) na 1 snimek, a to uz urcite uvidis...
kdybys to nekdy zkusil tak bys vedel ze clovek kterymu g. karta renderuje 50fps a ma 60hz monitor nema absolutne sanci proti stejne dobrymu hraci kterymu g. karta renderuje pres 100fps a ma 150hz monitor. zalezi taky potom na tom jak jsou ty snimky konstantni. neni problem udelat 100fps na jakymkoliv HW kdyz napr stojis a cumis do zdi :)) ale kdyz se pak otocis a behem vteriny ti klesne fps na 17 tak je to dost na hovno :)) chtel bych videt ty super 50ti fps TS2 pri rychlim otocenim mysi. hahahahahahaha vic nez 15fps to mit nebude - kdyz to renderuje 50 fps (a to v tom nejlepsim) na televizi ktera ma 26 rozmazanych pulsnimku. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

omg proc se tady vubec zahazuju u hry ktera neni online a hraji ji deticky na ps2 :)))

jo a jeste o tom co TS2 nabizi?? lol ma ts2 editor map?? jsou na ts2 nejaky mody jakonamatkou deathball, atlantis, teamdelta, strikeforce, tactical ops, atlantis,thievery, UT fortres, defense alliance atd atd. - a to jsou naprosto originalni modifikace a vsechny zadarmo k UT2003. ted sem tak trochu ztratil smysl toho co vlastne TS2 nabizi. 

oh my fuckin god

uz to stacilo ne??? nebavi me zabyvat se zbytecnostma. konzole rulez a hotovo.  

 

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  13. 01. 2003 14:03

Teorií tě mlátit po hlavě nebudu, ale... fps=frames per second. Hra renderuje stejný počet snímků při pohybu vpřed tak i při pohybu kolem osy a rychlost otočení není závislá nutně jen na snímkování... jak jinak bys mi vysvětlil, že v Quaku 2 na PSX se při nastavení maximální citlivosti myši otočíš rychleji než dejme tomu v Agent Under Fire, běhajícím na 50 fps?

Editor map TS2 samozřejmě má (možná by sis mohl přečíst recenzi), dál má 16 herních módů (vyjmenovávat ti je nebudu) už v základní výbavě, plus kvalitní singl. Na to že jde o zbytečnost ses docela rozjel:).

 |   |  Odpovědět
7r37  |  13. 01. 2003 18:41

jeziiiiiiiiiiiis cos to placl o tech fps????? lol frames per second to je hezky ze vis tohle ale logika ti unika. je to tak jak sem rek v predchozim prispevku. FPS je zavisly na tom jak se pohybujes protoze neni konstantni musi mit pri rychlym otoceni graf karta predrendorovany nejaky snimky aby se to nezaclo trhat. a to PS trozhodne NEDELA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nevis o cem je rec tak se do toho nezaplejtej. na UT bude rozhodne vic single playerovych modu nez ten singl v TS

16 modu v ts?? jj to sou ale herni mody typu ctf , TDM atd atd, ja mluvim o modech ktery souy naprosto jiny (mapy, zbrane, fyzika, postavy, system) OMFG  tohle je fakt jako bavit se z deckem kterymu chteji sebrat hracku.

ja sem mluvil o progamingu!!!! ne o traparnach ok??? zeptej se koholiv kdo trochui rozumi multiplayerovymu hrani . me uz to otravuje ti vykladat ZAKLADNI VECI KTERY VI I 14ti LETY DECKO CO HRAJE COUNTER STRIKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   a s tim fps se uz neztrapnuj PROSIMMMMMMMMMM a najdi si to na webu. doporucuju www.esreality.com nebo www.progamers.cz nebo www.beyondunreal.com

