Timesplitters 2: největší konzolová akce - recenze

Diskuze čtenářů k článku

7r37  |  06. 01. 2003 00:50

jooo to znaam ale kdyz sem to naposled hral tak se to jmenovalo Quake 1 tusim

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  06. 01. 2003 01:10

No když si vzpomenu na ty desítky hodin strávené v počítačových hernách pařbou vstupní místnosti Quake v osmi lidech... je fakt, že Quake měl geniální single- i multiplayer

 |   |  Odpovědět
michal houska  |  06. 01. 2003 10:00

 uzasna optimisticka recenze,ale bohuzel az moc optimisticka kazda hra ma svoje klady i svoje zapory a stejne tak je tomu i u teto hry timesplitters2 stejne jako prvni dil jich ma rozhodne nekolik,pro nekoho mozna nepodstatne ale nekomu zase muzou zkazit dojem z cele hry,ktera je az moc na vsech serverech,jenom nasich zbytecne vychvalovana.prvni obrovske minus je framerate ktery je zde zminen naproto okrajove v tabulce.dle meho nazoru na teto veci kazda rychla akce stoji a pada.nevim na cem autor teto recenze hru hral,ale na mem stationu se to pri hre dvou hracu minimalne v polovine map,kterych mimochodem dvakrat moc neni trha.v tomto rozhodne vede quake3-revolution.dale pri hrani capture the bag a zones jsou zvuky pri sebrani,nebo prebarveni naproto nulove takze ubohy clovicek nevi zda sebral tasku ci prebarvil prislusny bod,to ze taska je sotva na zemi videt diky tomu jak je mala ani nemluvim.proc neni vetsi nebo proc neni opatrena nejakym blyskavym efektem nechapu.jak jsem jiz psal pro nekoho jsou to mozna drobnosti,pro me jsou to ovsem velice dulezite veci,protoze kdyz bezim pro tasku a v okamziku kdy ji probiham se neozve zadny nebo tak mdly zvuk nejakoho zachrasteni,musim se tedy otocit a juknout jestli tasku mam,nemusim snad vysvetlovat ze tyto dve vteriny mohou vest k ruznym vecem,napr.k memu vymazani zbloudilou strelou.a to nejlepsi na konec.to jakym zpusobem je hra naprogramovana je opravdu uzasne,nemoznost vypnuti automatickeho ukladani a porizeni druhe zachrane pozice je opravdu zajimave.kdyz se mi totiz po ctyriceti uhranych hodinach a zkompletovani 80procent hry,prestala hra pri zapnuti nahravat tak jsem myslel,ze budu snad vrazdit.no coz,zivot ale bezi dal.rozhodl jsem se tedy zahrat si celou hru znovu.verte zomu nebo ne hra udelala to same pri story modu,kdyz jsem dohral aztec ruins tak hra nebyla schopna se vratit do menu PROSTE SE ZASE NENAHRALA.a jeste takova mala tresnicka na dortu,pri otevirani multiplayerovych modu a aren jsem udelal 8 tasek v capture the bag a limit na zlato byl 7 k memu prekvapeni mi hra dala stribro,opravdu zvlastni.dalsi vec je nemoznost s postavama skakat,kdezto boti skacou premety a salta pozadu jako zjednany.neberto to ode mne jako nazor,ze je hra spatna jen v recenzi zadne minusi popsane nejsou tak jsem jich par prihodil sem,pokud si na nejake jeste vzpomenu par jich sem prihodim.hrani zdar

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  07. 01. 2003 01:09

Děkuji Vám za Vaše postřehy, k jednomu bych chtěl něco dodat: snížení framerate je čistě problémem multiplayeru, takže to rozebírá dnešní článek mého kolegy, který se na multiplayer T2 soustředí

 |   |  Odpovědět
CUBE2  |  22. 02. 2003 10:44

Hru jsem dohral dokonce a na žádný problém s ukládáním jsem nenarazil, hra tedy nebude "špatně naprogramovaná" ale problém bude jinde. (karta?)

pokud jsi udělal osm "tašek" a limit na zlato byl sedm, hra ti nepřidělila stříbrný pohár, ale platinový, nauč se číst.

