Titanfall 2 bude mít i příběhovou kampaň a seriál

vytisknout velikost písma
První díl byl poměrně hodně kritizován za to, že žádnou singleplayerovou kampaň neměl. Rozhovor se scénáristou však naznačuje změnu.

O tom, že pokračování akce pro více hráčů jménem Titanfall od původních tvůrců značky Call of Duty se už pravděpodobně peče, jsme informovali již dříve.

Na povrch však nyní vyplouvají nové informace, za kterými stojí Jesse Stern, více známý jako scénárista prvního dílu trilogie Modern Warfare z již zmiňované série. Kromě toho, že mluví o příběhu, ve kterém by se měla setkat „magie s vědou“ také uvádí, že nový Titanfall bude doprovázen i televizním seriálem, který nabídne zajímavé doplnění děje.

„Jedním z nedostatků prvního Titanfallu bylo, že jsme neměli žádný mechanismus, který by hráči řekl, kdo je, co je zač a proč je tady. My jsme odpovědi věděli, jen jsme neměli prostor je zařadit do hry.“

titanfall1.jpg

„Vše děláme nejlépe jak umíme, snažíme se vám přinést příběh točící se kolem celosvětové koloniální války, který je vlastně převyprávění toho z americké revoluce a občanské války, jen ve vesmíru. V Titanfall 2 bude hodně scén, kde se věda setká s kouzly, ty se ale budou držet při zemi a budou působit uvěřitelně.“ uvedl Stern pro magazín Forbes. 

Nový Titanfall by měl vyjít do března 2017, minimálně podle informací, které uvedlo EA na konferenci určené pro investory. 

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Chrome má v sobě skrytou hru

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Ch…

28.  3.  2017 | | 15 N/A
10 nejzajímavějších grafických proměn světa Minecraftu

10 nejzajímavějších grafických proměn …

Minecraft může vypadat trochu jinak, než ho znáte. Hra se totiž dočkala několika modů a rozšíření. Podívejme se na 10 nejzajímavějších balíčků s texturami a kosmetickými úpravami.

25.  3.  2017 | | 10 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
10 herních klenotů, které jsme hrávali na přelomu 80. a 90. let

10 herních klenotů, které jsme hrávali…

Díky neustálému vývoji v oblasti herních PC a konzolí jsme si zvykli na neustálé rozmazlování a hodně realistickou grafiku. Je třeba si ale uvědomit, že tomu tak rozhodně nebylo vždy. Dnešní příspěvek má tak hned dvě poselství.

včera | | 24 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 5 N/A
Simulátor skládání počítače - naučte se stavět stolní počítač

Simulátor skládání počítače - naučte s…

V době, kdy simulátor zemědělské techniky patří k nejúspěšnějším hrám, bylo jen otázkou doby, kdy někdo udělá simulátor, který skutečně využijete - simulátor skládání počítače.

16.  3.  2017 | | 4 N/A
10 tipů, jak být ostříleným borcem v Mass Effect: Andromeda

10 tipů, jak být ostříleným borcem v M…

Nový Mass Effect je plný nástrah a novinek. Pomůžeme vám se s nimi vypořádat.

22.  3.  2017 | | 6 N/A
Mass Effect: Andromeda - nový začátek (recenze)

Mass Effect: Andromeda - nový začátek …

Znovu do vesmíru, znovu za záchranou lidstva. BioWare se vrací ke své kultovní značce, co říkáme na její nový začátek?

26.  3.  2017 | | 14 N/A