 

me uz to nepis PLEAS. ztrapnuju se jen tim ze o tom mluvim OMG. na doupeti je to jedno , sem nekdo "pro" ani nepachne ale nikde kde tomu nekdo rozumi prosim nevykladej ze ti staci na multyplayerovou 3d akci 50 fps. mohl by ses hodne ztrapnit. proc asi na invexu napr meli u Q3 250 fps??????? vysvetlis mi to??? proc si naprosto VSICHNI snizuji detaily i kdyz treba v Q3 udelaj na plny detaily 150 fps (ja udelam 150 na full bez problemu ale mit 230fps na snizeny je o moc lepsi)??????? OMFG

fakt se ztrapnuju jen kdyz o tom mluvim. jeste ze tady nemam svuj real nick , jinak bych se moh jenom asi zasmat :))))  aspon ze ma doupe penize z toho ze to sem pisu, to me jediny hreje u srdce :))))) hehe

 |   |  Odpovědět
Keitaro  |  14. 01. 2003 16:00

Hele kamo, okrem FPS freakov existuju aj normalni hraci ktori si FPS zahraju "len tak". Zahral som UT2003 na PC aj TS2 na PS2 - u UT2003 som vydrzal jednu noc (5 na 5) a TS2 drtim doteraz... (asi 2 tyzdne)...

Proste uz mi lezu na nervy vsetky FPS na PC lebo uz tam neni co moc zlepsovat, na PS2 s gamepadom je to aspon vyzva. A ma to totalny singleplayer...

 |   |  Odpovědět
7r37  |  14. 01. 2003 16:30

opjet jeden konzolista naprosto mimo misu. hrajes TS2 CELY 2 tydny????? to je uspech, protoze ut2003 se bude hrat na profi scene nejmene 3 roky (stary UT uz se hraje 4roky - pravda ted uz pomalu umira, proc asi :))) hahahaha a to ze si nevydrzel hrat ut2003 bude asi tim ze je trochu (no o dve tridy) obtiznejsi na ovladani. ale mozna si neslysel o zbranovych kombech a cele rade "dodge-jump-wall" triku ktery zadni konzolovi noobs nezvladnou (jeste k tomu na joypadu HAHAHAHAHAHAHAHA)

kdybych TS2 nehral tak bych mozna do tehle dizkuse ani nezavital, ale bohuzel sem mel tu cest a prislo me jako naprosta drzost vynaset do oblak (pod)prumernou hru. to je asi tim ze to beru moc objektivne. v dobe kdy si PC hraci mysleli ze max payne je buhvijak dobrej sem jim tady vysvetloval ze MGS2 na ps2 je o dve tridy lepsi, ted je to zas o tom ze TS2 nesaha ut2003 ani po kotniky ale to opjet nevidi horda zaslepenych konzolistu (stejne jak to predtim nevidela horda zaslepenych pckaru s maxem paynem). ach jo ale to uz je holt zivot. hehe. berte to trochu s nadhledem pleas

pouzivejte mozek a oci prosim!!!!!! tot vse

 

 

 |   |  Odpovědět
Keitaro  |  14. 01. 2003 18:21

Heh. ok ked myslis   UT1 som hraval casto, tak isto CS, Q:W, Q3, SF(UT), BF1942 atd atd... Inak povedane na PC HRAVAM casto - robim v PC herni   Takze vobec ma nemusis poucovat.

Ze Ut sa bude hrat 3 roky? LOL  :D   -   A CO?? Mna nebavi tak ma to vobec netrapi.

Proste som hral obe - a stale mam moznost hra - a Ut ma nebavi - a poznam takych viac...Tak tazke pochopit? Totiz existuje taka vec ze VKUS... A okrem toho je UT2003 omielacka toho isteho dokola (myslim na poli FPS na PC)

btw: neverim tomu ze si to co hovoris hovoril o MGS2   Ale ianc nic v zlom

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  15. 01. 2003 12:09

LOL...jako jedinýho na doupeti jsi mě ještě pořádně nezpucoval, tak sem si to musel nějak odbýt a věděl jsem, že na tohle se chytneš.