Skákání mi taky chybělo.

 |   |  Odpovědět
Pepa Jetel  |  06. 01. 2003 15:42

Tomuhle rikate recenze? Toto je oslavne placani, jehoz informacni hodnota se blizi nule. Co takhle zminit se ponekud o grafice, zvucich, ai, skriptech, interaktivite prostredi, variabilite/linearite hrani atd. atd. Mate pravdu, ze mnoho PC hracu nebude ochotno verit v existenci hry v takove podobe, v jake ji popisujete, a to zejmena diky Vasemu diletantismu a taky diky naprosto odpudivym screenshotum, ktere kvalitou odpovidaji tak Quaku 2. Ovsem pokud je to novorocni for, tak jste me dostal ...

 |   |  Odpovědět
Pepa Jetel  |  06. 01. 2003 15:44

Tomuhle rikate recenze? Toto je oslavne placani, jehoz informacni hodnota se blizi nule. Co takhle zminit se ponekud o grafice, zvucich, ai, skriptech, interaktivite prostredi, variabilite/linearite hrani atd. atd. Mate pravdu, ze mnoho PC hracu nebude ochotno verit v existenci hry v takove podobe, v jake ji popisujete, a to zejmena diky Vasemu diletantismu a taky diky naprosto odpudivym screenshotum, ktere kvalitou odpovidaji tak Quaku 2. Ovsem pokud je to novorocni for, tak jste me dostal ...

 |   |  Odpovědět
Pepa Jetel  |  06. 01. 2003 15:48

Omlouvam se, ze jsem to sem poslal dvakrat, pripojeni je holt fofr...

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  07. 01. 2003 01:17

Jedno z pravidel Internetové novinařiny říká, že dobrý článek by neměl být příliš dlouhý. Pokud to je možné, snažím se tedy dodržet určité míry (dané koneckonců redakčními směrnicemi  ), někdy je ale problém napsat článek čtivě, vystihnout přitom podstatu dané hry a přitom udržet onu informativnost a zmínit se dostatečně o každé vlastnosti titulu. Speciálně v případě T2 recenze to bylo o to těžší, že se připravovaly dva články zároveň, ale víceméně nezávisle na sobě. Doufejme, že odpovědi alespoň na některé své otázky naleznete v dnešní recenzi T2 - Multiplayer Honzy Spáčila a že si výtky z Vašeho příspěvku dokážu vzít dostatečně k srdci . Za konstruktivní kritiku díky...

 |   |  Odpovědět
Francois_Merlin  |  06. 01. 2003 19:40

Rád bych konkrétně věděl, jakým způsobem lze propojit několik konzolí (kolik?) pro multiplayer? Potřebuje každá připojená konzole vlastní herní DVD??

Doufám, že Vás má neznalost neurazí, předem dík za odpověď.

Francois

 

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  07. 01. 2003 01:20

Existuje kabel, tzv. i.Link, kterým lze propojit mezi sebou dvě nebo čtyři konzole. Každá z nich přitom potřebuje vlastní DVD se hrou...

 |   |  Odpovědět
Martin Stuchlík  |  06. 01. 2003 20:39

Autor se asi nechal unest. Hru jsem hral, teda hral, projel jsem to jenom na EASY obtiznost, celkem to ma 10 kol a trvalo to asi tak 5-6 hodin nez jsem se dostal na konec, takze takhle pitome kratkej nebyl ani Max Payne. Grafika nic moc, je to na polygony hodne chudy a textury taky nejsou detailni, vse je ale pekne zakamuflovano, takze se to da ustat. Nejvetsi problem tyhle hry ale bude totalni vykradeni vsech napadu z her GOLDENEYE 007 a PERFECT DARK z Nintenda 64 - podobne zbrane, podobne ukoly, podobne menu, podobny ukazatel health, podobny chovani protivniku a jejich umisteni a vubec vsechno jako kdyby ty dve hry uplne vysali, ale co se tyce designu levelu (kterej je taky asi okopcenej) tak je horsi nez u tech dvou her. Co se tyce multiplayeru, tam me nechytl, postavy nejsou na pozadi videt a je to takovy smrskly. Kdybych to hodnotil: GOLDENEYE 007 - 9,5  PERFECT DARK - 9    TIMESPLITTERS - 8 (většinou si sebral z ostatnich her jenom to nejlepsi)   HALF-LIFE - 8,9

 |   |  Odpovědět
Petr Šváb  |  06. 01. 2003 21:38

Jo, jo - taky jsem ji nejdřív dohrál na easy a bylo to jen fajn, pak jsem to ale zkusil znovu na nejvyšši obtižnost a nestačil koukat - 3x větší, těžší a zábavnější!!! Zkus to a uvidíš.

