Titanium Angel – tajemný a ocelový pavouk

Jmenuje se Carmen Blake a žije v šíleném světě přesyceném násilím a krutostí, které dosahuje takových rozměrů, že policejní síly už dávno rezignovali na svou činnost, a lidé se tak pod tíhou okolností začali organizovat v samostatné skupiny s vlastními pravidly, ochranou a názory na „spořádaný život“.
Carmen patří do skupiny, jež si říká The Kindred, a protože zřejmě v dětství místo pohádky na dobrou noc sledovala Ramba, živí se jako lovec odměn vypsaných na hlavu nepohodlných lidí. Její další obětí má být Eligia Furie, vůdkyně ostrovního klanu, za jejíž odstranění byla vypsána velmi tučná odměna, leč snadně vyhlížející výdělek se mnění v noční můru, když její letoun skončí v hromadě trosek po ohromném a nečekaně silném úderu z Furiiny základny. Jen o vlásek unikne Carmen smrti, ale rozhodně se nedá říct, že by tím měla vyhráno, musí zjistit, kde se vzala ta ničivá síla v rukou takové malé komunity a rovněž se nechce vzdát svého tučného výdělku. Jak asi tušíte, v ten moment se vaše osudy prolínají a další vývoj už závisí jen na vás.

Titanový andělé budou third-person akční adventura, leč od zaškatulkování mezi nespočetnou řadu klonů Tomb Ridera, je dělí několik novot. Předně si ve hře zahrajete za dvě postavy, jednak za neohroženou Carmen Blake a tím druhým bude Titan, bojový robot v podobě přerostlého skřípajícího pavouka. Zatímco Carmen se bude hodit na akce, kde je přednější rychlost, hbitost a případně nenápadnost, Titan jakožto silná obluda vláčející s sebou těžké kulomety, raketomety a haldy munice přijde zase na řadu ve chvílích hromadné exekuce. Ve hře nebudou přítomní žádní nezúčastnění nebo nevinní lidé, takže v klidu s heslem „kill´em all“ můžete pálit po všem, co se hne nebo jenom na pohyb pomyslí a nebudete riskovat, že si čirou náhodou odstřelíte klíčovou postavu.

Celkově se do příběhu zamotají čtyři rasy včetně mimozemšťanů, kteří pomáhají Furii s ovládnutím světa. Jednou bude rovněž komunita inteligentních robotů, z jejich řad vzešel i Titan, takže se dočkáme i situací, kdy budete moct v jeho roli dávat jednoduché rozkazy svým druhům. Další zajímavostí je implementace vývoje postav, které s nabývající zkušeností budou vylepšovat své schopnosti a dovednosti, leč nějakou přesnou formu či příklad jak se to bude projevovat, se mi bohužel nepodařilo zjistit Už trochu jasnější je funkce různých duchů, kteří se budou ve hře vyskytovat a zřejmě podobně jako třeba v System Shocku 2 vám budou zprostředkovávat alespoň malou pomoc či představu o možném nebezpečí číhajícím za nejbližším rohem.

Co se rozsáhlosti týče, mělo by být připraveno přes šestnáct rozsáhlých levelů rozesetých v těch nejdivočejších lokacích jako lávová jezírka či ledové zámky v oblacích.

Pro grafické ztvárnění byl vytvořen zcela nový engine nazvaný Revelation Engine, který umožňuje takové věci jako DLOD (Dynamic level of details), bump-mapping, enviroment mapping, volumetric fogging and mapping či procedural geometry animation. Jinými slovy grafika vypadá opravdu dobře.

Váš názor Další článek: Shadow Watch – Tom Clancy na mnoho způsobů

Témata článku: , , , ,