Jinak logika toho co říkáš mi neuniká, ale problém je že mluvíš o něčem úplně jiném než já. Jediný co jsem řekl je že ve vztahu k plynulosti pohybu je 60/50 fps zcela dostačující množství, protože rozdíly nad 60 fps jsou pro lidský oko nerozeznatelný (rozdíl v přechodu mezi snímky při 25 fps a 50 fps je viditelný). Druhak pak rychlost hry výše snímkování jsou na sobě nezávislý a souvisí spolu jen okrajově, takže rychlost otočení (stejhně tak jako pohybu vpřed) není primárně závislá na tom kolik fps hra má, ale na tom jak rychle programátor určí aby ses mezi snímky pohyboval (slovy programátora: Kdyz urcim, ze se hrdina bude pohybovat rychlosti 15 m/s tak se tou rychlosti bude pohybovat pri 20 i 60 fps. Jediny rozdil bude, ze pri 20 fps urazi mezi snimky 0,75 m a pri 60 fps 0,25 m, takze pri 60 fps bude animace hladsi. Jediny kde muze nastat zadrhel je, kdyz je programator nouma a natvrdo rekne, ze hrdina urazi mezi snimky 0,25 m, pak bude pochopitelne vic fps znamenat vyssi rychlost). Smysl šíleného snímkování na Pc je v tom, že s myší se tím může výrazně zpřesňit ovládání, na joypadu či klávesnici to ovšem nemůže hrát roli. na konzolích už vůbec ne, páč pustit si hru o snímkování nad 100 fps tak mi to urve oči.

Apropo pokud je výšše snímkování na PC natolik určující pro výsledek jak se to pak reguluje v rámci hraní? Nikdo z PCčkářů nemá de facto stejnž hw takže tím pádem nemají všichni stejně rovné šance, čímžto je snižována role skillu, ne? Na konzolích to je pak čistě o skillu, páč všichni mají stejný hw a stejné snímkování.

Nevím proč by ses měl ztrapňovat tím, že tu vysvětluješ něco čemu rozumíš líp než ostatní... pokud myslíš, že by ses tím ztrapnil v očích nějakýho profi gamera tak to není v prvé řadě profi gamer ale kretén. Jinak když si srovnáš emotivnost našich projevů tak nevím kdo tu křičí jako děcko, kterýmu berou hračku.

Řada z těch 16 módů v TS2 je taky odlišena jiným systémem, zbraněmi i smyslem. Fyzikou a postavami ne. těch 100 charakterů je přístupných pro všechny módy. A srovnání s Maxem Paynem je trochu mimo... TS2 jsou na rozdíl od něj o neuvěřitelné variabilitě a možnostech, který jsou na rozdíl od PCčkářských fps přístupný každýmu, kdo si je koupí.

 

 |   |  Odpovědět
maiki  |  15. 01. 2003 12:54

Ať si kdo chce co chce říká, v TS2 když otočím hlavou je to všechno porádně smooth a je radost tam zaměřovat, je to nádherně plynulé, v Unreal Championship ani nemusím moc otáčet hlavou, stačí když jemně přejedu pohledem přes nějaký animovaný sloup na zdi apod. a škube to jak kráva.

A navíc ti kokoti co ten Unreal dělali to chcou na Xbox patchovat, a přitom měli na doladění na uzavřené architektuře několik měsíců... a dokonce jim to škube na 2 GHz CPU (UT2003). A navíc, proč nepoužívají Shaders chytráci. Prostě PC-čkářští kreténi, kteří neví co to je efektivita práce a výsledky podle toho vypadají.

Unreal má jeden z nejstrašnějších framerate (z hlediska stability) jaké jsem v poslední době na FPS viděl, fuj!!!!!!!!!!!!

Unreal SUX! PC SUX!

 |   |  Odpovědět
7r37  |  15. 01. 2003 22:37

hehe maiki ty ses pako. pc NENI xbox.   me UT2003 neklesne NIKDY pod 80 fps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

takze placas picoviny. bez to povykladat mamince detatko. ta ti na to mozna skoci.

btw Unreal Championship sux!!

jo a jeste neco TS2 JE GRAFICKY I HERNE HORSI NEZ 4 ROKY STARY STARY UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A TO JE FAKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

piste si co chcete , offline chudacci.

MUAHAHAHAHAHAHAHAHA 

 |   |  Odpovědět
maiki  |  16. 01. 2003 10:59

nevěřím ti, vsadím se že to tam škube taky, jede to třebas i 120 ale v určitých místech to škube.. aspoň tak je to na Xboxu.... no v určitých místech.. škube to vždy když je tam pohyb před kamerou.... jsou to břídilové a Unreal je sračka, Halo je lepší než Unreal, Brute Force bude lepší než Unreal.... a Time Splitters jsou lepší než Unreal

 |   |  Odpovědět
7r37  |  15. 01. 2003 22:28

to cos napsal je naprostej BLAAAAAAAAAAABOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! blabol a blabol

kdyby bylo tech 50 fps naprosto konstantnich tak je to tak ale ja sem mluvil o rotacnim pohybu jehoz rychlost je ciste zavisla na tom jak trhnes rukou, chapes??? a to prave na ps2 nejde, protoze nerenderuje zadny snimky NAVIC. konstantni fps de zarucit jen tim ze mas na joypadu udanou max rychlost otoceni. hele vezmy si mys. a dej si TS2. pri rychle obratce budes mit max 12 fps. protoze to jinak NEJDE.  na joypadu je tohle omezeny, tim padem to nepoznas.