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  07. 01. 2003 01:25

Těší mne, že máme stejné oblíbené hry z N64  ! S těmi 6ti hodinami hraní píšete pouze o story módu, ale vtip je právě v tom, že T2 nabízí mnoho dalších, neméně (spíš naopak) zábavných módů, měl byste je vyzkoušet . Textury mi připadají komiksové a tudíž přijatelně jednoduché - umožňují ale onu závratnou rychlost T2 a rozlehlost herního prostředí. Podle méhou soudu je grafika T2 excelnetní - ta roklina na konci westernu, přehrada v první misi... hmmm.

 |   |  Odpovědět
Timecop  |  07. 01. 2003 08:44

Pokud hraješ všechny hry jen na EASY, tak jsi pěknej sráč.

 |   |  Odpovědět
Pepik  |  07. 01. 2003 18:40

Hele Martine, ty asi neumíš moc anglicky, co? Víš co je to EASY? To znamená JEDNODUCHÝ. Když hraješ hru na JEDNODUCHÝ režim a stěžuješ si, že je to moc jednoduchý, tak to chlape s tebou asi neni něco v pořádku.

Jestli rozumíš co tady píšu, tak si zkus zahrát vyšší obtížnost, a budeš vidět, že ta hra je najednou tak ňák víc obtížná. Bude tam víc nepřátel, budeš dostávat víc úkolů, bude tam víc dveří a chodeb, a dohrání hry ti zabere víc času. No a když si dáš ještě větší obtížnost, tak ty levely jsou pak ještě rozsáhlejší a dohrání ti zabere ještě víc času.

Jestli je můj mail na tebe moc, zkus nad tim chvilku víc popřemejšlet, případně se zeptej kámošů co si vo tom jako myslej a jestli by ti s tim ňák neporadili, a třeba pak už nebudeš psát takový kraviny.

 |   |  Odpovědět
Ondřej Miler  |  10. 01. 2003 11:12

slovo EASY znamena opravdu jednoduchy, zalezi ale na hre, tak tady nemachruj. Muzes si zahrat hru na EASY a je to to samy jako kdybys hral jinou ... treba Diablo na HELL ....

Rekl bych, ze jediny ekvivalent k tvemu vyjadrovani a urovni neni easy ale SIMPLE.

 |   |  Odpovědět
Jirka K.  |  07. 01. 2003 21:47

LOL, tos me dostal...


Nejvetsi problem tyhle hry ale bude totalni vykradeni vsech napadu z her GOLDENEYE 007 a PERFECT DARK z Nintenda 64
No to je svata pravda! Hned jak jsem ty tajmsplitery uvidel, rek sem si - uplne zkopcili Golden Eye 007 a Perfect Dark, parchanti!


podobne zbrane

Zlata slova, normalne zkopcili pistoli, pusku, kulomet!!!


podobne ukoly

Fakt jo ty jo! Uplne to vokopirovali, i tady mas za ukol strilet do protivniku!!!


podobne menu

Ty parchanti! Uplne stejny polozky! Start Game, Quit, Load, Save!!! Jak si to mohli dovolit?


podobny ukazatel health

Moje rec! Uplne stejnej jak u tech her! Kdyz mas hodne zdravi, je plnej, kdyz ti ubejva zdravi, ubejva i ten ukazatel! A co vic, ma cervenou barvu! To uz si snad uplne delaj srandu, ne?


podobny chovani protivniku

Jo! Jo! Normalne stejne jako v Golden Eye 007 a Perect Dark do tebe sijou kdyz te uvidej! To je dost hnusny vykradani napadu.


jejich umisteni

No vazne!!! Uplne jak v tech hrach! Normalne se skovavaj za bednou, nebo stojej za rohem, presne jako v Golden Eye 007 a Perfect Dark!!!


