Naughty Dog opět posouvá laťku ve svých hrách.
Naughty Dog vždy byl průkopníkem z hlediska technologií ve svých hrách a ani The Last of Us: Part 2 nebude výjimkou. Jde o jednu z posledních velkých her této konzolové generace a je tudíž jasné, že půjde o grafickou parádý. Vývojáři ale zapracovali i na spoustě dalších prvků včetně unikátní umělé inteligence a především systému animací.
V pokračování totiž tvůrci používají technologii jménem "motion matching", který zaručí mnohem věrohodnější a realističtější animace všech živých objektů ve hře. Místo toho, aby pospojovala mezi sebou jednotlivé animační úseky, jak se to dělá u většiny her, TLOU 2 spoléhá na desítky menších animací, které na sebe navazují podle situace.
"V našich předchozích hrách jsme měli velmi standardní systém, kterém jsme prostě řekli 'spusť animace běhu. a teď otočení atd'," řekl v rozhovoru pro Gamespot ředitel projektu Anthony Newman. "Motion Matching ale vezme doslova stovky všemožných animací a naseká je na malé segmenty, které pak spojuje podle situace a pohybu postav, snímek za snímkem."
Díky tomu se postavy a zvířata ve hře pohybují přirozeně a hráč téměř nedokáže rozeznat, kde jednotlivé animace na sebe navazují. Díky tomu je přechod mezi filmečky a hrou plynulý a kvalita je držena napříč celou hrou.
The Last of Us: Part 2 vychází 21. února příštího roku exkluzivně pro PS4.