na konzoli v 3d fps zadnej skill neni to zaprve. (neco to je, ale skill rozhodne ne. hra o haluz jak pohnes analogem. LOL).

ach jo. skoda slov. 

 

 

 |   |  Odpovědět
elanius  |  16. 01. 2003 00:08

Až do teď jsem jen pasivně četl ty slátaniny co tady píšeš.Nemužu uvěřit,že někdo s tak hlubokými znalostmi se vůbec obtěžuje psát do téhle diskuse.Myslím,že už jsme tě zdrželi dost a vrať se k hraní těch nejlepších her na světě(Unreal,Unreal 2,Unreal Tournament a konečně Unreal Tournament 2003).Ja bohužel musím dál hrát Timespliters,protože nejsem obdařen tak ďábelským postřehem jako ty,abych mohl stíhat ty stovky fps.

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  16. 01. 2003 09:27

Mno bohužel to blábol není...při rychlé obrátce, tj. řekněme těch 0.3 vteřiny je i 12 snímků (což není přesný číslo), protože jak jsi už správně poznamenal lidskýmui oku stačí 25 fps/SEC!!!! (nikoliv 25 za nějaký setiny vteřiny)...hele dám ti příklad, podívej se na Fusiona, když to někam napálíš otočíč se klidně i o 360 za ani vteřinu (odhadem samozřejmě) a nikde nezpozoruješ jediný trhnutí, rychlost hry je standartních 50 fps. Ale s myší máš pravdu v tom, že situace je trochu jiná, jelikož jde o polohovací zařízení koncipované pro pohyb na 2D plochách, nikoliv 3D prostoru tudíž v jejím případě se výšše fps podepisuje na přesnosti posunu mezi snímky...ehm, vzhledem k tomu, že to není z mé hlavy tomu můžeš věřit. Pohyb analogem má nastavitelnou citlivost tudíž při maximálním nastavení se můžeš otáčet zhruba stejně rychle jako na myši, akorát se to podstatně hůř ovládá, ale o to teď nejde.

Na konzoli není žádnej skill...hahahahahaha...jasně. Ale ještě si mě nevysvětlil jak a jestli je vůbec když se připojím někam kde se paří UTčko a budu si chtít zahrát je nějaká regulace v tom smyslu, aby vytvořila hráčům stejný podmínky (co se snímkování) týče a šlo tak skutečně čistě jen o skill.

 |   |  Odpovědět
7r37  |  16. 01. 2003 16:26

no hraci vjenujici se progamingu na to musi mit - 1. stroj 2. pripojeni

jinak se nechytas. pokud mas nakou starou sunku a pripojeni pres modem tak ses out.  jenze tohle nikdo neresi. protoze skill de ruku v tuce s tim jak dlouho a skym hrajes online (na dobrym pripojeni). na modemu nenatrenujes nic a doma s botama taky ne. a kdo uz ma good pripojeni tak uz si najde nakou tu korunku na dobrej stroj (neni to moc). na to abys moh hrat ut2003 bez jedinyho skubnuti ti staci bohate stroj za cca 15-20 tis. to je pro dite moc ja vim, ale progamingu se deti nevenuji :)) je me jasny ze na doupe je navleklych tuna konzolistu :)) bouzel jste vsichni zaslepeni svou nevedomosti. hehe nad nekteryma prispevkama se opravdu muzu jen pousmat. zkuste nejakou vasi teorii napsat do diskuze www.progamers.cz  . prosim zkuste to. par (set) lidi skutecne rozesmejete s vasim ts2. hehe

jo a pro maikiho - kterej jeste pred casem tusim byl XBOX maniak (?co se stalo?)  -  ne UT2003 se me NIKDY ANI NESKUBNE!!!!!! NIKDY!!! ok?? pochopil si to ?? nebo to mam napsat znova?????? NIKDY!!!!