To je fakt hlavni problem tyhle hry! Normalne se ji vyhnete! Sli tak daleko, ze treba levely z divokyho zapadu, vcetne zbrani, jsou normalne okopceny z westernovejch filmu! Ty tvurci hry nemeli snad zadnou fantazii!


Vsem, ktery se tohle taky hnusi, doporucuji skutecne poradny hry ktery jsou originalni, protoze se nepodobaj Golden Eye 007 ani Perfect Dark. Namatkou treba: Tetris, Snake, Pac-Man, Mickey Mouse Racing...

 |   |  Odpovědět
Martin Stuchlík  |  07. 01. 2003 22:55

RE: Petr Šváb: Ja nemam doma PS2. TS2 jsem hral u bratrance, kdyz me pozval na perfektni novou hru, kterou dostal k narozkam. Nemel jsem na to moc casu, tak jsem to chtel jenom "prozkouset", ale bohuzel nez jsem sel domu, tak hra byla u konce Libila se mi, ale prece jenom to mohli trosku protahnout a vysperkovat. Bratranci se zase nelibilo ze se obcas nekde zaseknul, vsichni byli mrtvi a nevedel kam ma jit U vyse zminenejch her, treba Goldeneye, bylo easy asi tak na urovni normal TS2 a to v tom bylo 20 kol + 2 ultra tezky. Jenom to easy jsem tenkrat hral asi mesic. Ty dve vysi obtiznosti byly obcas uz dost sileny + spousta ukolu navic (stejne jako se to objevilo v TS2) I s tim jednoduchym multiplayerem jsme si uzili vic. Bratranec, PS2 fan, sel pak k nam, aby videl v cem to za tu dobu pokrocilo. GE 007 jsme spolu parili asi pul roku a taky byl prekvapenej ze mezi tema hrama neni moc velkej rozdil.

RE: Martin Zavřel: Taky si myslim ze ta grafika neni spatna, ale v porovnani s SEST! let starou hrou to neni takovej rozdil. A zkus se treba kouknout na uhyby a smrtelny krece v "Bondovi" a porovnat TS2!

RE: Timecop: Ja HRAJU jenom ty hry, ktery me ZAUJMOU.

RE: Pepík: EASY - viz. výše. Co se tyce myho pohledu na hru, hodnotilo nas to tady asi pet, hra se nam libila, N64 jsem mel jenom ja (takze nejsou smyslove ovlivneni) a nazor je vesmes stejnej. Hra pekna, ale ten spravnej ADRENALIN a pul roku u multiplayeru (jednoduchy, ale ucinny) nam tahle hra neda.

RE: Jirka K: Ja nevim, pokud ti pripada stejnej Quake III Arena a Half-Life jenom kvuli tomu, ze se tam strili a chodi s pistoli v ruce, tak nechapu proc ctes recenze na "strilecky". Ja bejt tebou, tak zajdu do obchodu a koupim si rovnou vsechny, vzdyt ve vsech se beha a strili. Pro me delaj hru !detaily! , ale kdyz jsou podany uplne stejnym zpusobem jako ve dvou starsich (GoldenEye 007 - 1997) hrach tak si myslim, ze nekomu chybela invence neco dodelat. Koncept je skvelej, ale kdyz uz to obslehnu tak aspon pridam neco navic! Zkus si ty starsi hry zahrat (ZAHRAT), mysim ze te nebudou nudit ani ted, co jses tak zmlsanej tema super novyma super originalnima hrama.

DOPLNĚK: TS2 nemuze byt spatna hra! Protoze si bral priklad jenom z tech nejlepsich Co se tyce me osobne, ja uz jsem ho DOHRAL - a to mi staci

P.S. chtel jsem se omluvit za pravopisny chyby, jsem dneska nejakej unavenej a tak to bude asi znat

 |   |  Odpovědět
Jan Spáčil  |  08. 01. 2003 21:07

Souhlasím s tím, že GoldenEye je v hlavním singl módu díky logičtější ucelenosti a vzájemné provázanosti lepší než Story mód u TS2, kde jednotlivý rozkousování na několik na sobě zcela nezávislých levelů ubírá feelingu ze hry. Nicméně Story mód představuje 30% obsahu TS2, kromě GE totiž TS2 obsahuje to samé co Quake 3 či UTčka (čili různé ligy proti bootům) a navrch několik velmi promakaných a zábavných miniher. V mulťáku jsou TS2 naopak jednoznačně lepší než GE už jen díky tomu, že mají mnohem víc možností a umožňují hru vícero lidem. A závěrem bych se ještě ohradil proti pojmu vykrádání nápadů TS2 z GE... vykrádat se dá jen něco, co není tvoje, a ty obšlehlé nápady v TS2 jejich autoři tenkrát ještě pod křídli Rare sami vymysleli. Takže nevykrádají ale přebírají a rozvíjí vlastní nápady. 