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  16. 01. 2003 18:39

Mno přemýšlím o UPC Direct, takže připojení v pohodě...na PláCačku by se taky nějaký ty chechtáky našli...mno, uvidíme, kvůli možnosti hrát nějaký UTčko to ale nebude (Awakening je drobánek přesvědčivější než neustálý hrání téhož dokola, ale na tom se neshodneme). Ohledně toho kdo se věnuje a nevěnuje neustálýmu hraní jedný hry dokola (progaming se tomu říká tuším:))) a v jakým věku, nevím...viděl jsem dost náctiletejch progamerů. Zaslepených nevědomostí je nás tu dost, tebe nevyjímaje, mě jakbysmet (víše uvedené teorie pochází v základě nikoliv z mé hlavy, ale z hlavy profesionálního programátora)...blažená nevědomost.

Maiki je stále u Xboxu, tam je ovšem UTčko taky. Nikdy se neškubne? I maximálníma detailama a všema efektama on?

 |   |  Odpovědět
maiki  |  17. 01. 2003 09:05

střízlivím a jestli se dám označit ještě za maniaka tak už určitě ne Xboxového... jsem nesmírně rád že jsem překonal (?) sám sebe a zaťal zuby a pořídil si novou generaci Playstation, čím dál více se ukazuje jak špatná, chybná a zcestná je PC architektura na hry.... je mi líto těch co se na ni uvazují a říkám: nekupovat PC na hry ani za nic! raději si kupte 4 PS2jky a I-Link! ach bože ať už je tu PS3....

jo, a pokud jsi v sobě poznal spíše programátora než hráče tak je samozřejmě dobře že máš PC, pokud jenom hraješ tak jsi chudák, pravděpodobně jsi zkrachovalý konzolista.....

 |   |  Odpovědět
Nero  |  05. 02. 2009 13:47

UT3 je největší kravina kterou sem kdy hrál a naopak TS2 je jedno z nejlepších FPS co sem kdy hrál a že sem toho už hrál hodně takže si nech trapný připomínky ty usmrkanče.

 |   |  Odpovědět
Roman Hruby  |  13. 01. 2003 23:30

Chlapci, kolik vam je let? Podle vasich "drsnych" kecu jste zatim jen velka ucha. Uz jste aspon na stredni skole? A neucili jste se tam nahodou, ze system PAL, ktery se u nas pouziva pro zobrazovani videosignalu, a ktery pouzivaji i u nas zakoupene konzole PS2, zobrazuje prave a presne 25 snimku za sekundu, nikdy vic a nikdy min?

Kdyz konzole nestaci dodat 25 obrazku, nektere se zopakuji. Pak je mozne videt, ze se obraz "cuka", ale porad je tam 25 snimku za sekundu. Nektere se opakuji, pravda, a tak se da rict, ze je tam treba jen 17 "jedinecnych" snimku za sekundu.

Ale i kdyz je konzole svoji vypocetni silou schopna dodat vice nez 25 obrazku za sekundu, stejne to nedela, protoze neni jak je zobrazit. I kdyz hra v testovacim rezimu ukazuje pocet snimku vyssi, je to jenom teoreticka hodnota, vy je stejne na obrazovce nevidite, protoze konzole PS2 je proste neumi vyslat ani vase televize je neumi zobrazit, protoze pouzity videosignal PAL prenasi prave a presne a vzdy jen 25 snimku za sekundu.

Howgh.

 |   |  Odpovědět
Kris  |  14. 01. 2003 06:16

protoze, kdyby ano, tak by jsi si toho ani nevsiml a nezajimali by te nejaky cisla (ja vim, ze to nejsou uplne "nejaky"cisla) a vedel by si, ze konzolisti se lisi od uzivatelu PC tim, ze je to nezajima (a nemusi, protoze se to stejne neda zmenit).pracuju jako recepcni **** hotelu, ale bohuzel to, ze PAL norma ma zobrazovaci schopnost 25snímků tak to jsem to jsem nevedel (a ze stredni uz nejakou dobu jsem....).Presto musim rict, koupil jsem si pred casem k moji PS2ce RGBckovej kabel a je to VELMI znat (obraz se na 50Hzvce skoro neklepe,barvy jsou k sezrani a ostrost by se dala pomalu rovnat k monitoru! (a to je to blbej kabel!).

 |   |  Odpovědět
maiki  |  14. 01. 2003 10:01

RGB kabel ti udělá z televize kvalitu arkádových monitorů, které najdeš na coin-opech, ale že by se to blížilo SVGA monitoru, to teda ani náhodou (naštěstí, teda alespoň v případě PS2)

 |   |  Odpovědět
maiki  |  14. 01. 2003 09:58

no dobře, ale o tomhle se tu nehádají, je to o tom, že když pošleš místo 25 rovných 50 FPS, máš to jemnější a můžeš si dovolit mnohem jemnější a rychlejší pohyby kamerou a podobně...

 |   |  Odpovědět
7r37  |  14. 01. 2003 16:20

no v jednom mym prispevku sem napsal ze tv signal ma 26 snimku. tak jsem se o jeden spletl, sorry :)) samozrejme ze PS2 NERENDERUJE zadne snimky navic nez stiha zobrazit. coz pc samozrejme dokaze po vypnuti svisle synchronizace. 

 |   |  Odpovědět
Martin Jakl  |  15. 01. 2003 12:45

To neni uplne presne. Ve skutecnosti televize nedela 25 snimku za sekundu, ale 50 pulsnimku za sekundu. Stejne tak konzole konzole renderuje pulsnimky, a to znamena 50 jedinecnych obrazku pro PAL televizi.

 |   |  Odpovědět
Kris  |  14. 01. 2003 05:59

meli jsme moznost zaparit si "Tajmsplitery" v 5 lidech na dvou stejsnech (chybel nam 6 joy,sakra) a muzu rict ze 14 hodin v kuse a pote 3 dny trochu "stridmejsiho" hrani mluvi za vse.je proste v tomhle oboru na tyhle konzoli to nej nej nej (i kdyz u nas jako i-linkova fps s moznosti vyuziti multitapu je stejne jedina, taky jsme se ji nemohli dockat!).Viva la Timesplitters2!

 |   |  Odpovědět
TonyRakyHoror  |  20. 01. 2003 14:30

Má pravdu. Je to prostě síla. V singlu se to dá ale v mulťáku to prostě nemá chybu. Když se posbírá kopa lidí (a to není problém) tak je to pak na vraždu. Je to nejlepší FPS na PS2 (a nejen na ní) jakou jsem doposud hrál.

 |   |  Odpovědět
Fincher  |  19. 01. 2003 22:32

Vážně nechápu, co se v tehle diskusi snazite dokazat !? Pro me sou TS2 perfektni hrou a nezalezi mi na tom o kolik ma min snimku nez UT2003 a podobne tituli ! Hlavni je zabava - to je prece duvod proc hrajem hry !  Pro me nejsou zivotnim style m, ale pouze zabavou a odreagovanim..Nechci bejt mistrem sveta , chci si jen ukratit dlouhou chvili a v tom je multiplayer v TS opravdu skvelej ! ... Sezvat par kamaradu...pokecat, zahrat si.. co vic si prat !

 |   |  Odpovědět
bnk  |  20. 01. 2003 11:25

lidi kde se proboha otevre arena v multaku CIRKUS vubec to nemuzu najit a pekne me to stve chci ho parit ve dvou.diky.

 |   |  Odpovědět
elanius  |  20. 01. 2003 18:48

Konečně normální názor na TS a hry vůbec.

 |   |  Odpovědět
joe  |  20. 02. 2003 19:53

... ad 25 FPS >>> banalny test s blikajucou ziarovkou /fyziologia,lekarska fakulta/ ti ukaze,ze ludske oko /potazme mysel/ vnima spojite az nad 75-85 zableskov za minutu,inak mylis si vykreslovanie celych snimkov /kino/,polsnimkov /TV/,a linearne vykreslovanie na monitore - vsetko rozdielne principy,nehovoriac o hysterezii oka a pohybovej kompenzacii atd.,takze dostudovat,inak za optimum pre uhlove otacanie sa berie 200 and more frames per sec.,a netreba zabudnut,ze aj prudky pokles FPS /231...79/ je vnimany ako "trhanie obrazu",podstatna je stabilitu,tu zjavne nemas,a rozhodne nie na stroji za 15-20 litrov.