 |   |  Odpovědět
Martin Stuchlík  |  08. 01. 2003 21:52

To jsem nevedel ze Freeradical vznikly odpadnutim od Rare. Takze se OMLOUVAM z narceni hry z vykradani napadu. Hru bych si ale za 2tisíce, nebo kolik stoji, nekoupil, trochu malo za trochu moc

 |   |  Odpovědět
Jan Spáčil  |  09. 01. 2003 11:57

Ale ty vůbec neposloucháš, na konzolích neexistuje fps, která by toho nabízelka za ty 2.000 víc než TS2. Story mod po dohrání na jednu obtížnost máš hotovej tak z 10%!!!! a samotný Story mód tvoří zhruba 30% obsahu hry. Skutečně žádná fps nestojí z hlediska množství nabídek a zábavy za ty 2.000 víc než TS2.

 |   |  Odpovědět
elanius  |  10. 01. 2003 07:13

Být tebou bych ještě  zkusil Red Faction II.Multák tam nemá chybu jen to nejde přez Ilink.

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  10. 01. 2003 20:17

test

 |   |  Odpovědět
echidna  |  31. 01. 2003 23:28

TimeSplitters 2 ještě nemám, ale plánuju její koupi. Golden Eye sem nikdy nehrál, a o Perfect Dark sem nikdy nezavadil. Ale pokud budu TimeSplitters 2 hrát pořád dokola jako Timesplitters jedničku, neustále s kámošem uklízet jednoho splittera za druhým (nakonec i kámoše), tak to beru všema deseti. Story mode pro dva je totiž naprostý úžas, a z té krátké chvíle co jsem hrál TimeSplitters 2 v obchodě mi bylo hned jasné že to je ta hra co si tento měsíc koupím.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

19 nejlepších strategických her, který si dnes můžete zahrát

19 nejlepších strategických her, který si dnes můž…

Strategickým hrám ještě neodzvonil konec, byť už se netěší takové popularitě jako dřív. Proto není od věci připomenout si ty největší pecky. A protože je strategických žánrů je mnoho, zaměříme se na válečné kultovky.

11.  10.  2020 | | 34 N/A
Co si zahrajete na PlayStationu 5 v den vydání? Máme kompletní přehled

Co si zahrajete na PlayStationu 5 v den vydání? Má…

Se hrami na novou generaci konzolí je to o něco složitější, než tomu bylo při příchodu té poslední. Kromě klasických launch titulů, které vyjdou ve stejný den jako konzole tady máme navíc zpětnou kompatibilitu. Tím ale ani zdaleka nekončíme.

17.  10.  2020 | | 9 N/A
Vyměnitelné kryty konzole PS5 dávají hráčům nové možnosti customizace

Vyměnitelné kryty konzole PS5 dávají hráčům nové m…

Ze strany Sony jde rozhodně o výborný nápad, jak ozvláštnit vzhled bez větších problémů.

8.  10.  2020 | | 10 N/A
Fotografové vyrazili do Mafie, pořídili snímky nasáklé kultovní atmosférou

Fotografové vyrazili do Mafie, pořídili snímky nas…

Předělávka první Mafie se rozhodně povedla, a kromě recenze to dokazují i pohlednice přímo ze hry.

20.  10.  2020 | | 3 N/A
Hry zadarmo nebo se slevou: to nejlepší od Xbox Studios a Amnesia zdarma

Hry zadarmo nebo se slevou: to nejlepší od Xbox St…

Na všech herních platformách je každou chvíli nějaká slevová akce. Každý týden proto vybíráme ty nejatraktivnější, které by vám neměly uniknout. Pokud chcete získat hry zdarma nebo s výhodnou slevou, podívejte se na aktuální přehled akcí!

16.  10.  2020 |