... UT 2003 1600*1200*32,8*AA,8AF /P4+GF FX/ avg. 24 FPS !!!!!!

... ad chybajuci viacnasobny frame bufer na PS2 >>> uz stare speccy umoznovalo v systemovej pamati vyhradit cast pre DRUHY frame buffer /dalej FB/,na PSone je pouzita podobna technika spolu s rekurzivnym FB a texturovanim plus tzv. off-screen drawing,na Gamecube je tato technika hardwired a dovedena do uplnej dokonalosti,nemyl si eDRAM /PS2/ o velkosti 4MB s fixnym frame/texture/z-bufferom ala Voodoo1,ide o CACHE pamat,PS2 dokaze pracovat maximalne s 8 FB pri texturovani a 16 FB bez textur,a s texturami do velkosti 32 MB,a ano raw bufering,V-sync off atd. PS2 podporuje.

...ad PS3 >>> podla US patent office Sony na "Cell" pre PS3,vychadza pri 4 jadrach /maximum 16/ vykon na 1024 GFLOPS /PS2-6.2G FLOPS/,tj. cca 165 nasobok dnesnej "sunky" PS2,setrit zacnite uz dnes.

 |   |  Odpovědět
maiki  |  21. 02. 2003 09:34

tak nevím, ale Spectrum nebyl absolutně stavěné pro hry, takže ta argumentace je hodně úsměvná...

a nevíš jak je na tom Xbox, prosím?

 |   |  Odpovědět
joe  |  21. 02. 2003 21:14

... musim opravit,pri tvojom velkom zaujme som ochotny poslat emu speccy s dvoma ruskymi demami /2001/,ktore su pochopitelne full 3d,s efektami hladko prekonavajucimi A500,tj. enviroment/glossy/bumpmapping, atd. atd.

... XBOX je  velmi slusna masina,mohol by som uviest kompletny naucno-popularny rozbor,ale nech ti staci,ze PS2 ho hladko prekonana /v tech. kvalite hier/ az v tychto 3 poslednych rokoch existencie 2003-6,pozri si FABLE od LIONHEADu/XBOX/.

 

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

19 nejlepších strategických her, který si dnes můžete zahrát

19 nejlepších strategických her, který si dnes můž…

Strategickým hrám ještě neodzvonil konec, byť už se netěší takové popularitě jako dřív. Proto není od věci připomenout si ty největší pecky. A protože je strategických žánrů je mnoho, zaměříme se na válečné kultovky.

11.  10.  2020 | | 34 N/A
Vyměnitelné kryty konzole PS5 dávají hráčům nové možnosti customizace

Vyměnitelné kryty konzole PS5 dávají hráčům nové m…

Ze strany Sony jde rozhodně o výborný nápad, jak ozvláštnit vzhled bez větších problémů.

8.  10.  2020 | | 10 N/A
Co si zahrajete na PlayStationu 5 v den vydání? Máme kompletní přehled

Co si zahrajete na PlayStationu 5 v den vydání? Má…

Se hrami na novou generaci konzolí je to o něco složitější, než tomu bylo při příchodu té poslední. Kromě klasických launch titulů, které vyjdou ve stejný den jako konzole tady máme navíc zpětnou kompatibilitu. Tím ale ani zdaleka nekončíme.

17.  10.  2020 | | 9 N/A
Hry zadarmo nebo se slevou: to nejlepší od Xbox Studios a Amnesia zdarma

Hry zadarmo nebo se slevou: to nejlepší od Xbox St…

Na všech herních platformách je každou chvíli nějaká slevová akce. Každý týden proto vybíráme ty nejatraktivnější, které by vám neměly uniknout. Pokud chcete získat hry zdarma nebo s výhodnou slevou, podívejte se na aktuální přehled akcí!

16.  10.  2020 |
Hry zadarmo nebo se slevou: balík bojovek a Rising Storm zdarma

Hry zadarmo nebo se slevou: balík bojovek a Rising…

Na všech herních platformách je každou chvíli nějaká slevová akce. Každý týden proto vybíráme ty nejatraktivnější, které by vám neměly uniknout. Pokud chcete získat hry zdarma nebo s výhodnou slevou, podívejte se na aktuální přehled akcí!

9.  10.  2020 |